Helkutin hyttyset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Ne on heti ampasemassa sisään kun ovea pitää auki mutta kun ei täällä jaksa koko päivää olla ovi ja ikkunat kiinnikään. Taas saa ens yönä raapia kun joka paikkaa kutittaa kun hyttyset käy sankoin joukoin kiinni. Sitte täällä on vielä iso kärpänen jonka haluan helkutti ulos ennenkuin otan kissan sisälle muuten täällä ei ole yhtään paikkaa ehjänä kun se rupeaa kärpästä jahtaamaan. Mutta tämä nyt oli tämmönen vuodatus, sori.

Mä saan sätkyn jo pelkästä ininästä,kun en voi sietää sitä kutinaa pistoksien jälkeen. Enkä tiedä uskaltaako sitä lomalla lähteä Pohjois-Karjalaan kun siellä niitä riittää ja lisäksi on tullut jotain punkkeja Venäjältä. Oikeen ötökkäkammosen paratiisi :D

Mä olen kans ötökkäkammoinen kun saan paarman puremasta ihme paukamia ja sitte ne tulehtuu ja rupeutuu. Eli jonkinlaista yliherkkyyttä mulla on aina ollut mutta nyt iän myötä on tullut lisää.

Pitikin mainita Pohjois-Karjala,kun hetki sitten enoni soitti ja kysy ,koska oltas tulossa.Olis kuulema heinänkorjuu aika tulossa ja seipäisiin ne laitettais. Se kun ei usko ,että mä EN VOI SIETÄÄ HYTTYSIÄ JA MÄKÄRÖITÄ. Mutta kaiketi sinne on ensikuussa mentävä offin kera.

Uusimmat

Yhteistyössä