K
kiukuttaa!
Vieras
Onpa taas toimintaa FB-kirpputoreilla.. Kuulun useampaan ja olen myynyt sujuvasti tavaroita vaikka miten paljon.. Yhdellä kirpputorilla mulla oli oma myyntikansio jossa oli yli 200 kuvaa, vaivalla kuvattu ja lisätty tonne ja kaikkea. Ja nyt sitten kävi niin että joku halus multa ostaa kengät ja vaihdettiin puhelinnumerot ja osotetta mutta tuota hakijaa ei kuulunut sovitusti. Ilmoitteli että on pahoillaan ja pääsee uudestaan silloin ja silloin. Ei ollu kiire tolla myynnillä niin lupasin että sopii. Mutta ei vaan taaskaan kuulunu! Eikä kolmannellakaan kerralla. Sanoin että laitan kengät seuraavalle koska toinen henkilö oli jonossa niihin.
No, tästäpä seurasi sitten se, että tuo oharientekijä laittoi kirpputorin ylläpitoon viestiä että minä olen epäluotettava myyjä enkä oikeasti ole luopumassa myynnissä olevista tavaroistani. Nimittäin ylläpito pisti mulle sitten viestiä missä kertoi tuon ja sanoi että tuo oharintekijä oli muka kanssani sopinut että minä hänelle tuon ne kengät yms mikä ei ollut totta ollenkaan. Selitin asian tälle ylläpitäjälle että tämä ostaja teki kolmesti oharit ja mistään tuomisesta ei ollu sovittu mitään vaan hänen piti itsensä kengät hakea.
Viestiin ei tullut mitään vastausta, mutta tuli merkki että viesti on nähty.
No miten kävikään, nyt kaikki minun nimellä olleet ilmoitukset ja kirppiskansioni on poistettu! Ilman mitään syytä???! Että onpa taas hienoa toimintaa!
No, tästäpä seurasi sitten se, että tuo oharientekijä laittoi kirpputorin ylläpitoon viestiä että minä olen epäluotettava myyjä enkä oikeasti ole luopumassa myynnissä olevista tavaroistani. Nimittäin ylläpito pisti mulle sitten viestiä missä kertoi tuon ja sanoi että tuo oharintekijä oli muka kanssani sopinut että minä hänelle tuon ne kengät yms mikä ei ollut totta ollenkaan. Selitin asian tälle ylläpitäjälle että tämä ostaja teki kolmesti oharit ja mistään tuomisesta ei ollu sovittu mitään vaan hänen piti itsensä kengät hakea.
Viestiin ei tullut mitään vastausta, mutta tuli merkki että viesti on nähty.
No miten kävikään, nyt kaikki minun nimellä olleet ilmoitukset ja kirppiskansioni on poistettu! Ilman mitään syytä???! Että onpa taas hienoa toimintaa!