Help! Auttakaas..

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä ajattelisitte jos löytäisitte miehenne rahapussista kortsun?
Itse siis syöny useita vuosia pillereitä joten ei minun kanssani moista tarvita.
Kuuntelenko kiltisti selitykset ja olen sinisilmäinen vai odotanko vai mitäkö tekisit?
 
Tietty sitä
ajattelisin, jotta se on otettu tarpeeseen. Ei tuo vaimolle "tuliaisia" eikä jää kiinni!

Perhana soikoon noita miehiä, pitäisivät paremmin kortsunsa piilossa, sillä nykyään tuo vieraissa käyminen tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus.
- Eipä silti, ei se tavara käytössä kulu, mutta kysäsepä huvikses, mitä mies tykkäisi, jos löytäisi sinun tavaroistasi kumin. Reagoisiko vain toteamalla, että hyvä kun olet varovainen, eikä loukkaantuisi yhtään.
 
vierailija
Ei vastannut mitään kun kysyin..eli aika selvä homma..jossain välissä juttu todennäköisesti kääntyy siihen että minä epäilen ja syytän kokoaika..
Mukavinta tässä on kun meillä on alle vuoden ikäinen lapsi niin sitten tehdään näin...ei pysty ymmärtämään :,(
 
Onnistuva mies.
Jos minä olisin nainen, ja tuossa tilanteessa, niin kyllä minä haluaisin jotakin selitystä.
Kysyminen pitää aloittaa rauhallisesti, eikä pidä olettaa mitään.
Ainakin tuolloin saa paremmin vastauksen.
Oleellisinta on saada selville, miten ja miksi mies on joutunut siihen tilanteeseen.
Pitää huomata sekin, että välttämättä ei ole tapahtunut sitä mistä miestä epäilette.
Se on toinen kysymys, miksi se on ikäänkuin varalla.
Oisko jäänyt sinne armeijanajoilta.
Itselle kävi ainakin sillälailla.
Ainakaan 70 luvulla ei päässyt lomille ellei kondomi ollut mukana.
Nykyajasta en tiedä.
 
Jaahah
No ainakin tyhmä se on. Kumia eri kannata kantaa lompsassa, varsinkin jos pitää sitä takataskussa. Kumit vaurioituu helposti lompakossa.
Tuo oli hauska tuo "armeijan muistoja" selitys. Itsekin olin armeijassa seitkytluvulla ja ei meillä mitää kumipakkoa ollut. Saattanee riippua yksikön tavoista. Meille päällikkö sanoi, ettei saa käyttäytyä siten että "putki ruostuu". Armeijassahan niiden putken kanssa sählätään. Singot, heittimet ja puhumattakaan kenttätykistä.
 

Yhteistyössä