Heippa onko teistä kukaan täältä tilannut mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9MM.

Tunnettu jäsen
13.05.2024
2 786
145
63
39
Siis selailin instagrammia ja siel yks ihminen esitteli et tuolta voi saada ruokaa jopa 80 prosentin alennuksella. Esim bearnaiskastike 50 senttiä ja sielhän on kolme pussia ja pikahvikin näyttäis olevan 1.4e se ei kyl oo paha kahvista vaik ei se pikahvi ehkä parasta olekkaan mut kyl sekin menee eikä nyt ole pahaa. Mut miten jos ootte tätä palveluu kokeilleet ni tilaukset on kuin nopiaa tullut? Ja vissiin ne tilausajat on niin et sovitaan mihkä kellon aikaan ollaan kotona? Mut tässä tää linkki.

Olen joskus harkinnut (olisko ollut koronan aikana), mutta sitten se jäi. Jos tilaat, niin kerro sitten kokemuksistasi
Noh hei millasta se on se netistä tilaus ku mä en muista et olisin netistä mitään tilannut noin 20vuoteen. Et annetaaks nois jutuis puhelinumero sinne ja sit viesti tulee et mistä voi hakea. Miten se postiautomaatti toimii. Et onko se niin et saa koodin ja se näpytellään siihe automaattiin mä en oo koskaan tutkinut millanen se postiautomaatti. Mut sitku noi tilaus ongelmat olisi selvät ni voisin kyl tilaa etenkin nytkun joutuu pyykkitupaa käyttää nih pesuainettakin menee. Ja tuol oli 3egel pesuainetta pyykkiä varten.

Noh hei millasta se on se netistä tilaus ku mä en muista et olisin netistä mitään tilannut noin 20vuoteen. Et annetaaks nois jutuis puhelinumero sinne ja sit viesti tulee et mistä voi hakea. Miten se postiautomaatti toimii. Et onko se niin et saa koodin ja se näpytellään siihe automaattiin mä en oo koskaan tutkinut millanen se postiautomaatti. Mut sitku noi tilaus ongelmat olisi selvät ni voisin kyl tilaa etenkin nytkun joutuu pyykkitupaa käyttää nih pesuainettakin menee. Ja tuol oli 3egel pesuainetta pyykkiä varten.
postin ym. toimijoiden automaagi toimii niin että saat tekstarin missä on se koodi jolla automaatin luukku aukeaa

tosi kätevää

• Tykkää
Reactions: 9MM.
Juuh tänään aamulla kävin tsekkaa sen automaatin ja ohjeet näytti helpolle. Mut siis se luuukku aukeaa heti kun sen koodin on laittanut siit ei ollut mitään ja sit lähettäminenkin onnistuu

Uusimmat

Yhteistyössä