Helteellä ilman pikkareita

  • Viestiketjun aloittaja pikkarit kotiin
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuskin niillä ledeillä niin lyhyt hame että näkyisi... olet tainnut nostaa hametta.... no pillu näyttää pillulta.. ei kait siinä ihmeellistä
Tietysti ihan mukava ja kiihottava värkki.. varmasti hiertää vähemmän ja värkki tuulettuu kun ei pikkareita....
Kesä -19 Mummotunnelissa juttelin 2 Naisen ( 45) kanssa en tuntenut lainkaan toinen otti mua kädestä kiinni ja vei hameensa alle jossa kiinteä kostea pillu jota koitin aluksi päältä( hellästi) mutta nainen pyysi tulemaan sisään ja sitten piti myös koittaa toistakin onneksi olen oikea että vasen kätinen siitä jatkettiin espalle jossa ottivat suihin ja panin hieman satsi lensi 2 paljaalle pakaralle. en juonut yhtään alkoa mutta mielyttävä ilta. ovat tarjoutuneet kimppaan ja kiitos kaunis kesämekko.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija-T
Odotin äitiäni sekä anoppia kaupasta takas eli istuin auton ratin takana. Ja puiston penkille tuli istumaan 2 ehkä 18-20 välissä olevaa likka lasta, Ei aikaakan kun toinen nosti polvensa toisen polvensa päälle. Taivas eikö sillä ole housuja koivis-
saan minä siunailin ja kaluni nousi kovaksi. Auton kattoon lyötiin hyvin lujaa ja
äitini huusi mulle oletko kuuro ja minä pikana ulos autosta. Kyllä mulla oli muna
pystyssä ja vain shortsit koivissani. Naiset siis äitini anoppini sekä ne nuoret likat
kaikilla oli hauskaa mutta minua ei naurattanut jostain ihme syystä yhtään.
Repesin! =D
 
vierailija-T
Käske mun siskon sohvalle istumaan minä sanoin isälleni. Isäni käski likan mennä sohvalle istumaan ja minä sen vierelle sekä levitin sen koivet ja hameen helmaa yläs päin. Eikö likallamme ole housuja sanoi äitimme, ja isällämme nousi sen varsa
heti yläs minkä myöskin äitimme huomasi.Mies se on sun siittämä sanoi äitimme
sille ukolleen. Ei mun siitin sitä ymmärrä sanoi vain isäni ja komensi siskoni pukemaan housut koipiinsa. Poika on alle rippikoulu ijän ja saa olla munasillaan,
Mutta sinä olet jo riparin käynyt eli housut koipiin kun olet kotona määräsi isämme siskoani.
Sain tästä tosi hyvät naurut!
Voi että olin revetä... =D
 
Totuudenpuhuja85
siskoni mun vierelleni istumaan ja
runkkaus vain sillä mielessä. Ota sulta tissit esille minä pyytelin siltä ja kohta oli
mun siskoni ilman paitaa ja tissi liivejään.

Käske mun siskon sohvalle istumaan minä sanoin isälleni. Isäni käski likan mennä sohvalle istumaan ja minä sen vierelle sekä levitin sen koivet ja hameen helmaa yläs päin. Eikö likallamme ole housuja sanoi äitimme, ja isällämme nousi sen varsa
heti yläs minkä myöskin äitimme huomasi.Mies se on sun siittämä sanoi äitimme
sille ukolleen. Ei mun siitin sitä ymmärrä sanoi vain isäni
Näinhän se menee. ;)
 

Yhteistyössä