Helsingin Sanomien ykkösjutussa tunnetaan myötätuntoa raiskareita kohtaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olen sanaton...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tapahtuiko siellä raiskaus?

"Erikoista on myös, että raiskauksesta ei koskaan tehty rikosilmoitusta, vaikka pikkujoulujen jatkoilla oli useita aikuisia.

Rikosepäilyt siitä, että jatkoilla olisi tapahtunut raiskauksia, heräsivät pari vuotta myöhemmin poliisin omassa tutkinnassa.

Useat ihmiset kertovat, että nainen oli jatkanut pikkujoulujen jälkeen normaalisti tanssitunneilla.

Paredes ja nainen olivat käyneet pikkujoulujen jälkeen samassa seurueessa myös lomailemassa ulkomailla. Seurue kävi muun muassa tanssimassa ja juhlimassa ravintolassa.

Matkalla olleiden mukaan naisella ei näyttänyt olevan ongelmaa olla Paredesin seurassa."

Oli myös minun mielestäni todella erikoinen juttu tuo artikkeli. Suomessa ei ihan helpolla raiskaustuomiota saa, joten näytön on täytynyt olla eri luokkaa kuin "muiden puheet". Siltä raiskatulta naiselta ei myöskään ole varmaan kysytty kommenttia juttua varten?

Toinen erikoinen asia on, että tämä Paredes olisi muka ollut täysin tietämätön siitä, että pienen opettajaporukan muut jäsenet käyttivät jatkuvasti hyväkseen alaikäisiä. Jutustahan käy ilmi, että porukka oli hyvin tiivis ja lomillakin käytiin yhdessä, pikkujouluissa (jossa raiskaus tapahtui!) oli alaikäisiä mukana. En kerta kaikkiaan usko, että hän olisi ollut täysin tietämätön asiasta, vaikka ei siihen osallistunutkaan!

Tämä on pienen ajan sisällä jo toinen pedofiilien toimia vähättelevä artikkeli HS:ssä. Onkohan sinne pesiytynyt joku ko. ryhmän edustaja, kun ymmärrystä tuntuu riittävän? Olen itse tuntenut muutaman pedon ja he eivät todellakaan näe teoissaan itse mitään väärää, vaikka ymmärtävätkin salata asian mahdollisimman pitkään.

Aika kummallinen artikkeli tuli mun mieleen kun päivällä sen luin. Syvää myötätuntoa kirjoittaja herutteli ei pedofiilille "vain aikuisia naisia raiskanneelle" että voi voi kun on luottotiedotki menny ja firma :kieh:

Suomessa monilla paikkakunnilla vietiin koululaisia ja päiväkotilapsia sekä isoja miesjoukkoja tutustumaan toisiinsa. Ehkä tämän toiminnan puuhamiehet eivät tajunneet että heitä ehkä pidettiin parittajina. On kulttuureita missä ei viedä lapsia ja tuntemattomia mieshenkilöitä tutustumaan toisiinsa, useimmissa vieraissa maissa suojellaan heidän omia lapsia ja heitä pyritään pitämään erossa kaikesta mikä vaikuttaa vähintään epäilyttävältä ja uhalta lasten turvallisuudelle. Suomessa ei ymmärretä kulttuurieroja

Yhteistyössä