Täytekakku siis.. Suklaakakku tilattiin ja meinaan täytekakun tehdä mutta kuinkas saan siitä tarpeeksi juhlavan näköisen rippijuhliin? Meinasin pohjat tehdä pellillä kun ei ole tarpeeksi isoa vuokaa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:No ko en oo mikään kauhean hyvä pursottaa..
- Ja millähän saisi päällisen tai sivut tasaiseksi?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Jos et osaa pursotella niin tee helppo ganache suklaa kuorrutus, sitten vaan esim. marsipaaniruusu koristeeksi
http://www.kinuskikissa.fi/?p=22
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Miten ihmeessä kerman saa pysymään pursotettuna? Pitääkö se vaan vatkata vähän liikaa? Musta tuntuu, että jos vatkaa enemmän, kuin itse teen, tulee voita, mutta silti se hiton vaahto pehmenee aina niin, ettei se pysy sievästi aloillaan ja nättinä.
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Mites ap, täytyykö sen pinnan olla sitten ihan kuin viivoittimella vedetty? Kierrän ongelman yleensä laittamalla kermat lastalla tahallani "aaltomaiseksi" pinnaksi. Säännöllisen epäsäännöllisesti siis
Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:Olisin halunnut kermasta sivut tasaiseksi ja vain kulmiin ja päälle pursotukset kun tosiaan tuo pursotus ei oo mun vahvinta lajia..
- Täytynee nyt viel miettiä. Kaikkee sitä menee lupaamaan..
Alkuperäinen kirjoittaja leipuri:Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Miten ihmeessä kerman saa pysymään pursotettuna? Pitääkö se vaan vatkata vähän liikaa? Musta tuntuu, että jos vatkaa enemmän, kuin itse teen, tulee voita, mutta silti se hiton vaahto pehmenee aina niin, ettei se pysy sievästi aloillaan ja nättinä.
Riippuu millä kermalla sitä yrität tehdä.
Itse teen Floran vispillä. Kestää MAHTAVAN hyvin. Ja voi huoletta vatkata kovaksi , ei mene voiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Miten ihmeessä kerman saa pysymään pursotettuna? Pitääkö se vaan vatkata vähän liikaa? Musta tuntuu, että jos vatkaa enemmän, kuin itse teen, tulee voita, mutta silti se hiton vaahto pehmenee aina niin, ettei se pysy sievästi aloillaan ja nättinä.
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Mites ap, täytyykö sen pinnan olla sitten ihan kuin viivoittimella vedetty? Kierrän ongelman yleensä laittamalla kermat lastalla tahallani "aaltomaiseksi" pinnaksi. Säännöllisen epäsäännöllisesti siis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Miten ihmeessä kerman saa pysymään pursotettuna? Pitääkö se vaan vatkata vähän liikaa? Musta tuntuu, että jos vatkaa enemmän, kuin itse teen, tulee voita, mutta silti se hiton vaahto pehmenee aina niin, ettei se pysy sievästi aloillaan ja nättinä.
Laita vähän maitorahkaa joukkoon tai sitte sunnuntain sitä tuorejuustotyyppistä vaniljajuttua tai sitte ihan vaniljakreemiä... nopein ja helpoin on toi maitorahka tai sunnuntai vanilja...