Hae Anna.fi-sivustolta

Helsingistä hyvä kampaamo?

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä *Satu*, 28.11.2007.

1. Danielavee Vierailija

Uusi löytöni on Hiussali Peili Fredrinkinkadun torilla. Upeaa jälkeä ja täydellinen palvelu. Ei mitään huonoa mainittavaa. Suosittelen ilolla kokeilemaan! Jo ensivaikutelma oli että olen ammattilaisten käsissä - luottamus kampaajaan syntyi samantien.

2. pörröpää Vierailija

Minulla samanlaisia kokemuksia Hiussali Peilistä. Olen usean vuoden hakenut itselleni hyvää
    kampaajaa, ja nyt olen löytänyt. Peilissä on useita hyviä kampaajia, mutta punatukkainen nuori kampaaja Kata on hyvä leikkaamaan ja värjäämään. Lopputulos yllätti iloisesti. Taitavaa ja osaavaa työskentelyä. Lisäksi hyvä ja viihtyisä tunnelma ja kahvi+kakku hyvää :). Nyt olen tyytyväinen vakioasiakas. Ainoa miinus on että hinta on vähän suolainen, mutta hyvästä kannattaa maksaa.

3. Lelli Vierailija

Minäkin kävin viime vuoden siellä eikä tarvinnut koskaan pettyä palveluun. Värin ja leikkauksen hinta tosin nousi vuoden vaihteessa yli oman kuukausibudjettini joten oli pakko siirtyä hieman halvempaan paikkaan, harmillista ja plus palautetta että siellä sai aina maukasta kakkua laten tai cappucinon kanssa. Jos on varaa maksaa vähän yli "normaalitason" niin ehdottomasti suosittelen.

4. antibiootit silmiin Vierailija

Ei mennyt ihan nappiin. Silmät tulehtui, ovat edelleen tulehtuneet vaikka värjäyksestä jo 5 päivää. Soitin ja laitoin palautetta myös sähköpostilla. Mitään ei ole vastattu sähköpostiin, puhelimessa sanottiin että tällaista ei ole koskaan sattunut, he eivät voi asialle mitään ja mene lääkäriin jos sinulta siltä tuntuu. ei pahoitteluja edes!Antibiottikuurin sain silmille, toivottavasti tehoaa. Värikin ripsistä lähtenyt jo pois kun vuotaneet niin paljon. Maksoi 24 euroa ja samanverran mennyt lääkkeisiin jo plus jouduin olemaan töistä pois. KOSKAAn en mene enää HAIRLEKIINIIN enkä suosittele sitä muillekkaan.

5. Utelias Vierailija

Anteeksi mutta mikähän sinun kuukausibudjettisi mahtaa olla?? Sen ymmärrän jos olet liikkeen omistajalla käynyt koska hän ottaa käsittääkseni vähän korkeampaa hintaa kuin muut kampaajat. Olen käynyt toisella kampaajalla pariin otteeseen tämän vuoden puolella ja hinta on ollut kyllä tosi kohtuullinen palvelun laatuun ja tulokseen nähden? Itse en ole töissä, opiskelen päätoimisesti ja teen vain osa-aikaisesti kassatöitä?Tai sitten ehkä arvostan hiuksiani normaalia enemmän koska olen valmis maksamaan tuon summan. En tietysti ihan kuukausittain mutta 2-3 kkn välein, säästän sen summan sitten muissa jutuissa.

6. serg Vierailija

Kävin eilen Salon Noirissa (hotelli Tornin vieressä) ja ihastuin. Taitavaa työtä, upea sisustus ja kohtuullinen hintataso.

7. hkh Vierailija

Sirpa Mansnerilla on Stockmannilla mieskampaaja, joka ei ymmärrä suomea. Keskustelu jää kahden sanan tasolle, ei edes ymmärtänyt kun kerroin nimeni aluksi. Tästä syystä lopputuloskin oli huono. Luulisi, että löytyisi keskustasta ihan kielitaitoisiakin kampaajia. Nerver again.

8. tinkijä Vierailija

Tunnen siellä olevan kampaaja Camillan ja haluaisin tilata aikaa, mutta en käsitä miten sen tilauksen oikein saa läpi netin kautta. Rekisteröidyin ja saan valikot esiin ja valitsen toimenpiteen, mutta vihreät ja harmaat ruudukot pysyvät lukittuina eivätkä reunoissa olevat kelloajat nekään reagoi mihinkään.
    Miten tähän kivaan kampaamoon oikein pääsee varauksen tekemään ? Camilla oli noin vuosi sitten vielä Hovikammassa, Espoossa ja siltä ajalta hänet tunnen. Hyvä kampaaja, leikkaa hyvin ja osaa myös värjäykset hyvin !

9. anna-neiti Vierailija

itse olen käynyt mansnerilla stockmannilla ja sielä ne ryssi mun hiukset täysin, sitten olinkin melkeen vuoden käymättä kampaajalla.. ystävä sitten suositteli wanille hairia ja menin sinne vähän varauksella (molemmat kampaajat nuoria). Mutta yllätyin kyl tosi paljon, palvelu pelas ja tukasta tule hieno, suosittelen kyllä kaikille :)

10. Anna Vierailija

Kävin tällä viikolla toisen kerran Jamilla tuolla Hiussali peilissä. Kerrassaan loistavaa palvelua, upea ihminen ja ihanan rauhallinen oli kampaamon miljöö. Kampaaja otti minut kokonaisvaltaisesti huomioon ja tunsin olevani hyvissä käsissä siitä hetkestä kun tuoliin istahdin. Hiukseni kiittävät upeasta leikkauksesta ja ammattimaisesti konsultaatiosta, värikin onnistui viime marraskuussa oikein hyvin vaikka annoinkin heti ensimmäisellä kerralla täysin vapaat kädet, kolmas kerta varattu helmikuulle, kiitän! :))

11. Kävin leikkaamassa ja värjäämässä hiukseni , IHANAA kampaaja oli oikeasti kiinnostunut ratkomaan hius-huoleni (ihana persoonallinen kampaaja .( Tynius ) ,sain neuvoja hiusten laittoon ja perusteeliset kotihoito ohjeet , Tynius näytti vielä lopuksi kun työ oli valmis useamman tavan laittaa uutta leikattua ja värjättyä tukkaani <3. Ihanaa YKSILÖLLYSTÄ PALVELUA suosittelen .

12. asiakas Vierailija

hius-sali peili freda 29 Tynius on hyvä ! suosittelen <3 :)

13. Kysymyksessä on todellakin ammattitaito eikä liian suuret odotukset. Huono kampaaja maksaa yhtä paljon kuin hyvä, niin miksi pitäisi tyytyä huonoon. Kampaajan otteista näkyy jo kuinka helppoa tai vaikeaa hänen on leikata ja käsitellä hiuksia tai ylipäätään ymmärtää mitä toinen haluaa.Jos mukana on kuva halutusta mallista, hyvä kampaaja osaa leikata sen mukaisesti ja jollei se ole kyseisessä tukassa mahdollista, hyvä kampaaja osaa kertoa sen ja ehdottaa jotakin muuta.

Miksi muuten toinen kampaaja saa täydellisen tuloksen, niin että tukka on helppo kammata ja asettuu muotoonsa kotonakin, kun huonon kampaajan jäljiltä ei kampaaja itsekään saa sitä kunnolla kammattua leikkauksen jäljiltä eikä siitä kotona tule millään kelvollista.

Olen kyllä huomannut, että Suomessa ei ole kovin paljon todella hyviä kampaajia tai ainakin katukuvassa näkyy todella karseita leikkauksia ja räikeitä värjäyksiä. Suomalaisten ohutta hiuslaatua on turha syyttää, koska esimerkiksi Ranskassa olen saanut aina tukkani leikattua todella hyvin, vaikka minulla on supisuomalainen ohut hiuslaatu, mutta paljon hiuksia. Leikkauksen jälkeen tukkani näyttää tuuhealta ja runsaalta ja se liikkuu elävästi. Kaikkein parasta että tukka asettuu föönaamisen jälkeen täysin kampaukseensa ilman lakkoja ja kommervenkkejä. Kuivatan hiukset pää alaspäin ja vedän sormilla hiukset kampaukseen.

Kun kerran on löytynyt kunnon kampaaja, hänestä ei kannata luopua.
    Tukanleikkaukset ajoitan sen mukaan milloin luottokampaajani on paikalla. Kyselen hänen loma-aikansakin tarkalleen, että saan tukkani leikattua ennen kuin hän lähtee lomalle.

14. kierrän kaukaa Vierailija

Miksi kaikki kampaajat jyrsii ensimmäisenä otsatukan ja vielä kaksinkäsin repivät ei auta vaikka kuinka kiellät otsatukkaan koskemasta.? Kaikkein pahin oli korson fiilis. Siellä opiskelija repi tukan päästä ja se toinen eukko tuli kaveriksi repimään. Kierrän ja kaukaa kyseisen paikan.

15. misteli Vierailija

Oioiii.. Tuosta pitäisi tehdä ilmoitus kuluttajapalveluun. Kamalaa!!

16. Paula Vierailija

Taka-töölössä hairbar, suosittelen!

17. morsian Vierailija

Moi, helsingin ja lähialueen morsiamet!!!

Haetteko hyvää kampaajaa?

Noir concept salonki tarjoaa hiuspalvelua ammattitaidolla!!!

Tilauksia otetaan vastaan ja kokeilukerran aattona ilmoitetaan että sori, jäädään kesälomalle! Ei väliä että kokeiluun tullaan Raumalta asti - voihan joku muu työkamu hoitaa homman.

Soitellaan. Ilmoitellaan.
    Turha odottaa - ei sitä soittoa vaan tullut.

Kun olimme melko ovella KALEVALANKATU 6, HELSINKI, selvisi että ei tarvitse tulla, kukaan ei ehdii!!!

WAU, MEILLE SOITETTIIN!

Ei ollut muita vaihtoehtoja kuin lähteä takaisin, 300 km kotiin.

kiitos teille ammattilaiset. on jäänyt todella karvas maku törkeästä kohtelusta!

yksi onnellinen morsian

18. Fredan leidi Vierailija

Tynius Saari on aivan ykkönen. Ottaa vastaan Fredan Peilissä. Todella taitava kampauksen tekijä. On tehnyt minulle pikkujouluihin parikin kertaa ihanan juhlatukan, joka ei ole ollut liian jäykkä, vaan sopivan rento ja muodikas. Taitava värjääjä ja leikkaaja vaan sanotaanko nykyään muotoilija. On tullut kuulemma Turusta jokunen vuosi sitten. Menkää ihmeessä kokeilemaan. Suosittelen lämpimästi. Kun menen Tyniuksen luokse, ei tarvitse selittää. Hän kysyy vain "haluatko nyt jotain uutta". Usein sanon vaan, ette tee se sama, se on ollut hyvä ja toimii.

19. Mira Vierailija

Hei!

Löysin fb:stä uuden palvelun Stylebook. Kannattaisi vinkata, että hyvät kampaamot/kampaajat liittyisivät sinne. Sieltä olisi sitten helppo löytää suosituksia paikkakunnan mukaan.

https://www.facebook.com/stylebook.fi

20. Fredan prinsessa Vierailija

Tynius rauhoitu jo! Keskittyisit työhösi, etkä itsesi promoamiseen palstoilla! Puspus ja tsemppiä asiakkaiden hankintaan!

21. Huvittunut Vierailija

Jännästi loppunut Tyniuksen kehuminen ton edellisen postauksen jälkeen. =D

22. Marjut 78 Vierailija

Hei, kävin taannoin sydämen pohjasta kampaamossa forumissa (ystäväni suositteli) kampaamo on ihanan värikäs ja erilainen mitä yleensä näkee, henkilökunta oli ystävällistä ja palvelevaa, asiakkaana minä ainakin niin koin ja join parhaimmat kahvit mitä olen ikinä juonnut ;) Kävin Anna-leenalla hän oli todella ystävällinen ja ammattitaitoinen, sinne jatkossakin aijon mennä ja voin sitä suositella ainakin näin positiivisen alkuvaikutelman mukaan!

23. Kultakutri Vierailija

Peili-hiussalissa tuhottiin hiukseni. Taitamaton kampaaja ei osannut laittaa raitoja oikein vaan antoi vaikuttaa liian kauan. Pari kuukautta myöhemmin hiukset alkoivat katkeilla raitojen kohdalta ja tukkani lyheni huomattavasti. En älynnyt vielä tässä vaiheessa vaihtaa kampaamoa, valitettavasti.

Kampaaja koetti pelastaa tilanteen ja leikkasi pyynnöstäni otsatukan. Lisäksi tukkaa kerrostettiin (se oli ollut alkujaan tasapitkä), sillä raitojen kohdalla oli jäljellä enää tyngät.
    Lopputuloksena kammottava takatukka, mutta vieläkin vain sinnittelin.

Viimeinen pisara oli se, että hän pyynnöistäni huolimatta leikkasi otsatukan joka kerta aivan liian lyhyeksi, mikä korosti tukan epätasapainoa entisestään. Lopulta äänestin jaloillani.

Myös kampaamossa myytävä muka-luonnonmukainen sampoo-sarja on silkkaa roskaa. Ostin sitä kalliilla, ja kampaaja kehtasi kuitenkin motkottaa, etten käytä tarpeeksi hoitoainetta. Tosin on myönnettävä, että mikään hoitoaine ei olisi pelastanut puhki poltettuja raitoja.

24. pilatut hiukset Vierailija

helsingissä HAIR 21 varokaa tätä paikkaa.KAUHEA

25. Vierailija Vierailija

Voin itse suositella Helsingin makkaratalossa olevaa Piece Of Hairia!! Pari kertaa nyt käyny ja ollut aina tyytyväinen, vaikka 200e pitkien hiusten värjäyksestä vähän kirpaiseekin ;) Kävisin aina mutta liian kallis opiskelijalle. Omat pitkät vaaleat hiukset saatiin kuin saatiinkin vaaleiksi ja ihanaa palvelua, kahvia ja kiharrusta lopuksi.

Ja tämä kampaajani korjasi edeltävän kampaajan leikkausvirheet, jotka siis tulivat Stockmannin sirpa mansnerilla, eli sinne en enää ikinä mene, paksut hiukseni leikattiin ohuiksi rääsyiksi ja ihmeelliseen malliin, jota tämä ihana nykyinen kampaajani kauhisteli.. ja korjasi asian!!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri