Hae Anna.fi-sivustolta

Henkioppaan nimi?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Sielunveli, 15.06.2006.

1. Mikä sua ? Vierailija

Mikä sua riipoo? Taidat ollakkin se tiukkapipo , väritiuku vieno huttunen .

2. Haloo Vierailija

Äijä puutteessaan istuu kauniit kesäillat tietokoneen edessä ja venaa että ruudulta materialisoituis joku nainen. Yrittäisit hei baarista.

3. Höpöhöpö Vierailija

Kukaan ei ole puutteessa ja naista kyllä saa silloin kuin haluaa . Ei tälläisiä foorumeita ja keskustelun aiheita pidä ottaa vakavasti . Ei kai kukaan oikeasti usko mihinkään henkioppaisiin ja kysele tosissaan niiden nimiä ? Eiköhän ne vuorokaudet ympäriinsä koneella istuvat ole juuri noita ns henkisiä ihmisiä . Kuten sinä Haloo .

4. Haloo Vierailija

No mutta kukapas se siellä. Taisit oikein odottaa, kuin noin nopeasti vastasit?

5. Mestari Jeesus Vierailija

Ottakaapa nyt kiltisti iltalääkkeenne ja menkää dildon kanssa sänkyyn .

6. www Vierailija

Kukaan ei ole puutteessa ja naista kyllä saa silloin kuin haluaa
    se täällä näin vastailee..hah ! ja höh !

7. Olisko Ville Vierailija

Pyörät ne huusi vilkuta mulle , ja mulle ne vilkutti .

8. www Vierailija

Ville, ja mitä, pyörät huusi? polkupyörätkö?

9. Olisko Ville Vierailija

En tiedä mitkä pyörät . tuo on vaan vanha Oululainen loru .

10. Musta tuo oli harvinaasen selvä kirjotus Semiltä. Hänen kotonaan elämöi itsemurhan tehneet, samana päivänä kun ovat tehneet sen ja ilmeisesti? ilmentävät elämöinnillään miten, ovat siis tehneet sen.

11. Mustakin kyllä ois järkevämpää mennä joko baaritiskille roikkumaan tai sinne maksullisiin noiden vaivojen kans. Mitä HENKIopas, HENKIolento noihin voi, HENKIkalullaan...???

12. Vai sorry oliko puuttees oleva mies? No siinätap vaihda kalu-sanan kohdalle sopiva sana, voihan se toki kalukin silti olla vaikka olet mies...

13. Mä en usko kreationistien oppeihin, joten mua ei kyllä huvittaisi roikkua niiden palstalla.

14. Mikä sua ? Vierailija

No eihän mikään mielikuvitus olento voi tehdä mitään eikä vaikuttaa mihinkään mitenkään . Nää on vaan tälläsiä höpötys foorumeita joissa on kiva heittää läppää . Ei kaikesta kannata vetää aina herneitä nenään , tai jos joku juttu alkaa raivostuttaa niin silloin kannattaa tarkistaa lääkitys .

15. Haloo Vierailija

Tulin katsomaan ja täällähän sinä höpönöpönen olet tänäänkin kirjoittellut. Jokos ehdit kaivata minua? ;-D

16. Mäkään en usko kreationistien juttuihin, joten mua ei huvita roikkua sillä palstalla vänkäämässä..

17. Minun Vierailija

18. Vierailija Vierailija

Enkelit ja Henkioppaat ovat eri asia. Henkioppaat voivat ilmestyä ihmiselle erilaisissa ulkomuodoissa.
    Henget eivät voi vahingoittaa sinua fyysisesti.

19. Utelias Vierailija

Ja etenkin sen, että henget eivät voi vahingoittaa sinua fyysisesti?

20. älä pelkää Vierailija

Kyllä henget voi vahingoittaa fyysisesti, mutta sitä on turha alkaa pelkäämään, koska se on kuitenkin aika harvinaista. Ja kaikkein äärimmäisimmät tapaukset ovat kyllä todella todella harvinaisia..

21. Utelias Vierailija

Tiedät asioita, kirjoittaja älä pelkää.

Kirjoitin siksi, että jotkut eivät tiedä henkimaailman voimaa.

Tosin nykyään, henkimaailman voima on kutistunut, eikä ihmisten tarvitse enää pelätä.

22. Uunikala Vierailija

Oon samaa mieltä että turha pelätä. Saati jos pelkää jotakin läpi elämän, mitä ei sitten koskaan edes tapahdu. Toisaalta en pidä sitä harvinaisena, että henkien kanssa kikkailu aiheuttaisi jotakin fyysistä vauriota. Psyyke saa ensin rasitusta joutuessaan sietämään jotakin, mitä ei perustietämyksellä oikein ymmärrä. Ja tämä heijastuu heti fysiikkaan. Se on sitten toinen asia miten tapahtuneeseen suhtautuu ja miten sen haluaa kokea.

Taisit kyllä tarkoittaa ennemmin tuollaista suoranaista fyysistä kontaktia. Että esimerkiksi sängyllä olisi kasa haamuveitsiä, jotka sitten viiltelisi siihen istujan (;
    Mai pääd.

23. älä pelkää Vierailija

Tulikin tässä mieleen, että sain kerran henkioppaaltani sähköiskua muistuttavan kokemuksen. Heh en tietysti usko, että oikea sähköisku tuntuu siltä, koska se oli miellyttävä kokemus.

24. Noh Vierailija

jälkeen, jos kokemus oli niin sähköinen?

25. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Henkimaailma käyttää hermoratoja ja siten energiakanavia ja vaikuttavat sinun kehoosi kuin olisi fyysinen vieressä sitä ilman. Se on aina hyvä muistaa. :).

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri