helppiä.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a11a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

a11a

Uusi jäsen
15.12.2008
2
0
1
eli siis olemme mieheni kanssa olleet jo vuoden päivät naimisissa, todella rakastuneita ollaan alusta asti oltu... nyt kuitenkin viime kuukausien aikana mieheni paras ystävä on alkanut pyöriä mielessä. mieheni tietää ihastumisestani ja myös k.o ihastuksen kohde tietää asiasta... Mieheni ei tiedä, että soittelen hänen kaverinsa kanssa lähes päivittäin, vaikka puhelut eivät salaisia ole (keskustellaan ihan ystävinä) ne vaivaavat minua. ja tietysti tunteeni myös. miten saat toisen mielestä? ja mitä teen salaanko yhteyden pidon vai kerronko miehelleni(siksi päätös vaikea, kun pelkään että saan nyrkin ohtaani. mies ei ole ennen lyönyt, mutta tiedän että tämä asia voisi nyrkin iskun laukaista)

Kertominen miehellesi olisi varmaan hyvä asia, se voisi auttaa pääsemään eroon kielletystä ihastuksesta. Kyse kun kerran on miehesi parhaasta ystävästä niin hänen olisi helppoa "kieltää" sinun kanssa puuhailut. Kannattaa nyt tehdä pikaisesti loppu tuosta alusta ennenkuin juttu menee likaiseksi.

Itse oon kitkenyt vääriin tyyppeihin ihastumiset pois hakemalla ihastuksestani huonoja puolia. Sitten mietin niitä ja paisuttelen vikoja mielessäni. Jokusen ajan päästä ihastus onkin tuntunut vastenmieliseltä :whistle:

kiitosta vastauksesta... aikaa on nyt kulunut aloituksestani ja nyt mieheni tietää KAIKEN. yhteydenpidon ymym. haluaa jatkaa kanssani ja haluaa pitää ystävänsä edelleen ystävänä. MUTTAAA, kun vaikka kuinka ajattlen huonoja puolia niin silti tunteet vaan vahvistuu. enkä enää uskalla puhua tälle mieheni kaverillekkaan asiasta, enkä miehelleni.. pelkään että tämä vain vahvistuu...

Yhteistyössä