Hellarit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Hanna";22991580]He kertovat että tänä suvena se tapahtuu, Karhu nousee ja hyökkää Suomeen. Minä vastustan. Onko täällä sellaisia ketkä yhtyvät tuollaaseen näkyyn?[/QUOTE]

Hä :O? Mistä sä tuollaista oot kuullut? Vaikken olekaan suoranaisesti hellari, olen melko läheltä sitä ja never heard mistään tuollaisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22991582:
mitä sä oikeen koitat selittää :O

karhu_olut.jpg

[QUOTE="what";22991591]Hä :O? Mistä sä tuollaista oot kuullut? Vaikken olekaan suoranaisesti hellari, olen melko läheltä sitä ja never heard mistään tuollaisesta.[/QUOTE]

En viitsi kaupunkin kertoa etteivät tunnista mua, mutta Etelä-Suomessa, täällä helluntaiseurakuntalaisia tunnen ja heiltä kuulin.

täällä ei kauheesti ole mitään mitä venäläiset haluaisivat. sen mitä haluavat ostavat rahalla.

yhdella laatikolla karhua ei vielä tollasia näkyjä näe :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22991616:
täällä ei kauheesti ole mitään mitä venäläiset haluaisivat. sen mitä haluavat ostavat rahalla.

yhdella laatikolla karhua ei vielä tollasia näkyjä näe :D

Tuttavieni mukaan venäläiset haluaa erityisesti Lapin, ja lappilaiset ajetaan muualle. Olisi pitänyt kysyä tietääkö ne syytä siihen...

[QUOTE="Hanna";22991636]Tuttavieni mukaan venäläiset haluaa erityisesti Lapin, ja lappilaiset ajetaan muualle. Olisi pitänyt kysyä tietääkö ne syytä siihen...[/QUOTE]

ne on jo ostaneet sen mitä lapista haluavat. laskettelukeskuksien mökit ...

[QUOTE="vieras";22991697]On tuosta ollut paljon puhetta eri seurakunnissa että venäjän kanssa tulee sota... monet uskoo että tänä vuonna...[/QUOTE]

oli ja meni jo. ootko toisesta maailmansodasta kuullu..

Eli kenenkäs näky tämä taas olikaan? Meidän seueakunnalla ei ole aiheesta puhuttu. Näitä karhujuttuja jotkut puhu kun olin pieni ja vielä kovasti pelättiin Venäjää. Luulin, että moiset höpinät olisi jo kuopattu.

Pidän Päättömän ehdotusta karhusta todennäköisempänä.

Yhteistyössä