helppiä valkovuodosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihreä valkovuoto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihreä valkovuoto

Vieras
eli on ollu tosi kauan vihertävää valkovuotoa, sen ja muiden syiden takia ajauduin sitten gynekologille. tehtiin ultra, ja otettu hpv- testi. ei ole sitä, eikä muutakaan tulehdusta. gyne sanoi että kaikki testit on tehty. gynelokien jälkeen on tullut aina veristä vuotoa kun on otettu jokin näyte, ja se on jatkunut monia päiviä.

valkovuoto on myös todella nestemäistä. joskus suihkuun mennessä hetken kun seison alasti, niin saattaa vuotaa todella vetistä vuotoa. ihankuin vettä. ... välillä vaaleeta, välillä vihertävää.....

alan kyllästyä tähän, olen nyt joutunut käyttämään pikkuhousun suojia joka päivä, ennen en käyttäny, mutta alkkarit olivat märät että saisi kyl vaihtaa pari kertaa päivässä...

olisiko kellään mitään ideoita, mikä voisi olla? vai voiko olla mahdollista että minulla vaan on vihertävä, runsas ja vetinen vuoto .. että olisi muka normaalia.. pyh!

Minkähän ikäinen mahdat olla alle 20 vai alle 15? Et ilmeisesti käytä e-pillereitä? Nuorella naisella hormonitoiminta on aika kiivasta ja siksi kaikki toimii joskus ylikierroksilla. Kun ikää tulee niin vuodotkin yleensä vähenevät ja ennen pitkää olet huolissasi liian kuivista limakalvoista. Eiköhän se ole aika normaalia, että valkovuoto on joskus runsaampaa ja joskus vähäisempää. Joskus runsas masturbointikin saattaa "ärsyttää" limakalvoja ja aktivoida toimintaa.

Minkähän ikäinen mahdat olla alle 20 vai alle 15? Et ilmeisesti käytä e-pillereitä? Nuorella naisella hormonitoiminta on aika kiivasta ja siksi kaikki toimii joskus ylikierroksilla. Kun ikää tulee niin vuodotkin yleensä vähenevät ja ennen pitkää olet huolissasi liian kuivista limakalvoista. Eiköhän se ole aika normaalia, että valkovuoto on joskus runsaampaa ja joskus vähäisempää. Joskus runsas masturbointikin saattaa "ärsyttää" limakalvoja ja aktivoida toimintaa.

Tuli vielä mieleeni, että voisithan kokeilla käyttää vuotoon tampooneja.

Viimeksi muokattu:
Itselläni on aina ollut runsas valkovuoto. Nyt 42v se on vaan lisääntynyt. Vaihtaa alkkarit joka äivä, niin ei haittaa minua.

Mutta vihreetä se ei ole. Välillä on verestävää, mutta johtuneen varmaan iästäni.

E-pillereitä en syö.

Älä käytä tambooneja.

Käytän kyllä e-pillereitä, aloitin pillerit joku kaks vuotta sittten. ja tämä vaiva on tullu vasta vähän aikaa sitten. Olen 17vuotias.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja vihreä valkovuoto;10761012:
Käytän kyllä e-pillereitä, aloitin pillerit joku kaks vuotta sittten. ja tämä vaiva on tullu vasta vähän aikaa sitten. Olen 17vuotias.

ja vielä, en harrasta pahemmin masturbointia. :)

Yhteistyössä