HELPPIÄ! TILAUKSEN PALAUTTAMINEN POSTITSE!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei itsellä kokemusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei itsellä kokemusta

Vieras
Tilasin vaatteita,jotka olivat vääränkokoisia. Nettikaupan sivuilla sanotaan, että TUOTTEEN VOI PALAUTTAA MAKSUTTA ASIAKASPALAUTUKSENA.

Eli:
1. Pitääkö minun palauttaa tilaus samassa paketissa,jossa ne lähetettiinkin vai voinko ottaa postista sopivankokoisen uuden paketin niille?
2. Riittääkö se siellä postissa, kun kirjoitan kuoreen että "asiakaspalautus" ja annan paketin niille, ELI että minun ei tarvitse maksaa postimaksuja???

Alkuperäinen kirjoittaja Ei itsellä kokemusta:
Tilasin vaatteita,jotka olivat vääränkokoisia. Nettikaupan sivuilla sanotaan, että TUOTTEEN VOI PALAUTTAA MAKSUTTA ASIAKASPALAUTUKSENA.

Eli:
1. Pitääkö minun palauttaa tilaus samassa paketissa,jossa ne lähetettiinkin vai voinko ottaa postista sopivankokoisen uuden paketin niille?
2. Riittääkö se siellä postissa, kun kirjoitan kuoreen että "asiakaspalautus" ja annan paketin niille, ELI että minun ei tarvitse maksaa postimaksuja???

Voit palauttaa samassa paketissa, tai vaikka käärittynä muovipussiin (sellaisia esim. HM:n ym. paketit muutenkin on). Ei sun tarvitse maksaa. Siinä paketin mukana tulee osoitetarra jossa lukee: asiakaspalautus postimaksu maksettu (ja osoitteet ym), joka liimataan paketin päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Palautat alkuperäisessä paketissa, ensin tietenkin täytät palautusilmoituksen, menet postiin ja sanot että on asiakaspalautus, täti neuvoo loput...

Minkä hiton palautusilmoituksen? Tuossa käskettiin laittaa vaan se kuitti (kopio siitä) mukaan, ja siihen samaan kirjoitin että palautan tuotteen ja laitoin tilinumeroni. Vai tuoko on se palautusilmoitus. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii -:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei itsellä kokemusta:

Eli:

Voit palauttaa samassa paketissa, tai vaikka käärittynä muovipussiin (sellaisia esim. HM:n ym. paketit muutenkin on). Ei sun tarvitse maksaa. Siinä paketin mukana tulee osoitetarra jossa lukee: asiakaspalautus postimaksu maksettu (ja osoitteet ym), joka liimataan paketin päälle.

Mulle ei tullut tuota osoitetarraa, mutta sen kai saa sit postista?

Yhteistyössä