L
loppuis jo
Vieras
alkoi marras-joulu vaihteessa. Itsenäisyyspäivän aikoihin söin viikon kuurin poskiontelotulehdukseen ja keuhkoputkitulehdukseen. No helkkari uudenvuoden jälkeen alkoi pikkuhiljaa taas pukkaamaan flunssaa päälle ja se on edelleenkin. Räkää tulloo, kurkku kipiä ja yskä se vasta jotain järkkyä on. Tulee sellaisia järkyttäviä yskän puuskia että meinaa tukehtua ja oksennus ollut lähellä tulla monta kertaa, tuntuu siltä kun keuhkot olis täynnä tavaraa. Perheessä ollu keuhkokuumetta. Kuumetta mulla ei nyt ole ollut pientä lämpöä vaan. Eilen olin lääkärissä joka antoi kuurin varmuudeksi mutta käski vielä katsoa loppuviikolle josko se antais itsestänsä periksi. Mutta jos kuume nousee pitää aloittaa kuuri välittömästi.
Kannattaako se kuuri aloittaa vai mitä? Musta tuntuu ettei tää tauti parane muttei se oo mitenkään mielestäni pahentunut...
Ottaa vaan niin pattiin kun olen joutunut kökkimään sisällä jo vaikka kuinka pitkään ja sairaslomiakin on kertynyt hurjasti lyhyelle ajalle kun on lasten sairastelujenkin takia joutunut olemaan kotona.
Ite tietty jättäisin mielelläni kuurin väliin antibiootti allergioiden takia mutta en myöskään välittäisi sairastaa sitä keuhkokuumetta jos tämä sellaiseksi sitten kehittyy... Ainakin lapsella tämä pitkittynyt tauti kehittyi keuhkokuumeeksi...
Kannattaako se kuuri aloittaa vai mitä? Musta tuntuu ettei tää tauti parane muttei se oo mitenkään mielestäni pahentunut...
Ottaa vaan niin pattiin kun olen joutunut kökkimään sisällä jo vaikka kuinka pitkään ja sairaslomiakin on kertynyt hurjasti lyhyelle ajalle kun on lasten sairastelujenkin takia joutunut olemaan kotona.
Ite tietty jättäisin mielelläni kuurin väliin antibiootti allergioiden takia mutta en myöskään välittäisi sairastaa sitä keuhkokuumetta jos tämä sellaiseksi sitten kehittyy... Ainakin lapsella tämä pitkittynyt tauti kehittyi keuhkokuumeeksi...