help!!!kännykköistä tietävät

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
okei saatan olla vainoharhanen, mutta mulla on valitettavasti luottamus mennyt miehiin ja olen vähän varovainen aina ku tapailen uutta ihmistä *nolous*..no siis juttu on näin että tänään miesystäväni piti tulla meille syömään siis tekee ruokaa jne. tos päivällä ja olin menossa kotiin kovaa kyytiä kaupasta kun häneltä tuli viesti että auto oli hajonnut ja nyt hinaa sen korjaamolle ja viestissä luki että kiire..aattelin että höh, toivottavasti saa autonsa kuntoon ja koitin sitten soittaa jonkun ajan päästä hänelle et tuleeko meille ollenkaa nyt sitte ni sen puhelin sanoo että "valitsemanne numero ei ole käytössä,olkaa hyvä ja tarkistakaa numero" koitin monta kertaa ja olin ihmeissäni koska just tunti aiemmin samasta numerosta tuli viesti, koitin soittaa myös toiseen numeroon mut hän ei vastannut siihen koska yleensä se puhelin onkin autossa vaan 2 käytös..no se hälytti kumminki ja mua jäi ärsyttäänä ku ei ees ilmottanut et tuleeko ja söin sitte yksin :headwall: no ei tää niin vakavaa mut nyt se äsken soitti tuntemattomasta numerosta ja en sit tiä kummasta soitti mut ku koitin soittaa siihen sanoo vaan et ei ole käytössä..eli kysymys on että jos se nyt jostain syystä haluu mua vältellä niin onko selasia kännypalvelui olemas ku on esim. sellanen palvelu et aina ku soittaa joku ihminen kelle et haluu vastata ni puhelimen saa "varatuksi" eli se vaan tuuttaa joka kerta varattua,onkohan sellasta palvelua olemassa et se sanoo aina että ei oo käytös :D :D vähä typerää mut tuli mieleen..okei olen loukkaantunut ku ei ilmottanut mitää ja odoton tääl, olis kai nyt minutiin puheluun ollu ees aikaa..

Yhteistyössä