A
ap.
Vieras
Olen ollut monta vuotta vaikeasti masentunut. Lisäksi sosiaalisten tilanteiden pelko. Luulin olevani jo hieman paremmassa kunnossa. Hain kouluun, pääsin, mutta en kykene enää opiskelemaan. Pelkkä koulun ajatteleminenkin ahdistaa. Joka aamu yritän mennä, mutta käännyn takaisin kotiin. Pelkään ihmisiä. Hyvä että jaksan käydä kaupassa.
Mietin koulun keskeyttämistä, mutta siitä seuraisi työkkärin kautta karenssi. Mistä sitten saisin rahaa?? Lapsikin tulisi kuitenkin elättää. Suurimman osan olen ollut sairaslomalla opiskeluajasta. Hemmetin hemmetti. Kun tämän olisi tiennyt, niin en olisi hakenut koko kouluun. Hirveä syyllisyys ja häpeä, en kehtaa kenellekään kertoa tästä. Ei ammattia, ei työtä, mielenterveys pilalla.
Mitähän tässä nyt tekisi..
Mietin koulun keskeyttämistä, mutta siitä seuraisi työkkärin kautta karenssi. Mistä sitten saisin rahaa?? Lapsikin tulisi kuitenkin elättää. Suurimman osan olen ollut sairaslomalla opiskeluajasta. Hemmetin hemmetti. Kun tämän olisi tiennyt, niin en olisi hakenut koko kouluun. Hirveä syyllisyys ja häpeä, en kehtaa kenellekään kertoa tästä. Ei ammattia, ei työtä, mielenterveys pilalla.
Mitähän tässä nyt tekisi..