Helsingin Sanomien mielestä punavihreät poliitikot näyttävät "höImöIäisiItä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Poliitikot näyttävät hölmöläisiltä: ensin tehdään hintoja nostavia toimia, sitten hämmästytään kauheasti hintojen noustua, ja lopuksi aletaan puuhata hintojen hyvittämistä ihmisille."

Mistä nyt tuulee?

• Tykkää
Reactions: AivanSama
"Poliitikot näyttävät hölmöläisiltä: ensin tehdään hintoja nostavia toimia, sitten hämmästytään kauheasti hintojen noustua, ja lopuksi aletaan puuhata hintojen hyvittämistä ihmisille."

Mistä nyt tuulee?
"Kotitalouksia voi odottaa moninkertainen šokki. Lainojen korot nousevat. Sähkölasku kasvaa. Kaukolämpö kallistuu. Bensiinistä ja dieselistä joutuu jo maksamaan kaksi euroa litralta. Ruoasta tullee aiempaa kalliimpaa energian hintojen nousun vuoksi."

Kovat ajat edessä, mutta sitä saa mitä tilaa.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Pitää vain kuluttaa vähemmän ja karsia turhia menoja.
Prisman Reissumies-leipä maksaa 55 senttiä. Hinta on noussut muutamalla sentillä.
Ilmeisesti halpuuttaminen on jo mennyttä aikaa.
Tämä palsta on täynnä ikäviä uutisia ja negatiivista elämänasennetta.
Ankeuttajat eivät näe missään asiassa valoisia puolia.

HS ei ole koskaan ollut vihervasemmistolainen. HS on aina ollut maltillisen oikeistolainen.

Yle on ollut joskus hyvin vasemmistolainen, mutta 90-luvulta alkaen vain maltillisen oikeistolainen.

Nykyään molemmat tahot ovat journalistisesti kehittyneet ja antavat erilaisia näkökulmia. Erilaiset äänet kuuluvat valtamedioissa, vaikka selkeä noujaus Ylellä on vasemmistoliberalismiin ja HS:llä oikeistoliberalismiin.

Valtamediat maksavat hintaa "kansanvalistus"-tyylistään ja yirtävät nyt olla puolueettomampia. Mielestäni hyvä asia.

Itse olen palannut Hesarin tilaajaksi. Yleä seuraan myös. Suomessa on suuri tarve luotetettavalle journalisimille, kun disinonfrmaatiota tulvii monista eri lähteistä.

HS ei ole koskaan ollut vihervasemmistolainen. HS on aina ollut maltillisen oikeistolainen.

Yle on ollut joskus hyvin vasemmistolainen, mutta 90-luvulta alkaen vain maltillisen oikeistolainen.

Nykyään molemmat tahot ovat journalistisesti kehittyneet ja antavat erilaisia näkökulmia. Erilaiset äänet kuuluvat valtamedioissa, vaikka selkeä noujaus Ylellä on vasemmistoliberalismiin ja HS:llä oikeistoliberalismiin.

Valtamediat maksavat hintaa "kansanvalistus"-tyylistään ja yirtävät nyt olla puolueettomampia. Mielestäni hyvä asia.

Itse olen palannut Hesarin tilaajaksi. Yleä seuraan myös. Suomessa on suuri tarve luotetettavalle journalisimille, kun disinonfrmaatiota tulvii monista eri lähteistä.
Suurin osa palstan kirjoittajista asuu pk-seudun ulkopuolella. En minäkään lue maaseudun lehtiä. Ylen mollaaminen on joutavaa. Areena on täynnä laadukasta ohjelmaa. Eihän siitä tarjonnasta ehdi nauttia kuin pienen promillin.

Sehän johtuu vain siitä, että sä äänestät hölmöläisiä etkä neropatteja.

Äänestän aina sellaista ihmistä, jolla on vähintään maisterintutkinto luonnontieteistä. Uskoisin, että jokaisen äänestämäni ehdokkaan ÄO on ollut vähintään siellä Mensan tienoilla. Eli tavallaan jonkinlainen neropatti ehdokkaani pitää olla. Vihreistä näitä onneksi löytyy. Toista se on jos joutuisin vaikka valitsemaan persuista.

Äänestän aina sellaista ihmistä, jolla on vähintään maisterintutkinto luonnontieteistä. Uskoisin, että jokaisen äänestämäni ehdokkaan ÄO on ollut vähintään siellä Mensan tienoilla. Eli tavallaan jonkinlainen neropatti ehdokkaani pitää olla. Vihreistä näitä onneksi löytyy. Toista se on jos joutuisin vaikka valitsemaan persuista.
Älykkyyttä on monenlaista sorttia. Eräs itseään fiksuna pitävä vakiokirjoittaja sanoi minun olevan
Asperger ja jotain vielä kurjempaa. Hyvin kuitenkin olen elämässäni pärjännyt. Kannattaa olla kiitollinen
kaikesta mitä on osakseen saanut syntymälahjanaan.
Luonnontieteissä ei kukaan ole koskaan valmis. Ei ole merkitystä koulutuspohjalla. Kun avaa silmänsä aamulla hyvin nukutun yön jälkeen, meistä jokainen on luonnontieteilijä. Mitä enemmän luonnosta tietää sitä vähemmän
tajuaa tietävänsä.

No ketäs olet äänestänyt?

Yhteistyössä