Hae Anna.fi-sivustolta

Helsingistä hyvä kampaamo?

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä *Satu*, 28.11.2007.

1. Onnellinen Vierailija

2. hiusasia Vierailija

3. hiusasia Vierailija

Parturi-Kampaamo "Hiustaikka", kamala paikka, eestiläisiä, jotka eivät osaa suomea, tekevät pimeästi töitä, ei ikinä enää sinne!

4. Eevuska1 Vierailija

Joillain kampaajilla on parempi muodonymmärrys. Tai siis yhdenmukainen näkemys muodoista asiakkaan kanssa. Tietysti tulee ymmärtää pään muodot, hiusten kasvusuunnat, silmien, nenän jne. asemat, ihon väri ym. Tuntuu, että joillain ei ole mitään käsitystä näiden vaikutuksesta valintoihin tai mahdollisuuksiin. Tulisi tuntea myös asiakkaan elämäntyyli.

5. hiusongelmia Vierailija

• Varannut pari kertaa eri kampaamoihin ajan leikkaukseen ja väriin Peruutusajasta, enkä kyllä varaa enää. On siihen syynsä, miksi joillain kampaajilla aina vapaata. Karmeaa jälkeä ollut suorastaan. Mistähän sitä löytäis hyvän kampaajan, joka osaa käsitellä paksua ja taipuisaa hiusta? Vielä ei oo löytynyt... Ja Prof on kokeiltu, ei toiminut.

6. Juuliskan Vierailija

Minä käyn Napsissa siinä helsingin sanomatalon kupeessa. Pieni paikka mutta mukava ja tosi osaava henkilökunta kaikin puolin oli sitten pienempi päivitys tai isompi muutos kyseessä. Sijaitsi ennen Yrjönkadulla mutta itse vasta työn kautta täällä tutustunuy liikkeeseen. Asteikolla 1-5 annan omalta puoleltani 5+ :))

7. Tapaus Vierailija

Tapahtui seuraavaa: minun piti saada nopeasti hiukset laitettua ennen viikonloppureissua ja kävelin Malmilla sellaiseen paikkaan kuin ALANKO ei tosiaankaan olisi kannattanut, varoitan kaikkia; kiertäkää kaukaa.
    Hiuksiin piti laittaa kaksiväriraidat ja leikkaus, raidat nyt jotenkin menetteli paitsi että päästä tuli ruskea kun piti olla vaaleaa, leikkaus onkin jo toinen tarina. Näytin kuinka pitkät hiukset haluan, puolipitkät olkapäille nyt hyvä kuin saa kiinni.
    Leikkausjäki on ihan mitä sattuu, toinen puoli pitempi kuin toinen, menin valittamaan asiasta ja tämä vanhempi nainen ei nähnyt mitään vikaa omassa työssään niinpä näytin mistä on pitempi sitten hän vähän tasoitteli latvoja ja tokaisi että ei hän nyt tämän enempää kerkeä sanoin että lähden huomenna reissuun en pääse muulloin, no hänellä odottaa asiakas hän ei kerkeä johon sanoin että antaa sit olla mutta en kyllä ole tyytyväinen johon tämä hieno asiakaspalvelija tokaisi että hänestä tuntuu että en ole tyytyväinen mihinkään johon sitten kommentoin että minusta tuntuu että et taida tuntea minua laisinkaan. Edelleen hiukset ovat kuin tylsillä saksilla kynityt epätasaiset ja minkäänlaisesta muotoilusta ei ole tietoakaan. Aivan karsea paikka en mene koskaan ja huono asiakaspalvelu

8. kisu Vierailija

Tämä nyt on vanha keskustelu, mutta vastaan silti! Kävin itse pitkän etsinnän jälkeen Hairstudio Innosssa, ja sain juuri mitä halusin. Sain sekavasta hiusväristäni (maantieharmaa juurikasvu, vaaleita raitoja siellä täällä ja kultaisen sävyinen tukka noin ylipäätään) puhtaan vaalean.

Kampaaja selvästi tiesi mitä tekee, kampaamossa oli mukava olla eikä tullut yhtään sellainen olo, että nyt ei ymmärretä mitä haluan. Kampaaja (kaksi kampaajaa, en muista kumpi teki hiukseni, molemmat kuulemani mukaan yhtä taitavia) ei yhtään kinastellut tai millään tavalla jättänyt huomiotta toiveitani. Hän selitti erittäin selkeästi miksi joku asia ei voi onnistua, miten sen saisi myöhemmin onnistumaan ja miten saataisiin nyt se mitä haluan/ miten päästään mahdollisimman lähelle sitä.

Lopputulos oli erinomainen, puhtaan vaalea ilman keltaista. Ja nyt kuukauden jälkeen on pysynyt todella hyvänä, toki olen hopeashampoolla ja pearl sävytteellä itse ylläpitänyt. Olaplexiä käytettiin vaalennuksessa ja kotiin ostin olaplex 3, jota olen nyt käyttänyt kerran.

9. hopea blondi Vierailija

Pitää kehua tännekkin, eilen olin Hiusmaailmassa tosi hyvä blondi tuli, soitin kampaajalle kehut ,oli yllättynytja iloinen Päivistä tais tulla vakkari kampaaja.

10. Voi ei Vierailija

11. Voi ei Vierailija

Natalia Hiustaika-liikkeessä ei voi olla ammatiltaan kampaaja. Aivan järkyttävää jälkeä, piti kävellä suoraan toiseen kampaamoon ja korjata mitä korjattavissa oli. Ostin Offerillasta lahjakortin, kun sijainti näytti sopivalta. Tulos oli kyllä painajaismainen. Älkää edes harkitko!

12. Painajainen Vierailija

Kiertäkää tämä liike kaukaa! Natalia ei ole kampaaja. Vaikuttaa ihan ihmiskaupalta!

13. Ammattitaitoapas Vierailija

----Päinvastoin, täällä tullut huippuhyvät leikkaukset Pialta, ammattitaidolla! Kun on esim kuva mukana ei tule pettymyksiä, ja kampaus toimii vielä sielä kotipeilinkinnedessä:)

14. Katriina Vierailija

Kaverin suosituksesta kävin kokeilemassa uutta paikkaa. A-Studio kampaamo Lönnrotinkadulla oli aivan mahtava. Kiva fiilis, hyvää kahvia, miellyttävän ja ammattitaitoisen otteen omaavan Leenan luomuksena aivan upeat hiukset. En ole koskaan saanut parempaa väriä ja leikkausta. Ajanvaraus kätevästi netistä ja mun mielestä ihan kohtuulliset hinnat, ainakin palveluun ja lopputulokseen nähden. Mun uus vakkaripaikka ja -kampaaja:):):)

15. Tyytyväinen Vierailija

Minnies salonki on sörnäisissä. Minä uuden paikan sieltä löytänyt

16. Erica Vierailija

Sama, kävin Lotalla ja oon kyllä todella tyytyväinen. Ihana paikka, kivaa porukkaa ja sain elämäni upeimmat hiukset.

17. vierailija Vierailija

Q Hairissa Albertinkadulla näyttää olevan mainoskampanja menossa. hahahhaa

18. vierailija Vierailija

Hairstoresta olen saanut yleensä aina todella hyvää palvelua ja lopputulos on ollut mieleinen :) ajanvarauksen on saanut myös nopeasti.
    Huonoimmat kokemukset ja kamala lopputulos tuli Hair Escapesta Helsingin Punavuoressa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri