Hae Anna.fi-sivustolta

Henkioppaan ensimmäinen kohtaaminen

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä uteliaisuuttani kyselen, 05.08.2011.

1. Monilla lukijoilla ja kirjoittajilla on yhteys henkioppaaseen. Haluaisitteko kertoa miten se ihan ensimmäinen yhteys oppaaseen tapahtui ja mitä ajatuksia ja tunteita se herätti?

2. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 856
    No unen ja valveen rajamailla juuri ennen heräämistä näin hyvin todentuntuisen, toisenlainen kuin uni kuvan vitivalkopukuisesta miehestä (kääpiökokoinen, tuli mieleen se Twin Peaksin tanssiva kääpiö) Hän katsoi minuun ja hänen silmistään loisti semmonen ikiaikainen viisaus ja ilme ja kasvot oli lempeät. Tukka oli muistaakseni harmaa. Vanhempi herrasmies. Sitten heräsin hymyillen ja koko aamun ja päivän oli hyvä olo.

Seuraavana iltana ennen nukkumista mietin hänen nimeään ja ajatuksiini ilmaantui nimi Paul.

Sen jälkeen en kyllä oo kyseistä herraa tavannu. Ainakaa näin. Ainakaa että muistaisin. En tiiä sitte onko opastanu mua niin jotten tajua sitä.

3. ............ Vierailija

Minulle se tapahtui 20 vuotta sitten kun olin jotain vähän yli 20 ja ensimmäistä kertaa rakastunut. Istuskelin illalla sängyllä ja räpläsin kortteja ja mietin, että voisinkohan povata itselleni. Muistelin miten mummo oli aikoinaan leikillään povaillut ja testasin innoissani kortteja ja halusin tietää mitä tämä rakastamani ihminen minusta ajattelee ja tuleeko meistä rakastavaiset :) Aina kun povasin, niin tuli tietty sama vastaus ja vastauksen kanssa hertta kuningas siihen hymyilemään. Ihmettelin, että onpa kummallista sattumaa kun koko ajan tulee samat kortit.

Usein kävi myös niin, että kun otin kortit käteen ja sekoitin, niin yksi kortti lensi pakasta kaaressa lattialle tai jonnekin oikein pingahtaen ja minulle tuli kummallinen rakkauden tunne sydämeen. Semmoinen onnen ja riemun tunne ja kun nostin lentäneen kortin, niin se oli aina tuo hertta kuningas ja se tuntui hymyilevän minulle niin että naama repeää :) Tunsin, että vieressäni oikealla puolella oli joku hyvä ja rakastava henki ja se halusi jutella minulle näin. Tulin siihen tulokseen, että kyseessä tosiaankin on joku henkiopas. En silloin edes tiennyt, että henkioppaita on olemassa, mutta itsekseni tulin siihen tulokseen ja olin ihan innoissani tästä.

Olin niin epätoivoinen tämän rakastumiseni takia, että päätin mennä ihan oikealle ennustajalle kun olin jo itse todennut korteilla leikkiessäni, että ne tosiaan toimii. Tämä nainen katsoi myös pelikorteilla. En kertonut hänelle mitään itsestäni ja kun hän lateli kortit pöytään, niin karvat nousivat pystyyn kun samassa järjestyksessä tuli samat kortit kuin mitä itsekin olin povannut. Perässä oli myös hertta kuningas hymyilemässä. Tästä tämä povaaja totesi minulle, että tämä on henkioppaasi ja olet juuri löytänyt hänet.

Siitä siis alkoi ystävyys tämän oppaan kanssa ja mukana hän on onneksi pysynyt kaikki nämä vuodet :)

4. ............ Vierailija

Hieno kokemus sulla :) Meidän oppaat on varmaan samoilta ulottuvuuksilta kun itselläni on samantyyppinen kokemus.

Aikoinaan kun koin elämäni rakkaussurun ja menin illalla nukkumaan, niin olin niin voimaton surusta ja viikkojen itkemisestä, että en meinannut jaksaa kättä nostaa. Viimeisillä voimillani raahauduin sänkyyn ja ristin käteni. En jaksanut edes puhua, kuiskasin vain avukseni Jumalaa tai jotain hyvää joka antaisi minulle rakkautta.

Aamulla sitten heräsin siihen, että olin kummallisessa unen ja valveen rajatilassa ja minut oli puettu vitivalkoisiin vaatteisiin. Ympärilläni oli joukko valkoisia hahmoja joilla ei ollut alavartaloa ollenkaan tai niitä ei näkynyt kun ne olivat jossain vaaleassa usvassa. Nämä hahmot nauroivat sydämellisesti ja tökkivät pitkillä käsillään kilpaa sydämeeni rakkautta niin että olin tikahtua naurusta ja jouduin huutamaan että riittää jo. Minä kikatin kippurassa ja hahmot vaan jatkoivat rakkauden tökkimistä. Kun olin jo silmät auki hereillä, niin yksi hahmo tuikkasi vielä rakkautta ja kuulin kun hän nauroi ja sanoi, että siitä vielä.

Olo oli tämän jälkeen ihan uskomaton. Oli kuin olisin leijunut pilvissä ja naamani hehkui. Tätä onnellista ja kevyttä olotilaa kesti noin kolme päivää ja sitten hiivuin siihen surutilaani uudelleen, mutta en ehkä vaipunut niin surulliseksi koska sain taas vahvistusta jostain suuremmasta kuin mitä maallinen rakkaus on.

5. Mala Vierailija

Yritä löytää näiden kokemusten kautta suurempaa linjaa elämälle-harmonisempaa joka ei heittele niin kovasti laidasta laitaan niin sen jälkeen tiedät saavuttaneesi sielusi timantin.

6. maagikko Vierailija

Olin kyllästynyt "hurmani ja turmani" valehteluun. Kun taas sepitti juttua. sain sätkyn ja ajattelin: nyt loppu valehteleminen.
    Hyökkäsin kimppuunsa ja kuristin.
    Käänsin päätäni, siinä lattialla seisoi suurikokoinen intiaani,asennossaaan ja sanoi" Älä tee sitä"
    Totta totisesti pelästyin ja aloin elvyttämään?! ravistelemaan. Kun tää rode kaveri tokeni. otti hän puhelimen ja rikkoi sen tuhannenpillunpäreiksi ja lähti.
    Tästä on yli 30v. mutta se on ainoa kerta kun näin Hänet.
    N vuotta myöhemmin olin paikassa missä Goral Polge piirsi kuvia. Hän piirsi tämän intianin sanoi nimen ja kertoi missä tilanteessa olin kun olin intiaanin nähnyt. Intiaani oli mies.
    Kuva on tuossa seinällä.

Nyt kortteihin -> 1973 olin Iimen kanssa tulossa hammerfestista alas, enontekiön kohdalla pari km alaspäin oli avoin TVK parakki. Mentiin sinne hyttysiä suojaan. Syötiiin pöydältä piparit, kirjoitettiin lappu ja pelattin korttia. Alettiin povamaan heiloja ym kyseltiin.
    Korttipakka oli sekoitettu useasti.
    Aloin katsomaan niistä en muista miten mutta kuitenkin että kortteja laitetaan seitsemään pinoon kuvapuoli ylöspäin.
    Ja tämä on tosi: Kortit tuli maa maalle, ensin ässät,kurkot, rouvat, jnep. Alaspäin.
    Tuntui kun seinät olisi alkaneet lähestymään iski ahdistus ja hämäryyden tunne- silloin meitä tyttöjä vietiin ja lujaa.

7. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Minulle tuli aikoinaan sanomaan kuka on ja samalla sanoi että hän tulee olemaan mukana aina elämässäni. Parhaimmat kokemukset on juuri siitä kun on muutaman kerran tönäissyt minua leikillään. Hyvin leikkisä ikäänkuin pieni lapsonen. :)

8. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 856
    Sullakin hieno kokemus. Mulla vastaavanalaisessa tilanteessa ( ei sydänsuruissa kumminkaan, mutta ihmissuhde kyseessä) niin henkikissa jonka aattelin olevan voimaeläimeni niin auttoi ja tuntui jotta siinä oli muutakin näkymätöntä porukkaa. Ja tilanne selvis koska toinen ihminenkin oli ihan fiksu.

9. Sen verran erilaisia ovat kertomuksenne, että henkioppailla ei näköjään ole käytössään opastajan käsikirjan painosta, joka kertoisi käytännössä hyväksi koetut tavat miten lähestyä/ilmestyä/tutustua ensimmäistä kertaa opastettavaan ihmiseen.

Yhtä juttua minä hieman ihmettelen, kun olen luullut että kerran näyttäydyttyään opas jäisi pysyvästi pyörimään jalkoihin. Näin ei aina olisikaan. Tartteeko sen ihmisen olla aloitteellinen tässä suhteessa?

10. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 856
    Ehkä tarttee, mä olen aika laiska näissä jutuissa. Pitäsköhän henkioppaan töniä muakin niinkuin Semiä? Kovapää tarviin kyllä vissiin kovan tönäisyn. Tai sitte se pyörii jaloissa mutta mä tyhmä en huomaa. Auttaisko tönäisy?

11. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olisko se olleet unieni näyt henkioppaita?
    Klonkkuhan se oli ja tarjosi sormusta käteen.
    Useemmin kylläkin näen unia joissa hyvin kauniit ja viettelevät naiset jahtaa minua..olisko he henkioppaita?
    Toissayönäkin oli juuri 'pukille pääsemässä ' mutta heräsin juuri kun piti ryhtyä aktiin! Pirullista!

12. Eikö Vierailija

ole vanha kirjoittaja, joten miksi hän laittaa tänne tällaisen aloituksen, johon jotkut mahdollisesti naivuuttaan vastaavat?

Mitä tällaiset sielut ovat, enkelit?

Mitä he ovat minulle tai muille ihmisille mitään sanomaan? He eivät sano ainakaan minulle heitä suuremmalle sielulle mitään, vaikka asunkin tällä hetkellä matalan maapallon päällä? Pysykööt vain kaukana!

Ihmiset tarvitsevat apua, ja saavat sitä sossusta, terapiasta, Kelasta, sukulaisilta ja tutuilta.

Jos joku on saanut enkeliapua, kertokoon siitä. Jos viesti ei ole: Enkeli johdatti minut sossuun -tyylinen viesti.

Kääntykään ihmisten puoleen, älkää enkeleiden, sillä ihmisiltä tulee apu, ainakin niin kauan, kuin yhteiskunnassa ja maapallon päällä riittää rahaa ja resursseja.

13. tuokin oli Vierailija

Vanha vitsi.

14. Eikö Vierailija

Kerro nimimerkki "tuokin oli" uusia vitsejä? Odotan mielenkiinnolla!

15. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Enkeleillä ei edes ole siipiä vaan se uskomus on tullut kirkkojen taholta, paljon myöhemmin !

16. kerro Vierailija

ketä sinä sitten kanavoit, jo et enkeleitä? mistä lähteestä saat tietosi? kuka sinulle vastaa?

17. Eikö Vierailija

Kuolleet isäni, äitini ja muut sukulaiset vastaavat, ruukkukasvit, ikkunani alla olevat Violanpuiston puut, vastaan tuleva koira, kissa, pulu, valkoposkihanhi vastaavat, jos haluan tai jaksan kuunnella. Kuka tahansa vastaa.

He vastaavat itse, eikä välikäsiä ole.

Saan kaikkiin sieluihin yhteyden ilman välikäsiä. Eikö muilla kanavilla ole tällaista? Pyydä kuollut paikalle, ja hän vastaa, kävele luonnossa ja juttele puulle tai vastaantulevalle koiralle?

Minulle eivät oppaat ja enkelit merkitse mitään! Tosin olen itseoppinut kanava, enkä ole tajunnut korottaa enkeliä ja opasta itseni yläpuolelle, vaan olen harjoitellut kovan työn kautta itseni kanavaksi, kun joku tuttu asiasta aikoinaan mainitsi. Että voisin olla halutessani kanava.

18. kerro Vierailija

jos kaikki, jotka sinulle vastaavat, ovat täältä matalalta planeetalta, niin miten heillä voisi olla sen enempää tai parempaa tietoa kuin kenelläkään meistä? mistä he sen olisivat saaneet? ja miten voit vedota sellaiseen tietoon "ainoana oikeana"?

19. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hmm..mielenkiintoista..noin olen sen ajatellut toimivankin, jos se omalla kohdalle sattuu!
    Ehkäpä minun tulisi herkistyä lisää että olisin vastaanottavaisempi!

20. Eikö Vierailija

Kuvitteletko, että saisin vain maanpäällisiin sieluihin yhteyden? Ja sieluhan on niin suuri, että operoi ympäriinsä, parhaimmillaan ympäri maailmankaikkeuden, olkoon sielu maan päällä elävä ihminen, puu tai eläin. Et taida tietää edes perusteita nimimerkki "kerro".

Ymmärrätkö tosiaan niin, että "he" saavat tietonsa jostain, vaikka reppana enkeliltä tai oppaalta, jotka ovat muka meitä ihmisiä, eläimiä, kasveja korkeampia?

