Helsinki-Vantaan lentoasemalla oli joulukuussa viranomaisharjoitus biologisia uhkia vastaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eikö tuon harjoituksen oppeja olisi nyt voinut ottaa käyttöön?

varmasti on otettu.
Meinaatko et tarkastuksessa pyörtyilevät on kammettu pystyyn ja lähetetty kotimatkalle?
 
Helsinki-Vantaan lentoasemalla oli joulukuussa viranomaisharjoitus biologisia uhkia vastaan


Eikö tuon harjoituksen oppeja olisi nyt voinut ottaa käyttöön?
Helsinki-Vantaan lentoasemalla ON NYT biologinen uhka - osalla tartunnan saaneista kuolemaan johtava virus !!!
– Ensinnäkin valmiuslaki on jo käytössä ja juuri säädetään ihan uusi laki ravintoloiden sulkemiseksi eli lakejakin olisi ehtinyt lentokentän tilanteeseen. Toiseksi ei lakia tarvii että rajavartia/poliisi puhuttelee jokaisen tuimasti jos niin päätetään tehdä.

Tämä EI ole = karanteeniin ohjaaminen! Vaikka vapaaehtoiset neuvojat sinänsä sankarillisia! Majoituksen kysyminen ei myöskään riitä —> Suomen poliisin ja rajavartiolaitoksen johdolla siirto karanteeniin tai kotiin erillään muista. Hoituuhan viimein?
 

Yhteistyössä