Vielä huomenna ehtii =)
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/%C3%84iti+Amma+vierailee+taas+Suomessa/1135240750037?ref=rss
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/%C3%84iti+Amma+vierailee+taas+Suomessa/1135240750037?ref=rss
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Ai niin. En taida ehtiä, kun mies on huomenna pitkään töissä. Muksuja en Kaapelitehtaalle voi kuvitellakaan raahaavani.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Ai niin. En taida ehtiä, kun mies on huomenna pitkään töissä. Muksuja en Kaapelitehtaalle voi kuvitellakaan raahaavani.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Ai niin. En taida ehtiä, kun mies on huomenna pitkään töissä. Muksuja en Kaapelitehtaalle voi kuvitellakaan raahaavani.
Näinpä.
Ja vaikka töiden jälkeen raahaisinkin, niin onko siellä enää ketään seitsemän aikaan illalla?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Ai niin. En taida ehtiä, kun mies on huomenna pitkään töissä. Muksuja en Kaapelitehtaalle voi kuvitellakaan raahaavani.
Paikan päällä on järjestetty lastenhoito. Että sinne vaan jonottamaan omaa halia :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Enkä mä tahdo äiti Ammalle kamalaa flunssaa :|
=)Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Itse asiassa minä taidan mennä...
Mies lupasi hoitaa iltahommelit.
Siskoni on muuten aikoinaan käynyt halaamassa häntä.
Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:=)
Munkin ois tehnyt mielimennä, mutta matkaa on vähän liikaa. Tosin mun frendi on siellä perheensä kanssa. Kun hän oli talkootyöllä mukana järjestelemässä Amman tuloa Suomeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:=)
Munkin ois tehnyt mielimennä, mutta matkaa on vähän liikaa. Tosin mun frendi on siellä perheensä kanssa. Kun hän oli talkootyöllä mukana järjestelemässä Amman tuloa Suomeen.
Voisinhan minä kertoa voodoo doll -nimiseltä henkilöltä terveisiä :xmas: ?
Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Enkä mä tahdo äiti Ammalle kamalaa flunssaa :|
Ammalla on varmaan hyvä vastustuskyky kun joutuu halailemaan niin monia ihmisiä.