Helsinki huomio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voodoo doll
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Ai niin. En taida ehtiä, kun mies on huomenna pitkään töissä. Muksuja en Kaapelitehtaalle voi kuvitellakaan raahaavani.

Näinpä.
Ja vaikka töiden jälkeen raahaisinkin, niin onko siellä enää ketään seitsemän aikaan illalla? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Ai niin. En taida ehtiä, kun mies on huomenna pitkään töissä. Muksuja en Kaapelitehtaalle voi kuvitellakaan raahaavani.

Näinpä.
Ja vaikka töiden jälkeen raahaisinkin, niin onko siellä enää ketään seitsemän aikaan illalla? :whistle:

Lukases vaikka tosta =)
http://www.amma.fi/kier/suomessa.php
Hyvin kerkee illallakin.

Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:

Paikan päällä on järjestetty lastenhoito. Että sinne vaan jonottamaan omaa halia :hug:

Apua. En kyllä mene sinne näiden kahden kanssa, vaikka kuinka olisi järjestetty lastenhoito :)

Kivan myöhään jatkuu, toivoa jollekin...
Mutta juu, taitaa jonottamisessa mennä oma aikansa, ja sitten siitä julkisilla kotiin, niin on jäänyt väliin ruoka, iltapala ja nukkumaanmenoaika mennyt...

Enkä mä tahdo äiti Ammalle kamalaa flunssaa :|

Itse asiassa minä taidan mennä...
Mies lupasi hoitaa iltahommelit.
Siskoni on muuten aikoinaan käynyt halaamassa häntä.
=)
Munkin ois tehnyt mielimennä, mutta matkaa on vähän liikaa. Tosin mun frendi on siellä perheensä kanssa. Kun hän oli talkootyöllä mukana järjestelemässä Amman tuloa Suomeen.

Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:
=)
Munkin ois tehnyt mielimennä, mutta matkaa on vähän liikaa. Tosin mun frendi on siellä perheensä kanssa. Kun hän oli talkootyöllä mukana järjestelemässä Amman tuloa Suomeen.

Voisinhan minä kertoa voodoo doll -nimiseltä henkilöltä terveisiä :xmas: ?

Yhteistyössä