hellyyden kaipuu....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaipailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaipailija

Vieras
Miten kertoa miehelle että kaipaisi enemmän läheisyyttä?Olen siitä sille sanonut ja se on sanonut että pitäskö siua olla kokoajan pitämässä kädestä kiinni?Onko mussa vika..vai onko väärin et kaipaa pusuja ja hellyyttä?Ei olla vielä seurusteltu vuottakaan ja kaikki on kuollu..Tuntuu että tekisi mieli pettää että saisi jostain edes läheisyyttä.Tuntuu et ukko ei tosissaan tajua mitä on läheisyys... :hug:

täällä sama "ongelma". puolen vuoden seurustelun jälkeen sorruin pettämään, mutta se sai liian huonon omantunnon aikaiseksi. sen jälkeen olen monesti sanonut suoraan mitä kaipaisin mutta muutosta ei ole vielä tullut näiden kolmen vuoden aikana... :'(

Mä ilmotan yhä edelleenkin vaan että "nyt mä olen hellyyden kipee ja mua pitää halia. Kiitos. " Ja meen halittavaksi ja rapsuteltavaksi ja kyhnyttään kylkeen. Aluksi mies ärsyyntyi että no koko ajanko ja toi just mitä kirjoitit itsekin. Mutta nykyään se huvittaa sitä ja mä saan haleja ja hipsutuksia. Ja tulee jopa jo itsekin halaamaan ohi mennen tai tulee kylkeen kiinni ja sanoo neitimäisellä äänellä mua matkien "Nyt mä olen hellyyden kipeä ja mua pitää halia." Mikään järkipuhe ei tässä asiassa meillä tehonnut: kai se kuulosti siltä kuin olisin miestä syytellyt ".... mä tarviin läheisyyttä enemmän ja sä et ikinä pidä mua hyvänä!!" Mutta kun alko hupsuttelulinjalle, alko tapahtumaan. Kokeile teilläkin, jos vaikka vahingossa toimisi. :)

mä oon käyttänyt samaa kikkaa! :)
eli esim telkkaria kattellessa tai kesken kotitöidenkin, sanon miehelle että "noniin nyt sun pitäis tulla tänne hellimään mua" ihan vakavalla äänellä ja levitän kädet levälleen. jos se sanoo että "taasko" tai "ainko pitää helliä" niin sanot että "juu aina" ja hymyilet niin että hampaat näkyy... hyvin toimii meillä kumminkin päin, en mä voi olla hymyilemättä kun mies tekee vastaavan tempun! :D

Kannattaa asia kääntää toisinpäin, eli ei sitä mitä ite on vailla vaan mitä voi toiselle antaa. Tuskin mies voi viilipyttynä olla jo menet halailemaan ,ja varmaan halaa takas..ota itse aloite..

Yhteistyössä