Hae Anna.fi-sivustolta

Henkisyys?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä *wink*, 20.01.2010.

1. Tuli seurattua Vierailija

Vesimies pyysi anteeksi sitä että ymmärsi väärin. Hänellä[/] oli varmaankin tarve pyytää anteeksi kun huomasi erehtyneensä. Yleisesti sitä pidetään hienona tekona. Harvempi siitä vikaa löytää.

Mielenkiinnosta vain totesin koska minusta tämä näyttää ihan selvältä. Muutakin näin mutta kaikkea ei kehtaa sanoa eikä ole tarviskaan.

2. kuiskaan hiljaa Vierailija

3. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    536
    Ei kai sentään, en ole enää vähään aikaan sillä puolella käynyt. Eiköhän tämä ollut nyt tässä:)

4. Healer Luajan lapsi

Saadut tykkäykset:
    0
    Juuri näinhän se on,se mikä ei ole "vialla" ei myöskään tee haittaa,lue ärsytä.

Peilejä me toisillemme olemme.
    On pitemmän päälle paljon helpompaa muuttaa ITSESSÄ se mikä ärsyttää koska itsessähän se on,,kuin ensin syytellä toisia ja muita ja lopulta tulla kuitenkin huomaamaan että juu......silloin kun ottaa lusikan kauniiseen käteensä säästyy ainakin paljon vähemmillä' anteeksi pyytämisillä ;)

5. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Mutta ei minulle mene läpi se että pidät itseäsi suhteessa minuun mukamas vähäisempänä. Ei sellaista imartelua.

Minulla ei ole luova kirjoitustapa sen enempää kuin itse luova olen ja jota ei kannata verrata mihinkään, kun sillä ei ole oikeastaan merkitystä, olen vain se mikä olen. Aina voi sanoa suoraan "luovaa" myös että mitä vittua sinä kirjoitat ei sinua ymmärrä. :)

6. egoitse Vierailija

Healer, Mietippä nyt myös itse tuota viimeistä lausettasi.
    Esimerkiksi kun kyseessä ovat Vesimies-70 ja lumisade, niin kun SINÄ täällä häpäiset heitä, niin mitähän teet samalla ITSELLESI?

Mistä et pidä esim. Vesimies-70 ja lumisateessa? Mietippä ihan omalta kohdiltasi, että mistä et silloin pidä ITSESSÄSI? Katso sinäkin itseesi sisällesi.

Ohjeistusta tuossa alla.

"Peilit

Olette kaikki peilejä toisillenne. Sitä mistä ette toisissa pidä, mikä ärsyttää teitä, teidän täytyy katsoa sisällänne. Kyse on omasta piirteestänne, mikä on tuotu huomionne piiriin. Se sanoo: "Katso, tämä sinun pitää nähdä." Kuitenkin olette usein niin peloissanne, että joko karkotatte tuon henkilön luotanne tai juoksette häntä karkuun. Monet teistä jotka olette parantajia, opettajia, "lukijoita" tai terapeutteja, kanavoitte usein niin paljon henkistä energiaa, että tämä lisää peilin kokoa. Mietitte, miksi ette pidä jostain ihmisestä, kun todellisuudessa ette pidä itsestänne. Hänen suuri vatsansa muistuttaa teitä alitajuisesti omastanne. Hänen äänekäs naurunsa on omanne. Hänen nolostuttavat tapansa peilaavat omianne. Katsotte itseänne ettekä käsitä sitä.

Usein nauratte toiselle tai pilailette jostakin hänessä. Ette käsitä, että teette tämän itsellenne. Ajatelkaa niitä, joista ette pidä. Mistä ette heissä pidä? Sitä teidän täytyy katsoa sisällänne.

Niin kauan kunnes ymmärrätte, että olette peili ja että toisessa näette peilin itsestänne, jatkatte kompastelemista elämän läpi ilman suuntaa, tiedostamatta sitä, mitä teidän on tarkasteltava. Se on suoraan edessänne, mutta ette voi nähdä sitä. Ette näe, koska ette halua. Kuitenkin tuo henkilö, joka on peili, sanoo: "Katso minua. Yritän kertoa sinulle jotain. Etkö ymmärrä?" Mutta olette pelossa tai kiellätte ettekä voi ymmärtää.

Seuraavan kerran kun ette pidä jostain jossakussa, kysykää itseltänne, mitä en halua nähdä itsessäni. Olette silloin lähempänä ylösnousemusta ja vapautumista maatasolta iäksi.

Maitreya"

7. Healer Luajan lapsi

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos ohjeistuksesta,kyllä tuota kelpaa lukea useamankin kerran,mutta sitä ihmettelen että kuka olet ja oletko valtuutettu hoitamaan mainitsemiesi henkilöiden asioita täällä?

Oletan että et ole,joten en jatka mitään inttäjäisiä kanssasi,varaudu siihen.

8. hehheh Vierailija

heh...

9. egoitse Vierailija

Voisit myös tosissasi yrittää ymmärtää ja sisäistää lukemaasi.

Olenpa vaan viime aikoinakin lukenut useammankin kerran sinun suuttumustasi ja hyökkäystäsi noita kahta kohtaan. Kyl kuule täällä moni lukija on saman asian huomannut, joten ei tuo mikään salaisuus lie. Ihmetyttää vaan tällaista sivustaseuraajaa moinen sellaiselta (sinulta), joka sanoo itsestään, että on hyvinkin pitkällä henkisesti jopa mainostaa itseään melkein valaistuneeksi. Missä on itsekontrollisi näissä asioissa?

Ei minnuu ole kukkaan valtuuttanut täällä mitenkään. Tota sinun kaksijakoisuuttasi ei vaan voi olla kukaan huomaamatta.

10. No niin Vierailija

Viisas jättää kommentoimatta enempää.

11. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 843
    Heh, joo tällä poistamisella en tarkottanu mitää viestiä...Eikä se liity suhun eikä tähän koko juttuun...Se liittyy vaan tuohon kun aattelin harjoittaa ilkeilyjensietämistä...poistaisn eston ja voila...Mutta ei, niin hyvää pinnaa mulla ei oo...Etkä sä ymmärrä yhtää mitä mä tarkotan, mutta ei tartte...Ei se koske sua, koskee vain mun ilkeilyjensietämisharjoituksiani.

12. Healer Luajan lapsi

Saadut tykkäykset:
    0

No saahan sitä yrittää leimata vaikka miksi,mutta totuus tulee julki aina lopulta...eli sitä odotellessa on hyvä itsekunkin keskittyä viljelemään sitä rauhaa ja rakkautta,niin on meillä kaikilla kivempi olla.

Ja vielä,kenenkään toisen syntejä en aio kontolleni ottaa,eli kyseleppä niitä takinkääntämisiä ja muitakin mistä minua syytit niin oikeasta osoitteestaan....No niin olkoon tämä tässä.

13. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 843
    No en todellakaa jatka missää pallon puolella. Mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Emmä tästä oo puhunu halastua sanaa missää pallolla.

Ai piru, meinasin just painaa lähetysnappulaa ku välähti, se luuloo sitä Askarruttavia asioita -ketjua tän jatkoksi, hitto empä tullu ajatelleeksi sillon ku kirjotin. Siis näinhän se on, vai mitä nimimerkki "kuiskaa hiljaa?" Siis jos ny luet uudestaan sitä ketjua mainitsen siinä eteläpohjalaisen mahtitalon ja mahtisuvun. Inke ei liene asu mun paikkakunnalla eteläpohjalaises mahtitalossa ja kuulu eteläpohjalaiseen mahtisukuun.

Mun tietääkseni. :D :D

Siis muuta mä en ainakaa keksi mitä tuo nimimerkki tarkotti.

14. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 843
    Onhan. Mä en ainakaan osaisi sillä lailla kirjoittaa. Sä kirjotat niinkun se Tähtien sodan Yoda puhuu. :D Enkä mä viitti "mitä vittua...jne" kysyä. Kun nätimminkin voi.

15. Ihmettelenpä vaan Vierailija

Mitä tää sama ihminen kirjottelee vähän väliä eri nikillä? Eix ole munaa keskustella omalla nikillä? Eix pysty itse keskustelemaan fiksusti jos ei toisen postaukset menekkään ihan omien uskojen mukaan? Taitaa olla huumorikin aikasta hakusessa tällä tyypillä :D Mä en ole koskaan huomannut, että wink lähtis mukaan riitoihin vaikka sille aika usein riitaa haastetaankin. Eikö sua wink ärsytä tällanen ikinä?

16. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 843
    Tää ei näy kaikki, (priva). Joten kaikki ei oo sitä miltä näyttää.

17. ensihoitona Vierailija

Onko tottakaan tuollainen itsepetos :/ Vai vielä takinkääntämisiä...siirtyikö fan clubista joku vastarannalle? :) Voi tietysti asiassa ollakin jotain kuvaamaasi, en minä ainakaan tiedä asian juurista, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että sinulla on selkeät peilit ja sinä parhaasi mukaan sorkit niitä. Olisiko se niin vaarallista sitten, jos ne kaksi ihmistä yksinkertaisesti vaan ei pitäisi sinusta? Eikö sekin kertoisi sinusta itsellesi jotain oleellista, jotain mikä olisi tervettä kohdata?

Kuten tuolla muutama huomautti jo, ei se hiukan lapsenomainen kopeus ole jäänyt muiltakaan huomaamatta tässä pidemmällä aikavälillä sinun kirjoituksiasi seuratessa. Olen laittanut sen lapsellisuuden piikkiin, koska olet ilmeisen nuori vielä, mutta et ikinä kasvakaan aikuiseksi, jos et opi ottamaan kritiikkiä rakentavasti. Kohteliaisuutta oppii, jos haluaa, eikä nöyryys ketään rumenna. Siis nöyryys ja aitous, ei nöyristely. Nyt valitettavasti annat helposti itsestäsi ulospäin aika omahyväisen vaikutelman.

Jos taas et halua olla kohtelias, sille ei voi mitään, mutta huono käytös taatusti huomataan ja miksi se ketään miellyttäisi? Voi tietysti olla, että luonteeltasi olet vain kovin äkkipikainen ja harkitsematon ja silloin tulee möläyteltyä kaikenlaista tyhmää. Ymmärrän, koska itsekin olen siihen syyllistynyt nuorempana. Harkintakyky kuitenkin kasvaa itsetutkiskelun ja itsetuntemuksen kautta ja JOS haluaa hioa luonnevikojaan, kyllä siihen pystyy jokainen jossain määrin ajan kanssa. Olet parantaja ja sinun nyt ainakin pitäisi pystyä ja pystytkin. Jos siis vain haluat.

Ei tämä tietenkään kuulu meille muille, eikä kukaan ole meitä valtuuttanut sanomaan siitä mitään, mutta kun tämä on niin ilmeistä välillä, etten millään voi uskoa, ettet sitä itse näe. Uskon sinun tarkoittavan enimmäkseen hyvää, mutta luojan tähden, sitä rehellisyyttä itseään kohtaan hiukan lisää!

18. Vesimies vieläkö sinä jatkat. Voin postata tänne omat vastaukseni (priva) vastaukseni sinulle. Nyt taidat tahtoa vain jatkaa jotain, minkä jatkamiseen ei ole mitään mieltä. Lopettaisit jo.

19. Privaviestissäni kerroin sinulle liukuneeni pois Kristallipallon pallo-osiosta, samalla sammutin oman ikonini. En näe mitään syytä palata lukemaan sinne, mitä siellä nyt kirjoitetaan, totesin vain sanoilla *ei kai sentään*, sillä tulkitsin asian jo käsitellyn jo tappiin asti.

Anteeksi pyyntö ja antaminen tarkoittaa että riita on poikki. Asia on yhä edelleen vilpitön niin kuin omat viestini privassa sinulle otsikoin.

20. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 843
    Jälleen kerran väärinkäsitys meidän kesken, jonka korjaan ettei musta tuu taas syntipukkia. Täälä ei näy se, että privassa teimme sovun. (ainakin luulin niin, tähän sun viestiin asti) Eli kun tuo yks nimmari luuli mitä luuli, niin sitä tarkoitin, että "kaikki ei oo sitä miltä näyttää". Eli että hänen ei kannata yhdistellä eri viestiketjuja eri palstoilla toisiinsa.

Eli nyt kävi Inke sulle samoin kuin mulle aiemmin. Äkämystyit olemattomasta. Mutta ei se mitää, mä ymmärrän oikein hyvin sattuneesta syystä :D, että niin voi käydä. Mä pyytelin paniikissa anteeksi, kun mulle kävi noin. Sun ei tartte. Sehän on ihan inhimillistä että noin käy. :D

21. En ole äkämystynyt.

22. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 843
    Juu, vastasinkin sen takia justiin että puhuin sielä ihan privaelämän asoista. Ettet
    sinä stten vain luule muuta kun tuo yksikin luuli. Oli niin kamala se eka myrsky vesilasis, että en missään nimessä halunnu toista.

Se on vaarallista tosiaan se tänne kirjoitteleminen toisinaan. ;D

Tää on mun puolesta tässä alan kyllästyä.

Varsinkin siihen kun vedetään yhtäläisyysmerkki juttujen välille, jotka ei toisiinsa kuulu. Sinähän et niin tehny.

23. Kuulehan Inke Vierailija

Sinä kysyit Vesimieheltä "vieläkö jatkat?" Kyllä minä ymmärrän, että hänen täytyi vastata ettei jatka. Aika sarkastisesti kyllä, mutta senkin ymmärrän. Sinähän siinä et ole ketjun yli päässyt. Niin kummallisia jotkut vastauksesi ovat. Sinun on ollut pakko vastata jokaiseen Vesimiehen kirjoitukseen, vaikka ei olisi ollu edes mitään tarvetta. Ja vielä niin kummallisesti, että ei ihme että Vesimies on takaisin jotakin sanonut.

Tuntuu, että hirveän kovasti haluat jättää sen mielikuvan että vain ja ainoastaan Vesimies on tähän syyllinen. Miksiköhän? Siksikö, että syvällä sisimmässäsi tiedät ettei niin ole? Skismoissa on aina kaksi osapuolta. Ei voi vain toisen kontolle laittaa.

Vesimieskin pyyteli täälä anteeksi kolme kertaa ainakin, ennenkö sinä rauhoituit. Minun mielestäni hänellä ei ollut mitään syytä pyytää anteeksi.

Sem tuolla vastasi Vesimiehelle, että ei saa sanoa itseään tyhmäksi ja häntä ylentää. Vesimies myös sinulle sanoi itseään tyhmemmäksi. Sinä et sanonut mitään, et mitään. Vaikeneminen on myöntymisen merkki, ilmeisesti olet sitä mieltä sitten, että Vesimies on tyhmempi kuin sinä.

Tulee vähä sellainen tunne, että nyt on Pyhää Ihmistä loukattu, kun on Inkeä loukattu.

24. Kuuntelen sinua. Tiedän ettei Vesimiehes ole syyllinen, siksihän sanoinkin ettei häenllä ole mitään anteeksipyydeltävää.

Kukahan kirjoittaakaan toistuvasti sanan täällä yhdellä ällällä. Täytyy käyttää hakukonetta hyväksi.

25. ei uskois Vierailija

Joko inksu löysi, kerronko kuka?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus