Hemmetti ku hermot menee! *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Näköjään ei mitää kärsi enää tehdä ku tulee maha kipeeks. Neljä kauppakassia purin kaappeihin ja enempää ei tarvinnu, taas on maha kipee. Nyt ei sit pahemmin mitää enää tehä, täytyy vaan ottaa iisisti ja seurailla.

Raivostuttaa ku ei mihinkään pysty vaan kaikki on siitä kiinni et kuin kivut antaa periks. Hitto sentää! :kieh:

Tulis ny äkkiä se aika sinne naikkarille ni pääsis siihen leikkaukseen, tietäs taas et missä mennään.. Kipupolillekki vois äkkiä tulla se aika ni sais noi lääkitykset kohilleen, nyt pelkkää Panadolia ja se on ihan yhtä tyhjän kans. Buranaa yritän välttää..

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
:( :hug: Kurjaa. Mua ei onneks iso E vaivaa nyt, mut riittää nämä muutkin vaivat kyllä.

Kiitos, ja sulle kans :hug:

Ei se mullakaan ainut oo mutta muiden kans tulee toimeen, ainaki toistaseksi.

Mä taas tulen sen kans toimeen, mutten näitten muiden. Tää helle ei avita yhtään kipujen kans, pahentaa vaan. :( Aamusin on ihana olla rento kuin rautakanki..

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Mä taas tulen sen kans toimeen, mutten näitten muiden. Tää helle ei avita yhtään kipujen kans, pahentaa vaan. :( Aamusin on ihana olla rento kuin rautakanki..

No voi :( Joo nää kelit ei auta yhtään, toinen paha on sit just korkea/matalapaineen nopeet vaihtelut. Välillä tiedä et miten päin olis.

Yhteistyössä