Hemmetin kehnoa tautia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
Pää särkee ties monettako vuorokautta ja olo on keikkuvainen ja väsähtänyt. Eilen otin parin tunnin nokoset. Kurkku on hieman kipeä. Mutta tässä siis koko tauti! Aika turhauttavaa.

Mossadilla oli eilen lämpöä ja tänään "tuntuu, että vatsassa olis reikä ja oksettaa". Täytyy kai antaa hänen jäädä kotiin lepäämään.

Jos olisi selkeästi kuumetta, ei tarvitsisi kenenkään kohdalla miettiä ja punnita ja arvioida koulukuntoa. Toisaalta, yksi influenssa jo alla - siihen verrattuna tämä on aika kevyttä.

Mulla ja lapsilla on nyt influenssa, ei herkkua tämäkään. Nyt neljäs kuumepäivä itsellä, eilen illalla oli vielä 39. Aaaaaargh, tässähän sitä hoitaa 20m2 väliaikakodissa kaksi taaperoa. Love it!

Meillä toi kesti 3-4 viikkoa, jokaisella. Lapsille sit lopulta tuli jokaiselle tosi pahat korvatulehukset mihin saivat lääkkeet ja koko tauti hellitti sen myötä. Itellänikii oli korvat kipeät muttei kuitekaa ihan tulehtuneet.
Jatkuvasti oli kurkku kipeä, nenä vuoti, yskää, hönttö olo jne. mut ei kuumetta! Lapset kävi koulussa/eskarissa ja minä töissä.

Mulla ja lapsilla on nyt influenssa, ei herkkua tämäkään. Nyt neljäs kuumepäivä itsellä, eilen illalla oli vielä 39. Aaaaaargh, tässähän sitä hoitaa 20m2 väliaikakodissa kaksi taaperoa. Love it!

Auts! Myötätuntoni.

Meillä aloitettiin lomaviikko sillä, että piipahdettiin influenssaisen AlQaidan kanssa spiralla ja jännättiin, säästyykö edes äijä taudilta. Tamiflu on varalla odottamassa...

Yhteistyössä