Mitä tähän tällaista välikättä tarvitaan? Jokaisella sielulla on oma tarinansa kerrottavana, vai mistä puhut? En oikein tajua?

En tiedä mikä on ns. "ainoa oikea" tieto, enkä ole väittänyt sellaista omaavani, vaan väitän, että kanavoin suoraan ilman välikäsiä. Ja minulle enkeli tai opas eivät merkitse mitään, sillä olen itsekin maailmankaikkeuden laajuinen sielu, kuten moni muukin, joten miksi kysyisin heiltä ylipäätään mitään?

21. kerro Vierailija

eikö se tieto mitä sinä olet kertonut ja kanavoinut, ole tämän planeetan tasoa eli samaa kuin jokaisella meistä?

jos sielu parhaimmillaan operoi ympäri maalimankaikkeuden, niin miksi tiedoissa ja väittämissä - esim. tällä palstalla - on niin suuri ristiriita?

kuolleiden, kasvien ja puiden tieto voisi toisaalta ollakin erilaista, koska heidän tietoisuutensa on toisenlainen kuin ihmisten - koska he, esim. koirat, aistivat eri tavalla kuin ihmiset.

22. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 856
    Otikko sen sormuksen? Jos, niin kait nyt sitten älyät viedä sen Tuomiovuorelle ja heittää sinne kraatteriin. Muuten sustakin tulee Klonkku. Oli ne naiset varmaan henkioppaita. Jos sä olet yhtä tyhmä kun mä etkä huomaa niitä niin täytyyhän niiden jollain lailla herättää sun huomios. Mun huomio voitaisiin herättää niin jotta mua jahtaa Antonio Banderas.

Ei sen kyllä tarttis jahdata. Mä voisin kyllä ihan antautua ilman jahtausta. ;D

23. maagikko Vierailija

Ilahtuisin kovasti jos enkeli minua ohjaisi ihan näkyvänä.
    - Joskus tuntemattomilta henkilöiltä saa sen avun mitä sinun luettelemasi virastot eivät anna, siitä on katkerat omakohtaiset kokemukset.
    - En tiedä oliko enkeli. Kauan sitten kuljin erästä katua alas, kun viereeni ilmestyi suuri valo kulkemaan. Hän sanoi: Tiedän minne menet. Yhdessä ylitettiin suojatie. Avasin oven minne menin, silloin ääni sanoi: Minä jään tähän. Ymmärrän kyllä miksi ei tullut sisälle. Minullekin se oli viimeinen kerta siinä paikassa joka oli pubi.
    - Ihmiset petttä, ystävät jättää.... Tuntematttomat hetkeliset tutut ovat niitä joita oikeastaan ei odota mitään. Mutta saa tarvitessa tarvitsemansa neuvon. Näin on minun kokemus.
    - Muuten ymmärsinkö oikein, kirjoitit olevasi suurempi sielu kuin enkeli/t Perustele. Sinä ja minä ollaan pelkkää materiaa, he ovat paljon eteerisempää ja luotettavampaa?

Silloin kauan sitten kun tarvitsin noilta virastoilat tosissani apua, en sanut kuin pahan mielen. Silloin eteeni johdatettiin tuntemattomia jotka auttoivat.

Sinä olet katkera elämääsi pettynyt, joka olet ostanut rahalla sen mitä et saanut toisten antamalla ajalla- onko näin.

24. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 856
    Eihän mekään pelkkää materiaa olla. On meiskin se henkinen puoli.

25. Peesaaja Vierailija

Maapallon päällä on suunnattoman suuria sieluja materiaalisessa ihmisruumiissa, joille enkelit eivät edes uskalla tulla puhumaan, joten peesaan nimimerkki Vesimies -70:n kommenttia.

Mutta onko tietämyksesi Vesimies -70 tätä tasoa: Eihän mekään pelkkää materiaa olla. On meiskin se henkinen puoli.

Ja onko maagikon vastaus "kirjoitit olevasi suurempi sielu kuin enkelit Perustele."

Osa maan päällä elävistä ihmisistä on paljon suurempia kuin enkelit, ja osa ei sitä ole, joten ehkä maagikko kuuluu tähän viimeisen ihmisryhmään. Jotka kumartavat ja pokkaavat enkelin edessä!

Minä en sitä tee, sillä yksikään enkeli ei tule sanomaan minulle, miten elämääni elän. Tavallinen ihminen ei sitä myöskään tee, vaan he vain elävät. Suurin osa suunnattoman hienosti.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri