Hello Kitty -autoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ulalla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"ulalla"

Vieras
Onko olemassa muita Hello Kitty -autoja kuin Nikko-radio-ohjattava tai Brion puinen? Tyttö toivoo jouluksi Hello Kitty autoa, mutta se ei ole kumpikaan noista. Onko neitokainen siis keksinyt muunlaisen vai onko jossain muita vaihtoehtoja? Lelulehdet heitettiin jo pois, joten niistäkään en saa katsottua... Kaikki muut lahjat jo on, tämä nyt ei vaan ole osunut kohdalle missään.

kyllähän siinä hello kitty- sarjassa (siis mihin kuuluu ne kaikki talot, hahmot yms.) on myös autoja, joilla se kissa ajalee. olisko niitä, hirveestihän ditä kamaa on kaikkialla, eri valmistajilta, jos nähnyt jossain kaupassa missä käytte?
koita vähän kysellä että missä olisi sellaisia nähnyt vain onko saanut jostain ohjelmasta päähänsä.

Ei ole potkuautokaan.

vieras: mäkin luulen, että näitä tarkoittaa, mutta paikallisissa kaupoissa ei ole autoja niissä sarjoissa näkynyt. Olen kaikki melkein kiertänyt. 1 lelukauppa jäljellä, pitää käydä siellä vielä huomenna.

Kiitos vinkeistä, lisää otetaan vastaan edelleen!

[QUOTE="ulalla";22653291]Ei ole potkuautokaan.

vieras: mäkin luulen, että näitä tarkoittaa, mutta paikallisissa kaupoissa ei ole autoja niissä sarjoissa näkynyt. Olen kaikki melkein kiertänyt. 1 lelukauppa jäljellä, pitää käydä siellä vielä huomenna.

Kiitos vinkeistä, lisää otetaan vastaan edelleen![/QUOTE]

meillä ainakin oli tossa prsimassa vielä paljon jäljellä ko. sarjaa ja mun mielestä oli joku autokin. en ihan varma ole kun mulla poikia, mutta tuo pienin kyllä käy kovasti aina "kissoja" katsomassa.

Eipä auta muu kuin lähteä vaappumaan huomenna vielä yhdelle kauppakierrokselle :) RV 37, joten siksi ajattelin, jos täältä löytyisi suora vinkki, mutta pitää vaan jaksaa vaappua. Sit on onneksi kaikki lahjat hoidettu, ja saa lepäillä.

Toivottavasti ei ole kyse sellaisesta Hello Kitty-autosta, jossa samaan pakettiin kuului Evi-nukke (sellainen pieni nukke, oiskohan Steffi-nuken pikkusisko tms.). Metsästin sellaista kummitytölle viime kuussa ja ainakaan silloin ei löytynyt mistään kaupasta ainakaan täältä Turun suunnalta. Löysin kyllä Evi-nuken, jolla oli Hello Kitty- paita, mutta sellaista nukke+auto -pakettia en. Eräästä kaupasta sanoivat, että ei ole välttämättä tuotu maahan ollenkaan tai ei joka puolelle Suomea. Kuulemma nuo kuvastot painetaan niin aikaisin, ettei täyttä varmuutta valikoimasta vielä ole. :(

Toivottavasti löytyy mieleinen! (Itse ostin lopulta sellaisen Evi-nukke koiranhoitajana paketin, jossa oli nuken lisäksi muutama pieni koira.) Musta tuo on niin kurjaa, jos ei noita kuvastojen leluja saakaan, kun lapset niitä kuitenkin niin hartaasti lukevat!

Tossa on kuva Evi-nuken kuva. Jos auttaa yhtään. :(
http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=1841

Löysin muuten sen autonkin, mutta tää on joku ulkomainen nettikauppa.
http://www.funcollectables.co.uk/acatalog/info_4006592578435.html
Noi tuon sarjan Evi-nuket löyty ainakin Stokkan valikoimista tuon valmistajan (?) nimen takaa eli Simba (ja sitten mikä lelu). Tässä vielä valmistajan sivut, jos haluat tuotenumeron perusteella kauppoihin soitella.
http://www.simbatoys.de/en/brands__products/evi_love/hello_kitty/detail.shtml?sArtNr=105737843

Yhteistyössä