heittäkääs mulle arvioita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ellunkana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ellunkana

Vieras
paljonko oon säästäny rahaa, kun oon imettäny. Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää. Eli lapseni ei ole saanut ainuttakaan purkkia korviketta. Täysimetin 5,5kk ja kokonaan imetyksen lopetin lapsen ollessa 1v5kk.

Eli paljonko suurinpiirtein maitoon menee rahaa kuukaudessa?

Huomioi laskelmissasi sitten, että imettävä nainen tarvitsee noin 300 kcal lisää kaloreita päivässä pysyäkseen painossaan. Eivät ne kalorit ilmaisia ole. Maidonkulutuksen voinee laskea olevan jotain 0,5-1 litran väliltä päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Huomioi laskelmissasi sitten, että imettävä nainen tarvitsee noin 300 kcal lisää kaloreita päivässä pysyäkseen painossaan. Eivät ne kalorit ilmaisia ole. Maidonkulutuksen voinee laskea olevan jotain 0,5-1 litran väliltä päivässä.

no en mä nyt niin tarkasti rupea laskemaan! halusin vaan tietään paljonko suurinpiirtein maksaa kuukauden maidot

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

No moni syö ihan tavallisesti saman mitä muutenkin, ettei niitä musta tarvi laskea.

Yhteistyössä