Helpostipa sitä tottui vapauteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Olen tän syksyn tehnyt noin 80%:sti etätöitä eli 4 päivää kotoa käsin ja yhden päivän toimistolla. Ja yhä vaikeemmaksi vaan tuntuu muuttuvan se toimistolle meno. Ei toimistolla oleminen ja siellä työpäivän tekeminen vaan aamuherätys, lähtö kotoa ja matka julkisilla. Huomenna pitäs taas mennä ja tuntuu, että tää iltakin on pilalla |O

MInä olen aina töissä... On sen verran ikävä pomo. ;) Mutta onneksi ei ole pakko itseään minnekään rahdata, korkeintaan joskus heittää äijä johonkin.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
MInä olen aina töissä... On sen verran ikävä pomo. ;) Mutta onneksi ei ole pakko itseään minnekään rahdata, korkeintaan joskus heittää äijä johonkin.
Mäkin olen aina töissä ja siitä saan syyttää vain pomoani :D Mutta ei haittaisi, jos ei tarvitsisi nököttää tuntia suuntaansa kulkuneuvoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mäkin olen aina töissä ja siitä saan syyttää vain pomoani :D Mutta ei haittaisi, jos ei tarvitsisi nököttää tuntia suuntaansa kulkuneuvoissa.

Tuntihan on vähän. Äijällä menee yleensä puolisen tuntia autolla, että pääsee bussiin, vajaa pari tuntia kuskin luo ja siitä vähän vaihtelevasti 3-5 tuntia autossa työmaalle, tai 8 tuntia bussissa. Mutta siellä sitten ollaankin useampi päivä kerrallaan, siis työmaalla.

Yhteistyössä