Hae Anna.fi-sivustolta

Helluntailaisuus ja seksi?

Viestiketju osiossa 'Elämänkatsomus' , käynnistäjänä Een 12, 13.07.2014.

1. Een 12 Vierailija

Kun koko maailma tietää helluntailaisten käyttävän ehkäisyä koska lapset ovat heille taakaksi estäen vapaaseen tahtoon sisältyvän liikunnan.
    Käytetään vaahtoa ja hiekkaa on pillereitä ja renkaita sun muita kommervenkkejä.
    Olen utelias kuulemaan ja jospa joku kertoisi meille jotka emme ehkäisyä hyväksy, käyttävätkö nuorehkot poikamiehet ja vanhat parratkin nk. "pumpattavaa barbaraa(upotuskastettua ja siunattua)silloin kun paine on suurempi kuin voima pinta-ala yksikköä kohti?

ps. tiedän kyllä että te ette kärsi kuulla minun sanojani, mutta te teette synnin tekoja joita inhoatte ja joista olen teitä nuhdellut, ap. Paavalin oppien mukaisesti.
    Helluntailaisfarisealaisuutta.

2. Selvä hullu olet Vierailija

Mielisairaan sekoilua tuollainen kirjoittelu on. Ei tuossa ole päätä eikä häntää. Hakeudu hoitoon, ei tuollainen on mitenkään asiallista vaikka kysymys on nettipalstat.

3. En12 Vierailija

- Miksi tulit juosten sairaalasta? Soittiko joku ystäväsi että helluntailaisista puhutaan ja kerrankin totuutta. Ei kätkettyä helluntailaisuutta vaan sairaista , seksuaalisista helluntailaisista.
    totuutta. Niskasi on punainen vihasta ja haiset kuin olisit helvetin löyhkästä noussut tänne terveiden luterilaisten pariin.
    Tervetuloa mutta parempi sinulle terve menoa.

4. No Eenokki meiskaa Vierailija

Niin tämä on se joku Eenokki, elämäänsä turhautunut
    peräkammaripoika. Ei sinua kukaan osaa vakavasti ottaa.

5. ainokainen Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Kyllä Barbaraa meidän piireissä käytetään paljonkin, mutta sen pitää olla piispan siunaama jotta on synnitön. Meidän seurakunnalla on yhteinen nukke, ihan talkoovoimilla ostettu. Kanttori sitä säilyttää urkujen takana ja varausvihko on kirkon eteisessä.

6. aloittaja Vierailija

-Hepulle juuri sinusta puhun on käynyt niin että perkunas olkapäällä istuen on nostanut kannikkaansa ja pieraissut niin lujaa ettei heppu ota vastaan kuultua puhetta.
    Silloin kun esim. Een puhuu.
    Samalla heppulin ymmärryskykykin on laakin voimasta vajonnut kivikauden ihmisten asteelle vaikka uskon sen ajan ihmisten olleen paljon viisaampia kuin heppu., joka törkeyksiä kidastaan laukoo.

7. shanandoa Vierailija

8. Sisar Siveä Vierailija

Helluntailaiset eivät poikkea muista ihmisistä, ovat ihan samanlaisia kuin luterilaiset. Uskovaiset eivät harrasta seksiä enen aviolittoa, eivätkä elä avoliitossa. Avioero ei ole sallittu, eikä uskottomuus. Kaikkinainen rietas puhe ja toiminta on syntiä ja Jumalan pilkkaa.

9. allelujaa Vierailija

Jos se kristittyjen rikollisuuden käsikirjan, raamatun Jeesus on oikeassa, niin kristityille on leveäportti avoinna....
    Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
    24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
    24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
    24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
    24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri