Hae Anna.fi-sivustolta

Henkioppaan nimi?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Sielunveli, 15.06.2006.

1. Sielunveli Vierailija

Onko täällä ketään käymässä joka pystyy kanavoimaan ja kertomaan minulle henkioppaani (oppaiden?) nimen? Itselläni on aavistus ja haluaisin siihen kipeästi varmuuden..
    kiitän ja kumarran.

2. Olivia Vierailija

Jos joku katsoo Sielunveljen henkioppaan nimen,niin voiko samalla katsoa minullekin. Minulla on ainakin yksi henkiopas, vanha nainen, näkijä on kertonut tämän minulle. Mikähän henkioppaani nimi on, kuinka saan häneen yhteyden?

3. Aurora Vierailija

Sinä saat sen itse selville meditoinnin kautta. Kuten kuka tahansa.
    Jos kuulut johonkin henkiseen seuraan ja teillä on kehityspiiri, niin voitte otta siellä esille hiljentyessänne tän nimen.
    Esim. Enkelin nimen voi saada selville. Se tulee ajatuksena.
    Omani nimi on Auriel.

4. helena24 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Varsinkin rakkaus. työ. sekä läheisemmät välit läheisimpiin ihmisiin kiinnostaa? T: Helena

5. Aurora Vierailija

He eivät pidä nimeä niin tärkeänä kuin me. Kokeilkaa meditaation kautta pyytää nimeä jolla voisitte kutsua häntä.
    Se tulee kyllä, jos vain haluatte kuunnella.
    Minulle on kehityspiirissä kun kysyttiin enkelin nimeä tuli sellainen kuin Auriel. En ole tarkastanut onko sellaista. Silloin kun täällä, siis pallolla oli enkelin höyhen buumi, en sellaista saanut, vaikka kuinka kuljin pälyillen ympärilleni. Joten onni yksillä kesä kaikilla.

6. tyttelipieni Vierailija

minä sain suojelusenkelini nimeksi pekko
    ei tainnu ihan olla tämän keskustelun aihe....

7. Xena Vierailija

mielikuvitus harhautti sinua.

8. Yksisarvinen. Vierailija

Tyttelipieni,

Suojelusenkelisi nimi voi hyvinkin olla Pekko, ei mahdottomuus laisinkaan.

Enkelit eivät ole kuten me, ei heillä tarvitse olla sulosointuisia nimiä kuten Indriel, Urandael, Kiruniel, Malagiel (keksittyjä, mutta varmasti käsität mitä meinaan) etc. Pöh, heillä voi hyvinkin olla nimiä kuten Pekko, Heka, Liisi Ja Velma. Me emme tiedä, miksi he ilmoittavat meille juuri ne nimet itsestään kuin ilmoittavat, me voimme vain luottaa siihen, että he ilmoittavat meille itsestään JUURI ne nimet, jotka katsovat parhaiten sopivan omaan ajatusmaailmaamme. Vaatimus jollekin "kauniille" nimelle tulee meidän egoistamme. Enkeleillä ei ole egoa. He eivät tarvitse hienoja nimiä korostamaan omaa erikoisuuttaan ja hienouttaan. Me saatamme tarvita, ja siksi he saattavat ilmoittaa jonkin erityisen hienon nimen, jotta me kokisimme asian mukavammaksi. Toisekseen: jokainen nimi sisältää energiaa ja energian mestareina he toki haluavat valita sen kaikkein sopivimman energian sisältävän nimen meidän keskiseemme kanssakyntiin.

Omasta mielestäni Pekko kuulostaa erittäin hienolta, ja luulen, että hlö.kohtaisesti minusta olisi mukavampi kommunikoida Pekko nimisen (herttaisen hassu ja läheinen) suojelusenkelin, kuin esim Urandael-Galandiel-Sirtus-Das-Pomposielin kanssa ;D. Vaikkakin kaikki heistä ovat avan yhtä ihania :).

Omani nimi oli kerran Tuikku.

9. palvelija Vierailija

Oman oppaani nimi on Shishmar. Se selvisi meditoidessa, tapasin hahmon ja kysyin hänen nimeään. Hän kirjoitti sen muuriin osittain kyrillin aakkosin (en vielä silloin osannut venäjää, mutta piirsin kuviot muistiin). Tästä on jo useampi vuosi. Onko hän mies vai nainen, sitä en tiedä, mutta kirkkautta riittää. Harjoittelin tuohon aikaan visualisointi Ritva Fagerströmin kasettien avulla. Elö mys on joka kerta aivan ihana.

10. Henkioppaan nimen saa illalla vaikka nukkumaan mennessä, kun sitä vai kysyy. Omani on Kimi tai Kim tai heitä on kaksi ja nuo on ne nimet. Enkelini nimet on Auriel kuten Auroorallakin, tämä enkeli on mukanani nyt tällä hetkellä tässä elämän vaiheessa ja Miriam joka on koko elämäni mukanani. Mutta jos vastaus ei heti tule sinulle, voi se tulla seuraavana päivänä vaikka jotain lehteä lukiessasi tai missä vaan. Ole tarkkana.

11. tyttelipieni Vierailija

kiitos yksisarvinen minä luulin jo että olen ainot jonka enkelillä on noin "arkinen" nimi minustakin on ihan kiva kommunikoida pekon kanssa.... ;p

12. Tyttelipienelle Vierailija

Jos Keppihevosen nimi onkin Pekko.;)

13. tyttelipieni Vierailija

hih,hii..niin mistäpä sitä tietää...kun ei tuo laittanu mulle meiliäkään vaikka laitoin osotteenki tänne...

14. Mitä eroa Vierailija

Voiko joku kertoa mitä eroa on henkioppaalla ja suojelusenkelillä? Mistä henkiopas tulee? Eikö se ole ihmisen oma alitajunta joka varoitttaa vaaroista? Voiko jollakin olla suojelusenkelinä esim. avaruusolento? Anteeksi tyhmä kysymys, mutta kun en ole perehtynyt näihin asioihin.

15. vix Vierailija

katso

www.google.fi

16. Petosta vain Vierailija

Löytyi tälläinen tieto: On kuitenkin hyvä ymmärtää, että jos ihmisellä on tällainen henkiopas, on se yksi petoksen selvimpiä tuntomerkkejä. Sillä jos jonkun elämässä esiintyy alituiseen jokin enkeli tai henkiopas, niin on aina kyseessä spiritistinen henki, joka haluaa eksyttää tämän ihmisen ja johdattaa hänet eroon Jumalasta. Merkillepantavaa on, että samat henkioppaat voivat hyvin tekeytyä myös Jumalan enkeleiksi tai vaikka Jeesukseksi ja Pyhäksi Hengeksikin.

17. tyttelipieni Vierailija

minulla on henkiopaskin eräs joka näitä asioita katsoo sanoi minun oppaani olleen pukeutunut nunnan asuun....mitäköhän se merkitsee?

18. Nana Vierailija

Laitoin tämän ekana tuonne unien tulkintapuolella, mutta huomasin, että täällä keskustellaan enkeleistä.

Vieläkin tulee kylmiä väreitä tästä enkeliunesta, minkä näin viime yönä!

Maanpinnalla olevat tapahtumat olivat jotenkin sekavia, aivan kuin en olisi ollut tässä ajassa, vaan jossain menneessä. Pahuus oli voimakasta. Yhtäkkiä unessa, joku sanoi että "Mirella on kutsunut hänet" käsitin, että tämä Mirella on enkeli ja liittyi vahvasti minuun (en tunne / tiedä ketään Mirellaa). Yhtäkkiä taivaasta laskeuti valtava enkeli, ja hänellä oli armeija mukana. Maanpinnalla oli ihmisten lisäksi jotain olioita, jotka kutsuivat tätä taivaasta laskeutuvaa enkeliä luokseen. Enkelin ollessa melkein alhaalla nämä oliot ja ihmiset rupesivat tuhoamaan katapultein ekelin armeijaa. Tämä valtava enkeli otti minut mukaansa, ja pakenin hänen kanssaan "viholliset" perässä. Tulimme parvekkeelle, ja enkeli sanoi, että ainoa pelastus on hypätä alas ja kadota... näin teimme.

Heräsin tähän ja olin aivan kananlihalla. Uni oli aivan käsittämättömän todentuntuinen.

19. mietiskelijä Vierailija

Taitaa sinua kiinnostaa kuitenkin tälläinen keskustelu kun viitsi vaivautua tänne niiistä kommentoimaan??
    Sinulla on myös oma enkelisi ja henkioppaasi jotka seuraavat sinua taukoamatta.

20. maijatäti Vierailija

kääntykää Jeesuksen Kristuksen puoleen, ette tarvitse pimeyden voimia enää sen jälkeen. Siunausta ja voimia taistelussa pahan houkutuksia vastaan. Aamen!

21. ~*~ Vierailija

Millä lailla henkioppaan tai opastavan enkelinsä nimen tiedusteleminen voi johtaa pimeyden voimien ylivaltaan?

22. 6435 Vierailija

Varo ettet ole tekemisissä pimeyden voimien kanssa. Oikeat enkelit eivät käytä tuollaisia valeasuja.

23. Kaarina Vierailija

Eivätkö enkelit olekaan Jumalan sotureita ja suojelijoitamme?
    Missä vaiheessa systeemi muuttui, että enkelit ovat paholaisesta ja pimeyden voimia? Tai onhan paholaisellakin omat mustat enkelinsä - näin minulle on kerrottu.
    Kuitenkin kaikki etsijät täällä hakevat sitä omaa suojelijaansa - eivät pimeyden voimia.
    Minut on varmasti kaksi kertaa pelatanut enkeli varmalta kuolemalta, kerran hukkumasta kun putosin jäiseen koskeen ja kerran kun putosin katolta. Nimeä en ole suojelijalleni etsinyt enkä ole sitä oikeastaan edes kaivannut, minulle riittää tieto, että hän kulkee mukanani ja antaa minun tehdä sen mitä minun elämässäni tulee aikaan saada. Kun tehtävät on tehty, voi onnettomuus tai sairaus viedä minut mennessään... siihen asti minulla on oma enkeli mukanani ja ehkäpä vielä senkin jälkeen.

24. Haluan Vierailija

Minä ihan oikeasti haluaisin tietää enkelini nimen.

25. Maagikko Vierailija

voit itse kutsua enkeliäsi ja pyytää häntä ilmaisemaan nimensä-jos haluaa.
    Hämmästelen uskisten arvosteluja, eivätkö he muista että enkelit ovat Jumalan sanansaattajia. Muistaakseni VT:n puolella myös mainitaan enkeleitä nimellä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri