Hae Anna.fi-sivustolta

Henkioppaan ensimmäinen kohtaaminen

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä uteliaisuuttani kyselen, 05.08.2011.

1. hmm... Vierailija

Miksi olet noin vihainen?

2. Peesaja Vierailija

Mikä on nimimerkin hmm.... vastaus vihaani! Enkelikurssi vai mikä?

Miksi et muuten ala keskustelemaan minun vajavaisen, vihaisen kanssa välittämästäni ap. viestistä? Vaan välitit yllä olevan viestin. Psykologisen viestin, jolla haluat kutistaa minut?

Oletko mahdollisesti psykologi?

Viestisi oli: Miksi olet noin vihainen?

Tuosta ei saa mitään otetta, eikä siinä ole mitään, joten nimimerkii hmm...

3. peezaaja Vierailija

Miksi et saa?

4. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 820
    No kumpaa puolta meissä ei mielestäsi ole? Henkistä vai materiaalista?

5. maagikko Vierailija

[Ja onko maagikon vastaus "kirjoitit olevasi suurempi sielu kuin enkelit Perustele."

Osa maan päällä elävistä ihmisistä on paljon suurempia kuin enkelit, ja osa ei sitä ole, joten ehkä maagikko kuuluu tähän viimeisen ihmisryhmään. Jotka kumartavat ja pokkaavat enkelin edessä!

Minä en sitä tee, sillä yksikään enkeli ei tule sanomaan minulle, miten elämääni elän. Tavallinen ihminen ei sitä myöskään tee, vaan he vain elävät. Suurin osa suunnattoman hienosti.[/QUOTE]

Meistä yksikään ei yllä enkelin tasolle, ei nyt eikä tulevaisuudessa. Niin kauan kun elämme täällä telluksella. Meille on annettu vapaa valinta ja tunteet, sinä käytät niitä tavallasi ja minä omalla tavalla. Olen silti varovainen ennenkuin kiellän sellaista mitä en ole voinut järkiparallani selittää.
    Nämä on uskon, tiedon ja kokemuksen tasolta tullut eteeni - siis olla varovainen ennenkuin lähtee viskelemän niitä kiviä.
    Monesti minut on helvettiin tuomittu, silti mietin miksi ?

Ollaan ja elelään suoritetaan sitä tehtävää minkä takia tänne rangaistussiirtolaan on jouduttu. Enkeli en ole olen sen monesti tuonutut esille kertomalla arkipäivän kompastuskivistäni joten.
    Siunausta sinullekin- mussukka.

6. Ei h:tti Vierailija

Meistä yksikään ei yllä enkelin tasolle, ei nyt eikä tulevaisuudessa. Niin kauan kun elämme täällä telluksella. Meille on annettu vapaa valinta ja tunteet, sinä käytät niitä tavallasi ja minä omalla tavalla. Olen silti varovainen ennenkuin kiellän sellaista mitä en ole voinut järkiparallani selittää.
    Nämä on uskon, tiedon ja kokemuksen tasolta tullut eteeni - siis olla varovainen ennenkuin lähtee viskelemän niitä kiviä.

Ollaan ja elelään suoritetaan sitä tehtävää minkä takia tänne rangaistussiirtolaan on jouduttu. Enkeli en ole olen sen monesti tuonutut esille kertomalla arkipäivän kompastuskivistäni joten.
    Siunausta sinullekin- mussukka.[/QUOTE]

Nimimerkki maagikko ei ole enkelin tasolla! Joten minkä sille mahtaa! Hän on enkeleiden alapuolella!

Itse olen korkeampi kuin enkelit, joten kaiketi meitä ihmisiä on monenlaisia, enkelialisteisia ja muita!

Minulle ei tule yksikään enkeli sanomaan mitään!

7. pientä rajaa Vierailija

Onko siis räksytyksesi "suurempaa" kuin enkelien pyyteetön rakkaus? kerro mulle!

Ei helvetti, tosiaan.

8. Nimimerkki Vierailija

on kokenut "enkelin pyytetöntä rakkautta".

Miltä tuntuu kokea tällaista pyytentöntä enkelin rakkautta! Ja enkelin ohjausta?

Hieno juttu Sinulle, jos olet tällaista kokenut.

9. miltäkö Vierailija

laitappa kysymyksesi tuonne ennustusosastolle johonkin enkelikorttiketjuun, siellähän sitä ohjausta ja rakkautta on välitetty sivutolkulla.

10. Nimimerkki Vierailija

Kiitos vinkistä nimimerkki "miltäkö"! Taidan jättää väliin tällä kertaa! Tai oikeasti ikuisesti!

Vai oikein enkelikorttiketjuun....

11. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19

Miksi tämä olisi rangaistussiirtola kun kerta tällä planeetalla ollaan muista puhumattakaan eletty jo lukemattomia elämiä.

Ei pelkoa vaan rauha ja tieto sekä varmuus jatkuvuudesta, ei muuta. :)

12. Uskokaa Vierailija

suurin osa täällä kirjoittavista tähänkin asti, uskokaa sossuun, älkääkö enkeliin!

Enkeli ei auta tietä tästä suosta, jossa olette!

Yhteiskunta auttaa, jos taloustilanne sallii! Jos ei, olette tyhjän päällä!

13. Kirjoitatko Vierailija

Kirjoitatko tosissasi, että enkelit ovat ihmisen yläpuolella? Kirjoitatko näin vanhaa ja mitätöntä tietoa?

Vai onko joku ihminen tosiaan antanut enkelille voimansa?

Selitä viestiäsi nimimerkki "maagikko"?

Minulle yllä oleva viesti on vitsi!

14. sosiaali-ali Vierailija

Ei sitten tullut mieleesi ettei työssä käyvä tarvise sosiaaliviraston säälirahaa.

15. en minäkään Vierailija

en minäkään heittäisi elämääni sossun varaan. töitä tekemällä tienaa leveämpää leipää ja jos ei leveämpää, niin ainakin omilla tullaan toimeen.
    mä en viitsis aikaani sossun luukuilla juoksemiseen käyttää, ellei olisi pakko.

16. Kirjoitatko Vierailija

Sorry nimimerkki sosiaali-ali! Kärjistin viestissäni!

Olen työssä käyvä, enkä ole koskaan saanut mitään mistään muualta kuin omasta palkastani.

Tosin tiedän, että on työssäkäyviä ihmisiä, jotka joutuvat käymään sossun luukulla! Palkkansa pienuuden vuoksi. Heitä on Suomessa, kuten on Amerikassakin.

Tämä on niin monimutkainen kuvio, koko maapallon käsittävä kuvio!

On köyhiä suomalaisia, amerikkalasia ja niin kauhean köyhiä afrikkalaisia. Somalaisia lapsia, joita kuolee tällä hetkellä. Tauteihin ja typeryyteen.

Vastaukseni on, että mieleeni on tullut koko maapallon laajuinen kärsimys kaikessa kauheudessaan.

17. maagikko Vierailija

[Kirjoitatko tosissasi, että enkelit ovat ihmisen yläpuolella? Kirjoitatko näin vanhaa ja mitätöntä tietoa?

Vai onko joku ihminen tosiaan antanut enkelille voimansa?

Selitä viestiäsi nimimerkki "maagikko"?
    Minulle yllä oleva viesti on vitsi![/QUOTE]

Ei ihminen anna enkelille voimaa, enkeli antaa ihmiselle jos hän pyytää.
    Aina elämä ei mene niin kuin suunnitellaan, se menee kuitenkin loppujen lopuksi meille parhaiten. Jos ei muuten niin pitkän kaavan kautta= useamman elämän taapertaessa.
    Minulle enkelit ovat Jumalan sanansaattajia. Sinulla on oma käsityksesi asioista, minulla omani.
    Tuo tieto ei ole minulle vanhaa eikä mitätöntä. Se on minulle totuus - paremmin en saata sitä selittää.

18. pikku lintu Vierailija

Kaikki löytyy sisältämme, siksi meistä kaikista pitäisikin tulla niitä itsemme mestareita.

19. loolia Vierailija

Wau!

hyvinsanottu.

20. vierailija Vierailija

21. vierailija Vierailija

Kannattaisiko ottaa selvää mistä tuollaiset henkioppaat tulevat eikä vain uskoa kaikkea mitä ne selittelevät entisistä vaiheistasi ja imartelevat sinua ja tuntuvat tietävän paljonkin historiastasi. Henkimaailma on todellinen vaikka jotkut eivät siihen uskokaan ja siellä vaikuttavat sekä Jumalan enkelit että paholaisen sanansaattajat jotka eksyttävät ihmisiä pois totuudesta joka löytyy raamatusta. Demonit esiintyvät usein hyvinä ja rakkaudellisina mutta ovat todellisuudessa eksyttämässä ihmisiä pois Jumalan totuudesta ja sillä ne todellisuudessa vihaavat ihmisiä jotka Jumala on luonut kuvikseen. Ne ovat katkeria koska niille ei ole luvattu mahdollisuutta päästä takaisin Jumalan yhteyteen tosin kuin ihmisillä jotka ovat tulleet niiden pettämiksi syntiinlankeemuksen kautta. Niiden ainoa päämäärä on eksyttää ihminen niin ettei hän koskaan löytäisi Jeesusta Kristusta ja hänen rakkauttaan ja evankeliumiaan ja sitä tosiasiaa että hän on ainoa tie taivaaseen ja ikuiseen elämään. Eli on siis hyvän ja pahan välinen taistelu myös henkimaailmassa vaikka moni tätä lukeva ei sitä halua välttämättä uskoa. Raamattu sanoo että jokainen henki joka ei tunnusta Jeesusta Kristusta Herrakseen ei ole Jumalasta. Ei kannata olla liian hyväuskoinen ja uskoa kaikkia henkiä tai olioita jotka ovat todellisia ja vaikuttavat mukavilta ja rakkaudellisilta mutta kuitenkin koettavat eksyttää hyväuskoisia ihmisiä kaikenmaailman meedioiden ja muiden kristallipalloon tuijottelijoiden kautta ikuiseen eroon Jumalan rakkaudesta eli kadotukseen. Varoitan näistä asioista siksi ettei kukaan hyväuskoinen ottaisia kaikkia poppaukkoja ja ennustajia ja henkioppaiden manaajia tosissaan ja siten saisi sielulleen ikuista vahinkoa.

22. vierailija Vierailija

Joillekin henkiopas ilmestyy, useimmille ei. Tapahtuma on tuskin satunnainen, vaan ihminen nimenomaan tarvitsee sillä hetkellä henkiopasnäyn. Näyn tarkoitukseksi oletan suunnanmuutoksen aikaansaamisen ihmisen elämässä. Meidän kulttuurimme ihmiselle näky on aika vahva kokemus ja siksi myös vahva henkimaailman työkalu.

Ovatko henkiopasnäyn näkijät sitten erityisen merkittäviä ihmisiä, joista pidetään erityisesti huolta?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri