Hae Anna.fi-sivustolta

Hengen häätö talosta

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Ikki86, 18.08.2010.

1. Ikki86 Vierailija

Tulevassa talossamme olen nähnyt ja aistinut vaalean mies hahmon joka katselee ikkunasta pihalle kun teemme pihatöitä. Talossa sisällä ollessa mies usein kävelee ikkunoiden ohi kohti ulko-ovea.
    Miten pääsisimme eroon tästä hengestä? Henki ei tunnu olevan paha, mutta haluaa ns vartioida taloaan ja tonttiaan.
    Talomme sijaitsee vanhan hautausmaan päällä mutta talo on rakennettu noin vuonna 40 ja tunnen hengen kuuluvan talon ensimmäisten asukkaiden joukkoon.

Kaikki apu on tarpeen. Kiitos.

2. tulevaisuus Vierailija

Mitä, jos joku rauhallinen hetki menet sinne sisälle, istahdat alas ja kerrot sille herralle puhumalla ääneen, että te asutte täällä nyt ja toivotte, että saisitte olla rauhassa kotonanne ja ettekä tarvitse vartiointia.
    Noin tekisin itse ja olen tehnytkin.

3. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tuntuu hullulta tää neuvo mutta puhu sille kun olet yksin.

Pyydä alkuun häneltä anteeksi sitä, että tulette hänen taloonsa Kerro että talosta tullaan huolehtimaan hyvin. Kerro se myös että hän voi olla tai vierailla talossa mielensä mukaan. Kerro se että olette tulleet jäädäksenne ja jos hän haluaa niin voi yhä vartioida taloa! Teroita että ette aio lähteä pois, vaan jäätte taloon!

Missään nimessä älä kutsu mitään pappia tai muuta uskista siunaamaan taloa, sillä hän voi siitä vihastua!

Oman synnyinkotini[ rak v 1860] yläkertaan paloi aikoinaan 12 vuotias tyttö, joka näyttäytyi vielä 1960 luvullakin!
    Pakopaikkaa kun ei ollut lapsena, minnekkäs olsit mennyt , niin häneen lopulta väsyi ja nukkui lopulta yötkin hyvin, vaikka tykillä olisi ammuttu vieressä. Sitä väsyi ja tottui niin että hän lopulta jätti rauhaan.
    Vielä tuonkin jälkeen hän kävi näyttäytymässä kaikille vieraille, jotka talossa sattui yöpymään!

4. Minulla ei ole kokemuksia henkien häätämisestä mutta serkkuni (miespuolinen) kunnostaa vanhaa äitinsä suvulle kuulunutta taloa ja hän on varma että siellä asuu henkimaailman väkeä. Hän on myös vakuuttunut että tunnistaakin jotkut näkymättömistä (tai eri tavalla näkyvistä).

Hän remontoi rakennusta hyvin varovasti että ei vahingossa ja tarpeettomasti säikyttelisi vanhaa väkeä pois talostaan. Hän pitää heitä hyvin arvokkaina.

Niin että kun häädät, niin tee se kunnioittavasti ja ystävällisesti, jos henki ei ole pelottava ja pahantahtoinen.

5. Ikki86 Vierailija

Kiitos paljon neuvoista. En koe että kyseinen henki olisi paha mutta näen että hän katsoo meitä ja tarkkailee tekemisiämme kuin tuhoaisimme hänen omaisuuttaan. Lähinnä mietin lapsiani etteivät he säikähdä varsinkin kun toinen lapsistani on erityisen herkkä muutoksille jne.

Miehestä tulee mieleen tyypillinen pellavapäinen "farmari" joka vartioi tiluksiaan ja jolla tuntuu olevan eriävä mielipide tyylillä "aina ennekin on ollut näin, miksi siis turhaan muuttaa mitään"

Mainitsitte ettei papia kannata pyytää siunaamaan taloa, eräs tuttavani suositteli pappia mutta sanoi että muitakin keinoja olisi.

Asia häiritsee koska minusta tuntuu etttä joka tekemistäni vahditaan :/

6. tulevaisuus Vierailija

Eli kun uskot itseesi, mitä teet, niin et tarvitse siinä ketään muita ja juurikin ääneen puhuminen toimii :) Omissa peloissani pyysin ylimääräiset "asukit" poistumaan kotoani. Myöhemmin kun olin hyväksynyt asian, niin tuntui tyhjältä kun yläkerrasta ei kuulu kopinaa ja laatikkojen availua välillä, joten pyysin heitä uudestaan vierailemaan :)

7. maa Vierailija

Tee noin kuin sinua on jo täällä neuvottu eli ihan yksin talossa ollessasi puhut äänen tuolle hengelle. Ensinnäkin täytä talosi joka nurkka valolla ja pyydä se täyteen positiivista energiaa, enkeleitä jne.. Kerro tuolle hengelle, että hänen on jo aika jatkaa matkaansa ja mennä esim. taivaaseen tai valoon jne.. Sano, että valon olennot auttavat hänet sinne ja pyydä sitä sitten valon olennoilta. On nimittäin tärkeää, että et häädä tuota henkeä pois ihan minne sattuu, vaan pyrit johdattamaan hänet takaisin ns. taivaaseen, jossa hän voi edelleen kehittyä sieluna ja sitten aikanaan jälleensyntyä maahan jos niin on tarkoitus. Tuo henki on nyt niin kiinnittynyt maanpiiriin ja ns. elämäänsä täällä, ettei hän osaa yksin lähteä eteenpäin. Sinun tulisi häntä nyt auttaa, jos koet siihen kykeneväsi. Ja kyllähän sinä kykenet. Ja voit aina pyytää valon auttajilta apua itsellesi.

8. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Tekosi ja olemuksesi luovat talosi Voiman piirin, kuin myös muiden perheenjäsenten. Se on paras ja tehokkain sekä pysyvin tie. Rakkaus talossa luo talon energiat, ja sellaiseen kaikenlainen energia sulautuu luonnollisesti sitä voimistamaan. Ei pelkoa, ei epäröintiä, vain elämistä koko olemuksillanne. Herkkyys on hieno asia, mutta vain tasapainoinen herkkyys, muunlainen ei luo mitään mikä olisi rakentavaa.:)

9. ihmettelijä Vierailija

no niin alte ja kuinka paljon sinulla onkaan kokemuksia? enemmän kuin monella muulla ja sinusta saa käsityksen, ettet usko mihinkään?

10. Seppo Vierailija

11. Seppo Vierailija

12. Teppo Vierailija

Jos nyt Seppo lähdetään kuitenkin liikkeelle ajattelemalla että kummitus rakastaa vanhaa kotiaan niin syvästi, että välittää vartioida sitä jopa kuolemansa jälkeen muilta pahoilta olennoilta. Miksi tämä pyhänä ja hyvänä pidetty Jeesus haluaisi poismanata jotakin joka antaa itsensä rakkaudelle? Vaikuttaa hyvin ristiriitaiselta.
    Se kun moni paapoo kristinuskon nimeen näistä henkimaailman jutuista on vähän omituista. Valo, puhtaus, lämpö ja rakkaus eivät tarvitse jumalia. Ne löytyvät suoraan luonnosta. Raamattu on vain työkalu jota toiset käyttävät ymmärtääkseen tämän. Kiihkomielisyys johonkin asiaan, vaikka kyseessä onkin hyvä asia, ei ole koskaan hyvästä. Sillä se johtaa mielihalujen vallassa aivan satunnaiseen suuntaan.

13. Eeva hyvä Vierailija

Juuri näin kuten seppo sanoi! Mitkään okkultistiset hömpät, taikausko, energiat, valopallot ja keijukaiset eivät nyt auta. Päinvastoin! Jos sellaisia käytät niin teet juuri kuten paholainen haluaakin sinun tekevän. Hän kun osaa naamioitua hyväksikin, olet varmaan sen verran itsekin tästä tietoinen.. Pyydä jostain lähimmästä vapaasta- tai helluntaiseurakunnasta joitakin uskovia oikeasti siunaamaan kotisi. Tottakai henki siitä suuttuu koska hän on paha, mutta vain sillä hän todella oikeasti lähtee pois luotasi! Ei ole olemassa mitään hyviä henkiä jotka asuvat jossain talossa. Siihen valheeseen ei kannata uskoa joten käytä järkeäsi ja mieti. Sillä oikeasti vain valo voi karkoittaa pimeän ja tuo valo on yksin Kristus. Enkelitkin toimivat vain isän ja pojan eli Jumalan ja Jeesuksen joukkoina! Tämän ovat kovin monet unohtaneet..

14. Realisti Vierailija

Olet loistava esimerkki siitä miten hörhöily sekoittaa pään ja saa unohtamaan maalaisjärjen. ehkä normaali luku- ja laskutaitokin unohtuvat kun helluntalaisseurakunnissa liikaa aikaansa viettää.

Ketju on aloitettu ja apua pyydetty jo vuonna 2010.

15. Kuppi Vierailija

Kirjoiti tämän viestin alun perin vu0nna 2010.

Miten olette perheesi kanssa eläneet tämän vaalean mieshahmon kanssa, jonka mainitset yllä? Onko hän edelleen pihapiirissäsi?

Olen henkinen, ja tajuan, että tällaista voi tapahtua.

16. Tuhkimo Kesäheinä Vierailija

17. Hassishof Vierailija

Ihmisen juuri elää haluille ja kiihkomielisyys tosiaan toimii hyvin hankalakohtaisesti. Ketään ei saisi tyrmätä, jokaisella on omat mielipiteensä, mutta tosiaan kun tyrkytetään omaa elämännäkemystä muille niin se on aina paha asia. Helppo esimerkki on nämä jotka tappavat toisiaan Allahin nimeen, mutta ihan yhtälailla Raamatun Jumalan nimeen yhä tapetaan. Ennen vanhaan teurastettiin "hieman" enemmän koska kiihkoajat pakottivat omaan oppiinsa. Jos kohderyhmä ei lähtenyt mukaan, hiedät tapettiin raa'asti ja heille vielä naurettiin päälle että ovat ateisteja, pakanoita, noitia yms yms. Kukin tehköön omat johtopäätöksensä onko kristinusko loppupeleissä kovin hyvä juttu. Onhan se hienoa että toiset saavat henkistä tukea Raamatun oppien kautta, psyykaten ajatuksen että kirkas valo puhdistaa kaiken pahan mitä olen tehnyt ja tulen tekemään. Siksi moni vankilakundi ryhtyykin "uskovaiseksi". Ei vitjat mitä pelleilyä sanon minä nyt ja aina. Ahven.

18. Aave Vierailija

moi! Mää ja mun kaveri mentiin spiritidmiä ja ei kysytty luoaa lopetaa... ja vaan lopetetiin!! Sekä heitetiin paperi pois! Nyt meillä on jotain ihmeellisiä henkiä talossa! Asioita katoilee...vietiin raamattu sinne missä pelatiin?? Mitä meidän nyt pitäisi tehdä?? Ps: pelotaa ihan sikana

19. taivaan kotiin Vierailija

Henkiä talossa - miten saada ne lähtemään pois? Ovat varmaan jääneet tänne maailmaan, ehkä heitä ei ole haudattu siunattuun maahan tai ovat jääneet kokonaan ilman siunausta jostakin syystä?
    Minun neuvoni on, että
    - julistat rauhaa tämän miehen ylle ja siunaat häntä Jeesuksen nimessä.
    - laita avoin Raamattu jonnekin pöydälle, lue siitä joka päivä ääneen vaikka
    Päivän Sana tai psalmi.
    - laita krusifiksi seinälle
    - soita huoneessa hengellistä musiikkia
    - rukoile että Jeesus Kristus ottaa hänet taivaan kotiin kirkkauteen

Tee näitä harjoituksia päivittäin .
    -

20. hanki ouja lauta! Vierailija

Ouija Official Trailer #1 (2014) - Olivia Cooke Horror Movie HD

Ouija: Origin of Evil Official Trailer 2 (2016) - Horror Movie

21. Varovaisuutta Vierailija

Ei pidä leikkiä asioilla mistä ei mitään tiedä. Kokemusta on.. oli henki sitten hyvä taikka paha niin muistakaa hyvät ihmiset kunnioittaa niitä ! Ei pidä alkaa suututtamaan millään siunauksilla ennekuin tiedät mitä ja miksi olet tekemässä.. se siunaus kun ei ketään aja pois ja pahimmassa tapauksessa suututat sillä sellaisen olennon että kun alkaa tapahtua niin nämä siunaaja uskovaiset eivät sinua enää kykene auttamaan. Suomessa kun apua on erittäin vaikea saada tilanteissa joissa joudut riivatuksi.. kunnioita.. Ja muistakaa että pahakin henki on ihmistä tuhansia kertoja viisaampi ja kymmenittäin tuhansissa voimakkaampi !! Joskus henget ajavat ihmistä pois luotaan varoittaakseen jostain vaarasta. Joskus pitävät uhkana jne. Mutta koskaan eivät tyhjän takia kummittele. Meediosta on hyvin suurella todennäköisyydellä enemmän apua kuin papista. Joskin papistakin apua voi olla..

22. K.P Vierailija

Muutin leskimiehen luokse ja menin naimisiin. Asutaan 1947 rakennetussa talossa. Lapset maailmalla. Ollaan kahden oltu 13 vuotta. Meillä talossa on ollut omituista jo monta vuotta. Napsuttelua työhuoneessa, lehden sivun rapistelua, seinää hakkaamista, vhs kasetti lensi koneesta monta metriä sitä ennen juteltiin vieraitten kanssa henkisiä asioita, meian vintillä käyty avaimen kanssa asukastuvalla ovea ym. Näitä oli monta vuotta. Nyt ei ole ollut noin vuoteen. Mutta miksi nykyään herään melkein joka aamu kolmen aikaan ja niikuin mulle joku pariskunta puhuisi mulle se tulee kaukaa, ensin oli häiritsevää mutta nyt hillitympää, olen kyllästynyt ja en jaksa piitata. Välillä kehutaan ja välillä ikkutaan. Mitä enemmän en jaksa välittää sitä enemmän häviävät ja voitan äänet. Olen kaikenlaista kuullut ja olen aistikas (vesimies) Olen päättänyt että mun päätä ei sekoiteta. Olisiko neuvoja?

23. vierailija Vierailija

Omassa talossani on ollut henkiä jo monia vuosia. Minusta tämä on mukavaa, sillä en tunne yksinäisyyttä koskaan talossani. Henget ovat merkki siitä että taloa vartioidaan aina, eikä tarvitse matkaillessaan pelätä murtovarkaita. Olen monesti unohtanut laittaa ulko-oven kiinni ja henget ovat aina laittaneet sen kiinni jotta varkaat eivät pääsisi sisälle. Henkiä ei kannattaisi ajaa pois sillä ne saattavat suuttua siitä. Niitä voi toki pyytää olemaan hiljempaa tai vaikka pysymään piilossa jos lapsia on lähettyvillä.

24. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    664
    Olet kirjoittanut huhtikuussa. Vieläkö tämä jatkuu, vai onko tilanne jo rauhoittunut?

25. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    664
    Ihana kommentti. :)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä