Hemoglobiini vain laskee?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "juu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"juu"

Vieras
Olen raskaana 21+3. 24.1. kävin labrassa ja hb oli 116. Aloitin rautakuurin samana päivänä ja joka päivä olen ottanut yhden kapselin. Lisäksi syön tuota multitabsin raskausajan vitamiinia, siinäkin on rautaa jonkin verran. Eilen kävin labrassa kilpparikokeissa ja otettiin samalla pvk, HB oli laskenut ja oli nyt 111. Onko normaalia että laskee vain vaikka syö rautaa? Ja taatusti olen ottanut joka päivä raudan koska mulla on ollut siitä muistutus. Maitotuotteita olen vähentänyt radikaalisti rautakuurin ajaksi ja vaikka maitoa silti juon, en juo enää ilta 7 jälkee ollenkaan enkä syö muitakaan maitotuotteita ja kapselin otan vasta aivan viimeisenä ennenkuin menen nukkumaan, noin klo 23-24. Joten tuskin on siitä kiinni ettei imeydy.

Onko muilla ollut vain laskusuuntainen vaikka syö rautaa?

Minulla on aina ollut alhainen hemoglobiini ja niin oli myös raskauden aikana, välillä kävi jopa 101. En saanut millään pillereillä ylös, mutta kun aloin juomaan Floradix Kräuter Blutsaftia niin johan alkoi arvot nousemaan!

Mulla laski johonkin loppukolmannekselle asti, oli lopulta 109 ja jäi siihen. En jaksanut olla siitä huolissani kun nlassakaan sitä eii kauheesti pähkäilty eikä mua väsyttänyt. Kaverillakaan ei ollut kuurista apua, ne ei ilmeisesti vaan imeytyneet.

Mulla ei imeytyneet ne tabletit tjtn, vaikka otin just tuntien päästä maitotuotteista (enkä edes ikinä ole juonut maitoa aikuisiällä) jne. Eli ei auttaneet niin pätkääkään. Rautajuomasta minäkin sain avun, ite maistoin eka tuota Kräuterblutsaftia, joka on kamalaa!!!!! Parempaa oli joku toinen, mutta en muista sen nimeä - samasta hyllystä löytyy eri vaihtoehtoja ja niitä paremman makuisia on monia =) Saa apteekista muta myös tavaratalojen luontaistuotehyllyltä.

Yhteistyössä