Hae Anna.fi-sivustolta

Henkilökemiaa

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä vi ses, 16.09.2018.

1. vi ses Vierailija

Hei!

Parille vaihdan. Nopeille aija pian muuten menee myöhälle iltaan.

Lähisukulaispariskunnan kanssa pientä pesäeroa. Hiljaiseloa ollut kesästä lähtien. Lähestytty ollaan varovasti mitta toinen osapuoli pysynyt etäisenä. Mitkä ovat syyt ja seuraukset tulevaisuutta varten.

Kiitos jos vaihdat kanssani.

2. Besore Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Heitä ei jostain syystä kiinnosta, ei mitään sen dramaattisempaa. Jokin syy, miksi haluavat pysyä toisaalla. Tilanne voisi ratketa tapaamalla vaikkakin uskon ettei teistä enää hengenheimolaisia tule, ainakaan heti.

"Jätin" manipuloivan pojan, joudun kohdata häntä opiskeluissa. Mitä ajattelee, ja miten minun tulisi toimia?

3. Vi ses Vierailija

Hän tuntee tulleensa hylätyksi. Pettymystä ja syyllistämistäkin, mitta tämän osasit arvata ennaltakin. Älä tunne syyllisyyttä asiasta, hänen luonteelleen et voi mitään.
    Pidä etäisyyttä. Asioi asiallisesti hänen kanssaan. Älä anna hänelle valtaa, mutta älä käännä myöskään hänelle selkääsi. Nämä ohjeet annettiin.

4. Besore Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Siis eikö tämä tyyppi tosiaankaan ymmärrä omaa luonteenlaatua, minkälainen aivopesijä on? Jos jaksat vastata..:)

5. Vi ses Vierailija

Luonteestaan tuli esille narsistin piirteitä. Onko näin? Se selittäisi hänen luonteebsa.

6. Besore Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä, juuri näin. Ja kun hänelle näistä mainitsee niin tulee vaan selittelyä yms. Oi kamala millaisia nämä tyypit voivat ollakaan!

7. Mietintää Vierailija

Tämä näkyy minulle siten, että läheiseksi välit ei enää tule. Jokin kuilu pysyy välillänne. Surua tilanteesta, joka hälvenee aikanaan. Nainen näkyy ohjailevan tilannetta. Ilmeisesti kyse toisesta pariskunnasta. Jollakin ei ole puhtaat jauhot pussissa. Jotain epärehellisyyttä näkyy. Tiedätkö mistä on kyse?

Katseletko vaaleahkon ystäväni suuntaan mistä johtunee meidän etääntyminen? Omalta osaltani tiedän, mutta jotain lienee hänelläkin. Lähentyykö nuorempi siskoni minua enää?

8. vierailija Vierailija

Ystäväsi mennyt menojaan, eri ystäväpiiri vienyt mukanaan. Mieskö?
    Tulevassa kyllä tapaatte mutta lähentymistä ja paluuta entiseen ei enää tule.
    Siskosi suhteen. Veri on vettä sakeampaa. Jokin yhteinen yhdistää, suru mielestäni. On-off-sisarusväleinä pysyy. Mutta älä sure, kyllä hän tavallaan lähelläsi pysyy.

9. Mietintää Vierailija

Kiitos. Tarkoitatko, että mies vienyt ystäväni kanssa eri suuntiin? Onko kyse hänen salasuhteestaan vai jostakin muusta miehestä? Erilaiset on toki ystäväpiirit.

10. vierailija Vierailija

Oletettavasti kyse tästä salamiehestä. Ystäväsi todella rakastunut ja miehen mielipiteet hänelle tärkeitä. Vaikka suhde loppuisikin se ei tuo paluuta entiseen kanssasi.

Omastani vielä.
    Vanhempi nainen sekoitti välimme. Hänkö mustaa välimme tulevassakin?

11. Mietintää Vierailija

Minä vaan pelkään, että tämä nainen touhuaa jotain yhden mulle tärkeän miehen kanssa. Hän on sanonut ettei ole mitään, mutta en tosiaan tiedä voinko luottaa. Tämä hänen salasuhteensa on kyllä sellainen ettei mun kanssani hirveästi halua sitä jakaa, kun tietää kantani.
    Ahaa - tumma, vanhempi on nainen on se epärehellinen tekijä tässä. Hän on onnistunut lyömään kiilaa väliin. Ei ole kuvioista poistunut vaan jatkaa myyrän työtään. Tämä toinen pariskunta kyllä yrittää ottaa näihin juttuihin etäisyyttä. Älyävät miten tämä nainen syövyttää tilannetta.

12. Vi ses Vierailija

Heidän välillään ei mitään. Ystäväsi olisi voinut halutakin, mutta mies ei. Mies on lojaali sinulle ja kunnioittaa sinua. Luota heihin.

Omani.. Nuoren miehen jaksamista murehdin, liian kiltti näiden kahden vahvan naisen pyöritykseen.

13. Mietintää Vierailija

Nyt ei toimi enää intuitio. Ihan poikki. Palaan huomenna.

14. Minä vain. Vierailija

Tässä on ollut osittain väärinkäsityksiä mitkä ovat vaikuttaneet teidän väleihin. Luulemista mutta ei kysymistä. Jonkinlaista luottamuspulaa. On myös jotain puheita, joista ovat tehneet johtopäätöksiä.
    Tähän neuvoksi että antakaa asialle aikaa. Mahdollisuudet on korjata välinne mutta se tarkoittaisi asioista puhumista. Olisiko mahdollisuutta kutsua vaikka pikkujouluja viettämään tms. Niin että tunnelma olisi rennompi. Aika tuo tähän armon. Myös elämän tapahtumat vuosien varrella.

Katsotko minulle, mitä tumma mies ajattelee minusta tällä hetkellä. Miksi käyttäytyy minua kohtaan väliĺlä intohimoisesti ja välillä luotaan pois työntäen? Mikä tässä olisi tulevassa järkevää vai onko niin että tämä on nyt loppusuoralla?

15. Vi ses Vierailija

Mun on kans pakko luovuttaa nyt. Katson sinulle huomenna takaisin.

16. Mietintää Vierailija

Nuori mies näkyy taka-alalla. Nainen edessä tilanteita ja asioita johtaessa. Mies antaa kaiken tapahtua osittain kiltteyttään, osittain rakkaudesta. Hän kokee helpompana olonsa näin. Hänen selviytymiskeinonsa on nyt torjunta. Toisinaan on uupunut.

17. Vi ses Vierailija

Tästä miehestä ei oikein saa selkoa.
    Ei tiedä itsekään mitä elämältään haluaa. Jokin asia on hänen elämässään keskeneräinen ja se sekoittaa hänen ajatuksiaan. Luottaa siihen, että olet siinä vierellä tapahtui mitä hyvänsä. Ikäänkuin pitäisi sinua itsestäänselvyytenä. Nyt on hetki vakavalle keskustelulle. Lopullisen päätöksen suhteen jatkumisesta teet sinä itse.

18. Vi ses Vierailija

Torjunta? Meitä kohtaanko?

19. vierailija Vierailija

Ei, vaan omia tunteita ja ajatuksiaan. Ei kyseenalaista, kun tietää olevansa liian kiltti.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri