Helvetin pulit verolle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saakelin kännikalat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saakelin kännikalat

Vieras
Olin vaunukävelyllä ja mukana oli suurehko koirani. Ohitimme kylällä puliremmin, istuivat jalkakäytävän lähellä rappusilla. Porukassa oli suunilleen 3-4 miestä ja saman verran naisia. Kun olimme heitä ohittamassa, alkoi kamala tappelu. Yksi nainen ja mies otti yhteen, jumalaton kiroilu ja noituminen (kamala huuto). Joku porukassa sanoi "hiljaa, lapsia lähellä.. ja koira". Kiroileva ämmä huusi takaisin, että olkoon vaikka 15 lasta. Koirani nosti karvat ylös ja aloitti matalan murinan, ajattelin että just, olipa epämielyttävä kokemus pienelle lapselle ja nuorelle koiralle. No, samoihin aikoihin hokasin, että edestä puskan sivulta, hoidetulta puistoalueelta tuli housut kintuissa yksi rapajuoppo, jolle koira urahteli karvat pystyssä.. ja samalla haisi jumalaton ripulipaskan haju. Hyi helvetti.

Eikä hemmetti näiden pulien pullot voisi maksaa puolet enemmän, ku tavan kansalaisten. Siinä pullon ostossa maksaisivat puliveroa.. aiheuttamansa häiriön takia.

Alkuperäinen kirjoittaja saakelin kännikalat;24301807:
Olin vaunukävelyllä ja mukana oli suurehko koirani. Ohitimme kylällä puliremmin, istuivat jalkakäytävän lähellä rappusilla. Porukassa oli suunilleen 3-4 miestä ja saman verran naisia. Kun olimme heitä ohittamassa, alkoi kamala tappelu. Yksi nainen ja mies otti yhteen, jumalaton kiroilu ja noituminen (kamala huuto). Joku porukassa sanoi "hiljaa, lapsia lähellä.. ja koira". Kiroileva ämmä huusi takaisin, että olkoon vaikka 15 lasta. Koirani nosti karvat ylös ja aloitti matalan murinan, ajattelin että just, olipa epämielyttävä kokemus pienelle lapselle ja nuorelle koiralle. No, samoihin aikoihin hokasin, että edestä puskan sivulta, hoidetulta puistoalueelta tuli housut kintuissa yksi rapajuoppo, jolle koira urahteli karvat pystyssä.. ja samalla haisi jumalaton ripulipaskan haju. Hyi helvetti.

Eikä hemmetti näiden pulien pullot voisi maksaa puolet enemmän, ku tavan kansalaisten. Siinä pullon ostossa maksaisivat puliveroa.. aiheuttamansa häiriön takia.

Olen tatuoitu jätkä!

että jos tulee pyörällä tai kävellen niin saa maksaa tuplahinnan ja jos autolla niin saa normaalihintaan?
Tämä kyllä syrjii mielestäni vähävaraisia =/

Alkuperäinen kirjoittaja vihaan kännikaloja;24301836:
No maksakoon ne sinolit ja muut lasolit 2x enemmän, jos joku kännikala ostaa.

Olen tatuoitu jätkä!

Jos katkokävely ja selvät merkit, että nesteet menee kurkusta alas, ei autoon.. niin tuplahinnat. Ja ainakin tällaisella pienellä kylällä noi pulit kyllä tietää jokainen. Täällä ainakaan eivät per...leet tajua piilossa ryypätä. Olen NIIIIIIIIN kyllästynyt noihin katukuvan häpeäpilkkuihin. Paskovat housunsa ja puistot ja tappelevat ja noituvat. Ovat käytökseltään kuin euroopan omistajat.

Yhteistyössä