Hae Anna.fi-sivustolta

1. Palvelimen ylläpitotöiden johdosta foorumi ei ole käytettävissä perjantaina 19.7. noin klo 06.00 - 07.00 välisenä aikana. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa. Pyrimme pitämään tauon mahdollisimman lyhyenä.

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Henkisyys?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä *wink*, 20.01.2010.

1. Healer Luajan lapsi

Saadut tykkäykset:
    0
    Maailma jakautuu kahtia,,jos et sano itseäsi tyhmäksi,sinua ei kelpuuteta?

Onko vain toisilla lupa antaa armahdus tyhmyydestä? Ja mitä tämä kaikki maksaa itselle..

Joskus tulee mieleen,että onko täällä aikuisia lainkaan...

2. Healer Luajan lapsi

Saadut tykkäykset:
    0
    Siis Healer vastaan "me muut",,voisitko vielä nimeltä kertoa keitä te muut olette ?

3. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    532
    Tähän en halua sanoa muuta kuin niin.....

4. Ai... Vierailija

Että nyt minun kirjoitusvirheeseeni puutut. Vai luuletko minua Vesimieheksi. No johan on winkiäkin luultu Veimieheksi. Huomasin kirjoitusirheeni kun olin vastannut. Rekkautumattomana en pysty korjaamaan. Tuli itselle heti mieleen että nyt tuli vahingossa "pohojaalaasittain" (Vesimies tuuliko tuo oikein? :)

5. No voi Vierailija

Siihen tuli taas kirjoitusvirhe "tuuliko", kun piti olla tuliko. Toivottavasti tuo ei ole pohjalaismurretta, ettei Vesimies saa syitä niskoilleen.

6. Että kun Vesmiestä puolusttettaan, niin sen on sit oltava pakko Vesmies itse. Samalla loggiikalla nämä Inkee puolustavat on Inke itse...

7. Siis mä aattelin, etten mä enää tähän asiaan puutu...Mut tää on jo siis niin ettei voi enää ku vitsiksi vetää...Oottakaas, mä oon Wink, mä oon ilmeisesti nuo nimmarit en nyt muista mitä jotka on mun kannalta puhuneet, oliks niitä ainaki kolome. Sitte oon vissiin kaikki muutkin nimmarit jotka tän koko jupakan aikana on mun puolesta uskaltanu jotain sanoa...Ei hemmetti, mulla on selvästi skitsofrenia vai mikä se on jossa on monta persoonaa jotka ei tiedä toisistaan.

Oon mä todella kaamee persoona, jos mun puolesta ei toisten mielestä voi kukaan muu puhua kun minä itse eri nimmareilla.

Ja aatella mistä tää alko. Mun vaivasesta väärinkäsityksestä. Jota mä oon pyytäny anteeksi ainaki 5 kertaa privaviestit mukaan lukien. Ja mistä mitättömästä väärinkäsityksestä. Jonka tosiaan olis voinu yhen kerran pyytää anteeksi ja siinä se. Täs on ollu mulla semmonen tunne ku muinoin Healerin kanssa keskustellessa. Että joku väärentää matkan varrella mun viestit johonkin aiva kummalliseen muotoon ja vastapuoli vastaa siihen kummalliseen viestiin eikä ollenkaa siihen mitä alunperin kirjoitin. Siinä toi yks nimmari oli oikees. (Hitsit, sen täytyy sit olla mä tietämättäni, pitäiskö mennä kallolääkärille?)

Kuka se oli joka kysyi siitä pohojalaasia -sanasta. Siinä oli yks aa liikaa, jos nyt muistan oikein. Eikö sun tekstis lukenu pohojaalaanen. Pohojalaanen pitäis lukee. Oliko se ny se mun yks sivupersoona? No keskustelenhan mä Winkinkin kans täälä pitkin ketjuja ja häneksihän mua on kans luultu.

Kyl mun nyt täytyy mennä kallolääkärille. Jos mä tietämättäni oon nuo kaikki ja hemmetti ties keitä lisää...

Tää on oikeesti niin surkuhupaisa tää koko juttu ollu ja ku aattelee mistä se lähti alunperin.....Voi Jeesus...

Mä en enää kommentoi tän suhteen mitää, luulkaa mua keksi nimmariksi millon lystäätte, tuomitkaa mun helevetin lieskoihin yhden väärinymmärryksen takia...Vastakkaa vaikka kuinka kummallisin viestein, mä en enää oikeesti tähän puutu millää lailla

Pirunko välii sillä on mitä te musta aattelette vieraat ihmiset...Pääasia että läheiset tietää millanen mä oon. Tää on ollu tosi henkistä. Koko popula minä mukaanlukien on täysin kehittyny ja valamis kanavien mainostamaan ylösnousemukseen. Ollaan me vaan niin toisiamme ymmärtävää porukkaa. Ufot kaikki tänne kans, kun maan ihmiset näin hyvin ymmärtää toisia niin totta kai me muut planeettalaisetkin sovus vastaanotetaan. (Vitsiä, huumoria, sarkasmia...)

8. sivusta Vierailija

Näin voi siis sivuuttaa kaiken, mitä joku toinen sanoo, tai ehkä useampi. Ei vastata, vaan ohitetaan tai hyökätään. Joku vastaan jokumuu, hyökkäys paras puolustus, mutta peiliin en katso, en ikinä!

Koville näyttää ottavan.

9. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    OLEN TÄTÄ sivusta seurannut nyt puutun keskusteluun tuntuu että , te olette unohtanut kokonaan luoda graniitin ja maalattian eli pelottomuuden ja moelenrauhan kun keskustyekette kun pulliaiset henkisyydestä. Se meidät valonsoturit erottaa maallikoista meillä on suuri voima suuri tietämys universaalista maailmasta , myös valonalieneista . ja kaiken sen lidsäksi neillä on tyyneys te olette hukanneet alkuperäiden aiheen mitä on henkisyys , no semin sanoin totean . MItä ihmettä te kirjloitatte ette ainakaan siitä mitä on henkisyys ., Luokaa se graniitti ja maalattia eli pelottomuus ja mielenraúha niin tiedätte mitä on se todellenen henkisyys Yodan sanoin Jedin on kohdattava pimeys ja päästävä sen ohitse jotta voi tulla Jediksi .
    t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE

10. Joo Vierailija

11. oh-hoh Vierailija

Ylivaahtoava vuodatus

12. Valkoinen susi Ikuinen opiskelija

Saadut tykkäykset:
    0

Tarkoititkohan minun kirjoitustani siitä, että olen tämän vuoden peilin energioissa?
    Jos olet vielä lukemassa täällä, niin voisitko ystävällisesti vastata kysymykseeni? Sitten kirjoitan enemmän peilin energioista, ei ole ollenkaan sama, kuin peili-teoria.
    Valkoinen susi

13. ja toinenkin Vierailija

Hyökkäystä on aina pidetty parhaana puolustuskeinona. Toisia neuvotaan ja nimitellään törkeästi ja itse ollaan niin puhtoisia pulmusia. Sitten kun jää sanoistaan kiinni heittäydytään dramaattiskiksi itsensäsäälittelijöiksi.

14. en usko Vierailija

Ei varmaan tarkoittanut asiayhteydestä päätellen, koska kirjoittajan edellä H kirjoitti peilistä kai itseään koskien ja ehkä vähän provosoivasti. Tuo peili ja energia, mitä olet kirjoittanut jossain, olisi kyllä kiinnostava muuten, että minä ainakin haluaisin tietää enemmän. Pitäisikö laittaa eri ketju, tämä ei ole erityisen kiva enää?

15. Neitsyt -55 Vierailija

Oli siinä ainakin sen verran asiaa, että kärpäsestä tosiaankin tehty härkänen. Toteamuksesta että kristinusko on käännytänyt verisesti tuommoinen sota.

16. quote Vierailija

sanomatta nimiä jokainen tietää nimimerkit

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus