Helpoin tapa vierottaa taapero tissistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti&taapero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti&taapero

Vieras
Meidän tyttö kohta 2 vee rakastaa tota tissin lutkutusta varsinkin nukkumaan mennessä. Itseä alkaa jo tympiä koko imetys vaikka siinä ihanatkin puolensa on. Tytön oma huone on loppuviikolla "muuttovalmis" ja sinne pitäisi pieni saada nukkumaankin, tähän asti on ollut meidän makkarissa. Tyttö nukahtaa tissille ja siitä laitan hänet omaan sänkyyn josta sitten tahtoo keskellä yötä minun viereeni.

Joo-o. pahat tavat on lapselle opetettu, tiedän sen!!!

Miten sais parhaiten imetyksen loppumaan? Tyttö on sellanen että jos en meinaa antaa niin kaivaa sitten itse tissin esiin. Voiko ennen imetystä nänniin laittaa jotain pahanmakuista (esim. sitruunaa?!) että tyttö sitten ei tykkäisi enää?

teippaat nännit piiloon,

Niin tein itsekkin kun 1,5 oli takiaisena tississä kiinni heti kun pysähdyin/istuin.

Muutaman kerran kävi kurkkaamassa, ja siihen se jäi

mä lopetin kerralla. siis niin että yhtenä yönä 1v4kk ei saanutkaan tissiä - itki vartin. aamulla ei edes muistanut pyytää kun keksittiin kaikkea kivaa tekemistä pariksi päiväksi. muutamaan otteeseen myöhemmin yritti kaivaa tissiä esiin, mutta suuremmalta draamalta vältyttiin.

Jaa-aa. Itsellä kans edessä päivä- ja yöunitissityksen lopetus. Muut tissihetket olen lopettanut yksi kerta kerrallaan. Siis niin että eka viikolla lopetin ip-tissin, sitten aamutissin jne. Ne on sujuneet hyvin, mutta ihan hirvittää ajatus unitappeluista ilman tissiä. Juu, äidin heikkoutta.

Yhteistyössä