Helppoja ja edullisia juhlatarjottavia??? VINKKEJÄ KIITOS!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ezziina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ezziina

Jäsen
21.10.2006
76
0
6
Sain yllättäen tietää ,että "saan" hoitaa pikkuveljeni rippijuhlien tarjoilut! Nyt sitte pitäis keksiä mitä tarjota...
Olen järkänny suvulle niin monet juhlatarjoilut ,että kai sitä pidettiin itsestäänselvänä tälläkin kertaa siks unohdettiin mainita siitä mulle itelleni.. :kieh:
No jaa.. eli monet juhlat takana ja pitäis keksiä jotain uutta ja siks kysyn teiltä apuja!!!!

Vinkkejä haluaisin lähinnä pikkumakeisiin ja suolasiin!! Niin ja alkoholittomaan poolin joka maistuisi niin lapsille kuin aikuisillekkin!
Vieraita tulee noin 30 ja vanhemmat eivät kylve rahassa ,joten kuten otsikossakin toivon tarjottavien tulisi olla mahd. edullisia ja mielellään myös melko helppoja valmistaa KIITOS!!! :flower:

mie tein isännän juhliin seuraavanlaista tarjottavaa:

tortillalettujen päälle aurinkokuivattuatomaattituorejuustoa ja kinkkua ja rullalle
toinen täytevaihtoehto tais olla valkosipulituorejuustoa ja tonnikalaa ja rullalle, siitä pieniä palasia ja tikulla kiinni

tavallinen 6 munan kakku

suklainen tuorejuustokakku

tukusta hain pasteijoita, myös leivät, piirakat yms käy. illaksi tein vielä kolmen juuston kinkkupiirakan.

Yks helppo on tehä "viinereitä" valmiista voitaikinalevyistä. Halkasee vaan levyn kahtia ja jotain marmeladia keskelle... raesokeria tai tomusokeria päälle. Itse oon laittanut monesti vaniljakreemia (kun mulla on iso törppö sitä jauhetta) nokareen siihen keskelle ja sit uuniin,päälle pakastemarjoja ja hyytelösokeria (tuoreita mansikoita näin sesonkiaikaan),mut tietty toi ottaa enempi aikaa jos isompi satsi pitää tehdä =)

Yhteistyössä