Helsingin seudun milleniumlapset..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bonaire
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bonaire

Aktiivinen jäsen
07.10.2006
21 378
0
36
vuonna 2000 syntyneet lapsethan sai "kummeiksi" ainakin jonkun kaupungin orkesterin,eikö?Ja piti saada kai silloin joku cd-levykin lahjaksi..En ole asiaa miettinyt aiemmin,mutta eilen tyttö kysyi,että onko hän syntynyt Suomessa ja minä vuonna..Kertoi,että luokkakaveri oli saanut kaksi ilmaista lippua sirkus finlandiaan,kun on syntynyt vuonna 2000.Tyttö tietysti harmistui,kun hänelle ei semmosta tullut eikä ole tullut mitään muutaakaan siihen aikaan luvattua..Joten,olisi mielenkiintoista tietää,että millä kriteereillä nämä samaisena vuonna syntyneet lapset on valittu,kun käsittääkseni kaikkien Helsingissä vuonna 2000 syntyneiden lasten piti olla niitä kummilapsia.Jos joku osais valaista mua :whistle: =)

aijaa..mä kyl käsitin,et kaikki vuonna 2000 :snotty: just googletin lisää tietoa,mut ei siel kyl erikseen mainittu että vain 1.1.2000 syntyneet ois niitä :o tosin,ei sieltä muutenkaan saanu mitään tietoa..

Helsingissä v.2000 syntyneet lapset ovat Helsingin kaupunginorkesterin kummilapsia. Konsertteja on ollut 2 kertaa vuodessa Finlandiatalossa. Kutsu näihin on tullut kotiin. Eilen oli viimeinen konsertti. Ainakin säännölliset konsertit loppuvat. Juontajan puheen rivien välistä sain käsityksen, että jatkossakin voi jotain näille lapsille tulla. Toivottavasti olen oikeassa, niin kovoja nämä konsertit ovat olleet.

Sirkus finlandian kummijutuista en tiedä mitään.