hel**tti ton miehen asennetta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja footy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

footy

Vieras
mun nilkka meni tapaturmaisesti muutama viikko sitten. mun sairasloma loppuu tänään ja tänään paljastui, että röntgenkuvista oli löytynyt jotain, mutta kukaan ei oikein tiedä mitä. uusiin kuvauksiin pitäisi mennä ja mahdollisesti ultrata toi jalka ja se on vielä kipeä, nilkkatuen avulla pystyn kävelemään.
en sitten tajunnut äsken kysyä sairaslomasta kun se tosiaan loppuu tänään ja soitin miehelle, niin se sanoi, että menet töihin vaan, oothan sä jo kotona lojunu!!
ja tasan tietää et en ole mielelläni LOJUNUT kotona, mut ei ole ollut vaihtoehtoa. lääkäri sanoi, että jalkaa ei auta rasittaa niin kauan kunnes teidetään msitä on kyse, mut miehen mielestä voin ihan hyvin mennä seisomatyöhöni ja ajaa autolla vaikka tekee kipeää,et lisää saikkua ei voi vinkua.
voi luoja että mulla keitti, mä mitään vingu vaan musta tää on ihan selvä homma!! ärrr...
helpotti :D

no ei ole mun työnantaja, mut se itse on työnarkomaani ja sen toinen nimi on tunnollisuus, se ei ite oo ollu yhdelläkään sairaslomalla 6 vuoteen vaik aihetta olis ollutkin.....
että ei tullut yllätyksenä sen reaktio, mutta harmittaa silti!! muutenkin kurja olo ja toinen vaan pahentaa sitä..

Yhteistyössä