helsingin sukupuolitauti klinikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiedoton

Vieras
Heippa! Onko kenelläkään kokemusta helsingin sukupuolitautiklinikasta? Ottavatko labrat ilman mitään selittelyitä tai oireita?

Täällä soitin paikalliseen terveyskeskukseen ja jouduin hirveään tenttiin kenen kanssa olen ollut ja milloin. miksi epäilen mahdollisia tartuntoja yms. Olin järkyttynyt ja päätin, että tahdon ehdottomasti jonnekin missä minua kohdellaan normaalina seksuaalisena ihmisolentona joka tahtoo huolehtia itsestään. Tahtoisin siis kuulla kokemuksia kyseisestä klinikasta..

Ja niin. Kuinka nopeasti sieltä saa tulokset? nopeasti vai hitaasti?

Heippa! Onko kenelläkään kokemusta helsingin sukupuolitautiklinikasta? Ottavatko labrat ilman mitään selittelyitä tai oireita?

Täällä soitin paikalliseen terveyskeskukseen ja jouduin hirveään tenttiin kenen kanssa olen ollut ja milloin. miksi epäilen mahdollisia tartuntoja yms. Olin järkyttynyt ja päätin, että tahdon ehdottomasti jonnekin missä minua kohdellaan normaalina seksuaalisena ihmisolentona joka tahtoo huolehtia itsestään. Tahtoisin siis kuulla kokemuksia kyseisestä klinikasta..

Ja niin. Kuinka nopeasti sieltä saa tulokset? nopeasti vai hitaasti?

mene sinne klinikalle vaan; eivät syyllistä tai tivaa. Hoito on asialista ja kohtelu ystävällistä. tulokset saat soittamalla kun ovat valmiita. Tottakai kyselevät siltävaralta että jotain löytyy, onhan se saatava toinenkin osapuoli hoidettua.
Haluavat myös tietää oireista mutta ottavat näytteet vaikkei oireita olisikaan sillä aivan liian paljon on porukkaa touhuamassa suojaamattomina vaikka ovat kantajia. Tsemppiä!

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja tää;10611907:
mene sinne klinikalle vaan; eivät syyllistä tai tivaa. Hoito on asialista ja kohtelu ystävällistä. tulokset saat soittamalla kun ovat valmiita. Tottakai kyselevät siltävaralta että jotain löytyy, onhan se saatava toinenkin osapuoli hoidettua.
Haluavat myös tietää oireista mutta ottavat näytteet vaikkei oireita olisikaan sillä aivan liian paljon on porukkaa touhuamassa suojaamattomina vaikka ovat kantajia. Tsemppiä!

Kiitosta paljon vastauksesta! :)

Mietippä mitä testejä sinä ottaisit potilaasta, jos et tiedä mitään taustoja? Kaikki mahdollisetko? Uskoisinpa, että ensin himan kysellään ja sitten testaillaan. Kaikki tapahtuu kyseisessä sairaalassa täysin luottamuksellisesti joten rohkeasti vain.

Alkuperäinen kirjoittaja minäh;10726573:
voivatko he kysyä heti alussa niitä kysymyksiä ?
vai tekevätkö he ensiksi testit ja sen jälkee ?

Vastaukseni voi olla jo vähän myöhässä...Mutta kävin viime keskiviikkona ko paikassa testeissä. Aluksi täytetään lomake, jossa kysytään mm milloin epäilee saaneensa tartunnan, onko oireita, montako voi olla mahdollisesti tartuttanut. Ota vuoronumero samalla. Vuoronumeron mukaan lmottaudutaan toimistoon ja sitten odotellaan näytteenotto. Ilmoittautumisjärjestyksessä pääsee. Itselläni ei ollut oireita, olin kuitenki ollut yhdynnässä ilman kondomia, joten halusin varmistaa, ettei mitää ole. Mulla otettiin emättimestä näyte ja verinäyte. Kiva henkilökunta, ei kysellyt turhia tai saarnannut omasta typeryydestäni. Tulokset saa viikon päästä, soittavat, jos jotain löytyy, muuten ei. Kirjallisen tuloksen voi halutessaan hakea paikan päältä.

Ja vinkkinä, kannattaa varautua jonottamiseen. Menin itse vähän turhan myöhään, olin noin klo 10.00 paikalla, pääsin näytteenottoon noin klo 12.00. Kahdeksalta aamulla alkavat ottaa vastaan, klo 12 saakka voi ilmottautua.

Olikohan muuta...

Yhteistyössä