Hae Anna.fi-sivustolta

Henkilöstövuokrauksesta kokemuksia?

Viestiketju osiossa 'Kahvitunnilla' , käynnistäjänä Alanvaihtaja, 13.10.2005.

1. Anakin Vierailija

Pysykää kaukana sol henkilöstöpalveluista hesasta: eivät maksa palkkoja /sairaspäiviä /eivät toimita laskelmia yms

2. Bissela Vierailija

Itsellä on pelkästään positiivisia kokemuksia vuokrafirmoista.

Olen itse, isäni sekä kaverini saaneet vuokrafirman kautta vakituisen työpaikan. Itse jopa niin hyvän, että lopettaessa kehoittivat ottamaan yhteyttä jos joskus haluaisin palata heille takaisin...ja isäni kohdalla, hänet palkattiin vakituiseksi yli 50-vuotiaana ja työskenteli kyseisessä yrityksessä eläkeikään saakka. :D

Olen ollut vaihtelevasti vuokrafirmojen palkkalistoilla jo 90-luvun loppupuolelta, jolloin tämä ns. vuokraus toiminta alkoi ja silloin meno oli kyllä aikasta villiä toisilla firmoilla. Mutta tänä päivänä myös vuokrausyrityksiä sitoo samat lait ja määräykset kuin "normi" työnantajaa. "Rikkurifirmat" kyllä häviävät yhtä nopeasti kuin ilmestyvätkin.

Omalta kohdalta voin vain sanoa, että palkat on tullu AINA sovitusti, lomarahat maksettu jne jne. Pääsääntöisesti rakennusalalta, mutta viime vuosina myös kuljetusalalta. Ja vuokrayrityksiä on ollu monta erillaista, yhteistä ainoastaan se, että kaikki on toiminu aina loistavasti. Joko olen ollut erittäin onnekas yrityksien kohdalla, taikka sitten tässäkin ketjussa valittaneilla on ollut erittäin huono onni. ;)

3. Vierailija2 Vierailija

Sol henkilöstöpalveluista kehoitan minäkin pysymään kaukana. Maksaa minipalkan - jos sitäkään. Ylitöitä jos tulee, ei maksa, jos ei saa niitä perittyä asiakasfirmalta. Lomien maksu niin ja näin. Vilunkipeliä voiton maksimoimiseksi. Kannattaa kiertää kaukaa, jos ei halua kannattaa työllään hyväntekeväisyyttä.

4. perverss Vierailija

Ihmettelin kun mamut kiersi työpaikasta toiseen, olivat rekisteröityneet jonnekin henkilöstöpalvelufirmaan. Laittaako ne mamut kyselemään työtä näistä firmoista mitkä hankkii lisätyövoimaa keikkailijoista? Ihme touhua.

Suuri kesähoroskooppi 2017: Rakkaus, työ ja terveys

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri