henkilökohtainen kysymys(liittyy seksiin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana joo, muuten en kehtoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana joo, muuten en kehtoo

Vieras
kuinka monta kertaa laukeatte yhdynnän aikana?
Onko muita jotka tulevat monta kertaa (siis esim 2-4 krt) ilman mitään kikkaskonsteja?

Kun minua välillä vaivaa se, että tulen niin helposti. entiset sänkykumppanit saattoivat "haukkua" nymfoksi tms ihmetellä.

Nykyinen mies on vaan ilonen ja kysyy aina että vieläkö jaksat.

ja kaikki IRL kaverit niin heillä ongelma on oikeastaan niin etteivät meinaa tulla, että mies saa kaiken maailman keinoja koittaa ja lotrata kunnolla ennen kun jotain saadaan aikaseks niin en viitsi tästä asiasta heidän kanssaan keskustella. tuntuu kehumiselta, vaikkei sitä ole...

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana joo:
kuinka monta kertaa laukeatte yhdynnän aikana?
Onko muita jotka tulevat monta kertaa (siis esim 2-4 krt) ilman mitään kikkaskonsteja?

Kun minua välillä vaivaa se, että tulen niin helposti. entiset sänkykumppanit saattoivat "haukkua" nymfoksi tms ihmetellä.

Nykyinen mies on vaan ilonen ja kysyy aina että vieläkö jaksat.

ja kaikki IRL kaverit niin heillä ongelma on oikeastaan niin etteivät meinaa tulla, että mies saa kaiken maailman keinoja koittaa ja lotrata kunnolla ennen kun jotain saadaan aikaseks niin en viitsi tästä asiasta heidän kanssaan keskustella. tuntuu kehumiselta, vaikkei sitä ole...

Kyllä minäkin tulen 3 - 5 kertaa sessioin aikana...siis itse aktissa harvoin, mutta esileikin aikana jo useasti.

usein tuun monet kerrat. ainakin 2 mut ne on sellaisia pikkusemnpia. ehkä yks iso.
Joo oon kuullut kanssa etei monet yhdynnässä saa vaan käsillä ja suulla.
Että nauti tästä. mä ainakin =)

niin siis ei kai ongelma, mutta ovat olleet aika yllättyneitä tästä jotkut ja toiset on kyllä sanoneet että mikä nymfo sä olet kun vähän työntää niin heti laukeat, ja osa jopa syyttänyt mua näyttelemisestä. en sitte tiedää...

Riippuu fiiliksestä.
tosin mulla on joku mies geeni vissin; muo alkaa homma usein tympiä, kun on tullu, pitää miehen jaksaa lämmitellä uudelleen ;)
toisaalta jos on esim. väsy, niin turha edes yrittää, ei irtoo ni ei irtoo. Joskus jaksaa montakin kertaa lämmetä uudelleen.
Mä olen muuten joskus kuullu, että naisella vasta kolmas orgasmi on kunnollainen, ensin tarvitaan kaksi harjoituskertaa. Ettäsiihen sopii vedota, jos miestä häirii :D

Yhteistyössä