helkutti kun toi äijä on niin paska kasa.. =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nallu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nallu

Vieras
nyt kyllä ärsyttää enemmän kun koskaan..

joo ja sit tulee kommenttia jätä se ym

käynyt mielessä tuhannesti mutta mun on tosi vaikee lähtee täältä kolmen lapsen kanssa +1 masussa pitäs päästä muutettua 400km päähän mutta millä mäkään sinne muutan omat sukulaiset ei ees auta ( kukaan ei oo täällä käynyt 4 vuoteen mitä oon asunut) saatika että toi paska ukko olis halukas jeesaan.. ei autoo ei mitään..

mä oon viimisilläni raskaana mä siivoon täällä hulluna sit käyn pyörällä asioilla ja kaupassa ym kiikutan poikia päiväkotiin ja toi ukko ei tajua tehdä mitään sohvalla möllöttää tai pelaa tietokonetta mä valitan ja nalkutan mykkäkoulukin menossa mutta ei toi näytä ees tajuavan mitään.. nii mitä nyt eilen kiljuin että koita nyt ees pyykit ripustaa ja tänään pojat haki ku valitin mutta ei voi mitään tehdä ilman että mun pitää erikseen mainita..

nyt mun pitää lähtee taas kylille pyöräileen ja metsästään pyöränkumia ym ku ei toi vaan tajua.. helvetti kun on samanlainen kun isänsä..

sit viä kommentoi että en oo käskenyt tekeen mutta kuka muukaan täällä siivoo jos en mä enkä kyllä tasan jätä siivoomatta jos jätän ruuan tekemättä lapset ei saa ja jos teen ni ukko on kärppänä kyllä syömässä

oon kyllä ihan hajalla =(

sama täällä! Mies ei tee mittään,oli jättäny illalla ruuat lämpimään yöksi,ei ollu kehannu laittaa kylmään.Olettikohan et minä nukkumaan mennessäni siivoan hänen sotkut,no ruoat sit pilalla. Koita kestää!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
laita telkkariin lappu päivän töistä=)

Näin. Miehet eivät ole samanlaisia ajatuksenlukijoita kuin naiset ja he unohtavat asioita. Ja sun kannattaa pyytää nätisti apua jo ennen kuin olet jaksamisen äärirajoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja anni:
sama täällä! Mies ei tee mittään,oli jättäny illalla ruuat lämpimään yöksi,ei ollu kehannu laittaa kylmään.Olettikohan et minä nukkumaan mennessäni siivoan hänen sotkut,no ruoat sit pilalla. Koita kestää!!!!!!

Hänelle ei varmaan tullut mieleen panna ruokaa jääkaappiin.

Keskustele asiallisesti miehen kanssa ja pyydä häntä tekemään osansa kotitöistä ja lastenhoidosta,ne eivät ole yksin sinun vastuullasi.

Jos mikään ei muutu,otat eron,sossu avustaa muuttokustannuksissa,diakonissalta saa apua.

Elät yksinhuoltajana lastesi kanssa varautuen siihen ettet saa exältäsi lastenhoitoapua koskaan kun välimatkaa on se 400 kilsaa.

Annat erossa lapset isälleen ja jatkossa elät yksin ja olet viikonloppuäiti.

Oon huomannut, että jos teen asioita miehen puolesta niin se ei niitä ikinä opi tekemään ittekseen. Annoin yhden roskasäkin haista eteisessä monta päivää kun mies ei vienyt vaikka pyysin monta kertaa. Lopulta sitten ukkokin valitti hajua ja sanoin että se on odottanut heidän kohtaamista siinä paikallaan jo useita päiviä. Kolahti! Täällä ruvennut uudenlaiset tuulet puhaltamaan, sekös ukkoa harmittaa. Oli ennen niin helppoa kun minä tyhmä tein hulluna hommia. Selvästi omakin mieliala parantunut kun hommat jakaantuu tasapuolisemmin. Ja ei, en ole kotiäiti, meillä on molemmilla työt.

ei se ole silti helppoa heittää toinen pihalle jos on vaan laiska eikä juo eikä hakkaa vaimoa ja lapsia! ja jos lapset ovat yhteisia. mutta muistilappu vaikka peiliin miehelle missä muistutat että haluat illalla hierontaa klo.20-20.30....=)
ja miksi aina tarttis jaksaa? ylospäin heikko nainen on puoleensävetävä miehelle,hän saa pullistella ja auttaa... silmät kosteiksi ja huokaillen sohvalle niin rupea kohta apua tulee...=) koita!

ja miksi aina tarttis jaksaa? ylospäin heikko nainen on puoleensävetävä miehelle,hän saa pullistella ja auttaa... silmät kosteiksi ja huokaillen sohvalle niin rupea kohta apua tulee...=) koita!

Harvemmin miehet tollaisia tajuavat. Ja JOS tajuaa, niin nainen vastaa "ei mikään" ja mies sitten luulee ettei naista vaivaa mikään tai että hän ei voi auttaa. Paras tapa on vain sanoa mitä haluaa miehen tekevän, esim. "Voisitko tyhjentää tiskikoneen?". Ja pyyntöä ei pidä perustella ellei mies väitä vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tähän sopii hyvin "niin makaa kun...) Joo ei varmaan ukko just viikko sitten muuttunut? Ja neljäs tulossa?

no ei nyt varmaan ihan heti esim viime viikolla olin töissä niin kyllä se pojat haki,kävi kaupassa jopa laittanut tiskit,siivonnu..

mutta kun mä oon täällä ni on taas tollanen koitin tossa jutella mut ei ton kans vaan pysty puhumaan..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kotoa mallinsa saanut, ei osaa muuta. Laita imuri kauniisti käteen ja sanot, että imuroi. Ei ole kotonaan joutunut mitään tekemään,ei osaa.

Tai sitten vaimo ei ole ikinä pyytänyt suoraan mitään eikä mies tajua tehdä sitä oma-alotteisesti.

Paras tapa kommunikoida miesten kanssa on sanoa asiansa suoraan ja selkeästi. Useimmat miehet haluavat tehdä naiselleen mieliksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta kun mä oon täällä ni on taas tollanen koitin tossa jutella mut ei ton kans vaan pysty puhumaan..

Ei sun tule puhua miehen kanssa siitä ettei se tee mitään oma-alotteisesti. Pyydät vain nätisti joka kerta, niin kyllä se oppii.

Alkuperäinen kirjoittaja suski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kotoa mallinsa saanut, ei osaa muuta. Laita imuri kauniisti käteen ja sanot, että imuroi. Ei ole kotonaan joutunut mitään tekemään,ei osaa.

Tai sitten vaimo ei ole ikinä pyytänyt suoraan mitään eikä mies tajua tehdä sitä oma-alotteisesti.

Paras tapa kommunikoida miesten kanssa on sanoa asiansa suoraan ja selkeästi. Useimmat miehet haluavat tehdä naiselleen mieliksi.

Juu, näin se on. Esimerkkinä minä ja mies joululahjaostoksialla. Tiesin, ettei mies ole vielä ostanut mulle lahjaa ja niinpä elektroniikkakaupassa käveltiin vitriinin ohitte ja näin kivan kännykän siellä. Miehelle sanoin: "Kato! Mun kännykkä on joutunut vitriiniin!" ja jatkoin matkaani. Mies keksas jonku verukkeen että sai lähetettyä mut ruokakauppaan edellä ja osti "salaa" puhelimen lahjaksi. :p ihan kauhee oon.

Alkuperäinen kirjoittaja suski:

Harvemmin miehet tollaisia tajuavat. Ja JOS tajuaa, niin nainen vastaa "ei mikään" ja mies sitten luulee ettei naista vaivaa mikään tai että hän ei voi auttaa. Paras tapa on vain sanoa mitä haluaa miehen tekevän, esim. "Voisitko tyhjentää tiskikoneen?". Ja pyyntöä ei pidä perustella ellei mies väitä vastaan.

jos mä pillitän niin ukko vaan totee että sääli itkua.. =(

Yhteistyössä