M
missJones
Vieras
Noniin, kirjoitan sitten ihan mustana tänne :/
Eli ei alkoholia, ei väkivaltaa.
Mutta, alan olla henkisesti loppu tässä suhteessa.
5v on takana, kuvittelin alkuun että meillä on yhteiset haaveet ja tavoitteet ja ollaan samantapaisia, tehdään yhdessä kivoja juttuja.
Näin ei taida ollakaan.
Tiedän että suhteessa on huonoja aikoja, koettu on ja parhaillaan koetaan ja peiliin olen katsonut, olen yrittänyt.
olen keksinyt omia juttuja, harrastuksen, käyn ulkona kavereittenkanssa jne...
Mutta ei se niin toimi.
Yhdessäkin pitäisi tehdä jotain. Miehen mielestä ei tarvi.
On käyty juttelemassa asiasta neuvolassa, hetken meni hyvin, taas sama alkaa alusta.
Ja sitten, mies osaa olla tosi myrtsi :\|
Kyllä se lupailee tutuille että joo tullaan kylään mutta kun pitäisi mennä se on naamanurinpäin eikä haluakaan.
Tai kun meille tulee vieraita, etenkin mun joku kaveri, se on ihan ahdistunut!
Saatika sitten jos meillä on synttärit tai jotain
Minä en ees hössötä niistä mitään ja silti sitä ahdistaa tai jotain.
Minä olin ennen ilonen ja positiivinen ihminen, en ole enää.
Tai olen mukava ja mun on hyvä olla työkavereiden ja kavereiden ja mun perheen seurassa mutta kotona on niin ahdistavaa :headwall:
Yritän jutella niitä näitä ja saan vaan mulkasun tai murahduksen.
Yritän kysyä onko huolia, epämääräinen vastaus, ei mitään...
Itse jos alan tilittää tuntojani saan kuulla olevani hullu
ja kuvittelevani kaikkea.
Eroaminen pelottaa, lapsen takia harmittaa.
Mies haluaisi lapsen itselleen, samoin minä.
En jaksaisi tapella.
Tänään ilmoitin meneväni yksin perheneuvolaan johon sain vaan vastauksen, ahah...
Olen haaveillut naimisiinmenosta ja toisesta lapsesta, mies ei halua naimisiin ja kun vauvasta olen puhunut se vetää ihan mykäksi taas eikä halua edes ajatella. Naimisiin se ei halua, sanoo että "sitten se ero tulee ainakin".
Siis mitä ihmettä? :'(
Sitten mun pitäisi olla valmis seksiin kun herra tahtoo, minua ei voisi vähempää kiinnostaa. :x
Jos kysytään missä näen itseni 10v päästä, en halua nähdä itseäni siinä missä näen.
Jos tähän jään.
Toista ei voi muuttaa.
Kai minun sitten on aika ottaa askel...?
Eli ei alkoholia, ei väkivaltaa.
Mutta, alan olla henkisesti loppu tässä suhteessa.
5v on takana, kuvittelin alkuun että meillä on yhteiset haaveet ja tavoitteet ja ollaan samantapaisia, tehdään yhdessä kivoja juttuja.
Näin ei taida ollakaan.
Tiedän että suhteessa on huonoja aikoja, koettu on ja parhaillaan koetaan ja peiliin olen katsonut, olen yrittänyt.
olen keksinyt omia juttuja, harrastuksen, käyn ulkona kavereittenkanssa jne...
Mutta ei se niin toimi.
Yhdessäkin pitäisi tehdä jotain. Miehen mielestä ei tarvi.
On käyty juttelemassa asiasta neuvolassa, hetken meni hyvin, taas sama alkaa alusta.
Ja sitten, mies osaa olla tosi myrtsi :\|
Kyllä se lupailee tutuille että joo tullaan kylään mutta kun pitäisi mennä se on naamanurinpäin eikä haluakaan.
Tai kun meille tulee vieraita, etenkin mun joku kaveri, se on ihan ahdistunut!
Saatika sitten jos meillä on synttärit tai jotain
Minä en ees hössötä niistä mitään ja silti sitä ahdistaa tai jotain.
Minä olin ennen ilonen ja positiivinen ihminen, en ole enää.
Tai olen mukava ja mun on hyvä olla työkavereiden ja kavereiden ja mun perheen seurassa mutta kotona on niin ahdistavaa :headwall:
Yritän jutella niitä näitä ja saan vaan mulkasun tai murahduksen.
Yritän kysyä onko huolia, epämääräinen vastaus, ei mitään...
Itse jos alan tilittää tuntojani saan kuulla olevani hullu
ja kuvittelevani kaikkea.
Eroaminen pelottaa, lapsen takia harmittaa.
Mies haluaisi lapsen itselleen, samoin minä.
En jaksaisi tapella.
Tänään ilmoitin meneväni yksin perheneuvolaan johon sain vaan vastauksen, ahah...
Olen haaveillut naimisiinmenosta ja toisesta lapsesta, mies ei halua naimisiin ja kun vauvasta olen puhunut se vetää ihan mykäksi taas eikä halua edes ajatella. Naimisiin se ei halua, sanoo että "sitten se ero tulee ainakin".
Siis mitä ihmettä? :'(
Sitten mun pitäisi olla valmis seksiin kun herra tahtoo, minua ei voisi vähempää kiinnostaa. :x
Jos kysytään missä näen itseni 10v päästä, en halua nähdä itseäni siinä missä näen.
Jos tähän jään.
Toista ei voi muuttaa.
Kai minun sitten on aika ottaa askel...?