HELPPO tutista vieroitus!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helpottunut mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helpottunut mamma

Vieras
Olen jo pitkän aikaa ajatellut vieroittaa tytön 1v10kk tutista.
Tänään ei sitten löytynyt tuttia mistään nukkumaan mennessä ja kysyin tytöltä että mitä jos kokeiltais ilman. Vastaus tuli kuin apteekin hyllyltä: joo, kokeinnaan.

Vähän höpöteltiin että mihin se on voinut kadota, ja sitten tyttö nukahti samoihin iltarutiineihin ja samalla lailla kuin ennenkin, tutista ei puhettakaan!

Ai että olen onnellinen ja ylpeä pikkuisestani!!!

Minä taas oon leikannu sen tutti osan irti ja lapsi saanut sen rikkinäisen tutin sitte. aikansa pyöritelleet ja hokeneet että rikki. 4 oon tällä konstilla saanut vieroitettua ilman itkuja.

Joo ja mä kun kuvittelin sen olevan lähes samanlaista kuin tissistä vieroitus.

Äitini kertoi lukeneensa jostain että perheen isä oli naulannut tutin todella tiukasti seinään niin että lapsonen oli joutunut käydä siinä seinän vieressä sitä imeskelemässä jos oli tullut tuttia ikävä. Ei ollut varmaan kovin kauaa jaksanut vaivautua. =D =D

Alkuperäinen kirjoittaja helpottunut mamma:
Äitini kertoi lukeneensa jostain että perheen isä oli naulannut tutin todella tiukasti seinään niin että lapsonen oli joutunut käydä siinä seinän vieressä sitä imeskelemässä jos oli tullut tuttia ikävä. Ei ollut varmaan kovin kauaa jaksanut vaivautua. =D =D

:laugh:

Äitini kertoi lukeneensa jostain että perheen isä oli naulannut tutin todella tiukasti seinään niin että lapsonen oli joutunut käydä siinä seinän vieressä sitä imeskelemässä jos oli tullut tuttia ikävä. Ei ollut varmaan kovin kauaa jaksanut vaivautua. =D =D[/quote]

Tää on hyvä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja helpottunut mamma:
Joo ja mä kun kuvittelin sen olevan lähes samanlaista kuin tissistä vieroitus.

Ja mä kans oon kuullu lähes samanlaisen jutun.
Tutti oli laitettu keittiön kaapin oven nuppiin kiinni paketti narulla ja sit siinä oli sit pitäny käydä tuttia syömässä jos halus. Niin jäi tutti.
:laugh:

Yhteistyössä