hemmetin hemmetti kiroilisin enemmän jos tällä.....mahtavaa tuli vastaus!!!

Hemmetin Raivostuttavaa

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
1 133
0
36
kyllä tulee ärrpäät, ässät ja veet ja helvetit sen lisäksi

Ostettiin mulle elokuussa Hobby Hallista laskulle läppäri acer aspire 7520 ja mulle sanottiin silloin että koneella pystyy pelaamaankin, se oli AINOA syy miksi sen ostimme.
No yhden huollon jälkeen ja päivitysten, koneen uudelleen asennuksen jälkeen kävimme atk-kaupassa näyttämässä tota ja sanottiin että ei toi sovellu ollenkaan pelaamiseen, huono näyttis ja prossu.

perkeleen perkele jos olis tiennyt.
Teinpä tänään sitetn Hobby Halliin reklamaation, mä en tee tolla koneella yhtään mitään!!!!!

Mun henkireikäni on ollut pelaaminen, joko sims2 tai wow aina kun lapset nukahtaneet. Nyt mä en enää pysty tekemään niin ellen saa uutta konetta, mutta
mä en HALUA maksaa tästä vanhasta joka ei toimi niinkuin haluan, joka luvattiin toimivan ja sitten uudesta koneesta, ei mun talous riitä siihen että maksan kahta eri läppäriä

Koskakohan Hobby Hall vastais :'(

Hobby Hallissako sulle sanottiin, että käy hyvin pelaamiseen? Niin, varmaan jos jotain pasianssia pelailee. :laugh: Prossu ei varmaan niinkään ole se ongelma, vaan näytönohjain. Harvassa (kohtuuhintaisessa) läppärissä taitaa olla sellainen näytönohjain, joka noihin nykyisiin peleihin tarjoaa vastinetta. Harmi, että pääsi noin käymään. Tuon vuoksi kannattaa taustatyö tehdä hyvin ennen ostamista tai tuntea joku, joka koneista tietää.

Yhteistyössä