Hae Anna.fi-sivustolta

Henkisyys?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä *wink*, 20.01.2010.

1. Healer (ei kirj) Vierailija

Et vastannut kysymykseen..no ehkä sinulla on syysi.

Harhaanjohtaminen paljastukoon pian,samoin kuin kiusaukseen johdattajat!

2. Healer, kirjoitit että aiot edelleenkin jatkaa töllaista kirjoittelua ja mikä pahinta muillekin tänne lirjoittaville kuten tuossa linkissä
    http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kr...4/astraalirakastaja-hoitaa-seksuaalisuuttani/

näkyy, jos en laita sinulle estoa.
    1. mitä esto auttaa jos et kirjaudu ?
    2, mikä on tarkoitus että vaadit minua laittamaan eston ja sitten vaadit vastaamaan kirjautumattomana?
    3. miksi vaadit minulta vastauksia ?

Nuo kysymykset ovat ennemminkin muistuttamassa siitä syystä miksi en voi keskustella kanssasi, eivätkä missään nimessä odota tai toivo sinulta palautetta.
    Rauha kanssasi.

3. mutta vastatakseni tuosta johdattamisesta ja tarkentaaksini tuota aiempaa kirjoitustani siitä niin olen aivan samaa mieltä Valkoisen suden kanssa monestakin asiasta ja mm. siitä ettei koskaan aikuisen eikä lapsenkaan sisäistä kutsua ja ääntä tulisi halveksia eikä ilkkua eikä tietenkään mitään muutakaan toisessa. Jokaisella on oikeus kokea itse ja kuulla itse jumalaansa.

Jepin sanoin
    jossa minusta on syvä viisaus joka sisältää senkin miksi ei pidä uskoa jokaista ääntä joka huutaa että taivasten valtakunta on siellä , ei kun täällä, koska se johtaa juuri eksytykseen ettei sitä silloin opi erottamaan omasta sisimmästään vaan on juuri silloin ulkopuolisten ties minkä henkien varassa joita ei oma sisäisyys opi erottamaan oikeasta.

Useimmiten riittääkin kun olemme rinnallalulkijoita ja/tai ystäviä ja vaihdamme vain kaikella kunnioituksella kokemuksiamme...? Yleensä niin lapsi kuin aikuinenkin osaa siitä itse löytää omat vastaavuutensa jotka itseään tukevat ja kasvattavat eteenpäin...ja kumpikin vuorollaan kertoessaan kasvaa itse omien kertomustensa ja huomioidensa myötä :)

.

4. Healer (ei kirj) Vierailija

Ja miksi sinä vaahtoat? Itse sinä sen estosi laitat ihan vapaehtoisesti jos laitat.
    Vaadin vastauksia? Onko toteamus vaatimista?

Tuo lainaamasi kirjoitus pätee vieläkin,en aio edelleenkään alkaa mielistelemään että saisin enemmän "kavereita" jne.

Miksi muuten et kykene olemaan ystävällinen kaikkien kanssa,vaikka olet "kaikkien kaveri " ?
    No se jääköön vastaamatta,,ei ole pakko vastata.

5. jep Vierailija

Tuohon samaan kysymykseen, kun saisi sinultakin vastauksen.

6. Healer, olen koko ajan ollut sinulle ystävällinen. Jos tarkoitat etten olisi ollut jollekulle muulle niin anna hänelle puheenvuoro ihan itselleen.

Ihminen jonka kirjoitukseen ärsyynnyit tuolla linkissä, ei ollut vaatinut sinulta mielistelyä eikä kavereiden hankkimista. Muukin kirjoituksestasi on lähinnä uhoa asioista joita ei ole tapahtunut joten oletan että sinulla on oma tarve saada aikaan ja toistaa määrättyjä kuvioita...jostain syystä vieläpä hassusti juuri niitä kuvioita joista muita syytät...ei siinä mitään, mutta se ei tarkoita ettenkö minä olisi ollut ystävällinen.
    Siksi toisiksi olet yksi suurista opettajistani josta kiitokset sinulle myös. En arvannut alunperin mitä kaikkea netissä tapahtuu vaikka minulle joskus kauan ennen nettiliittymääni kerrottiin, että sinunlaisesi tulen kohtaamaan ja paljon oppimaan.
    Jos joskus huomaat mitä tapahtui, ei sinun tähänastisista minulle tekemisistäsi tarvitse kantaa huolta. Olet saanut anteeksi koko ajan jos mitään anteeksiannettavaa edes on.

Rauha kanssasi.

7. Just Vierailija

Voi pyhä jysäys mitä ämmien kinastelua. Kertoo jo aika paljon.

8. Molly81 Vierailija

Nyt en tajua, mita tarkoitat. En ollenkaan. Mita tarkoitat? Sita tilaa minka etsijat pyrkii saavuttamaan? Vai mita? Tai sitten sa et lukenut mun tekstia kunnolla, ja kasitit siina jotain pahasti vaarin. Viittaatko tolla jotenkin uskonsotiin tai johonkin sellaseen vai mihin? Ma en ollenkaan tarkoittanut mitaan sellaista..

9. plazan lukija Vierailija

Epäilen, että muutamat palstan kirjoittajat ovat vain vielä vähän nuoruuden uhossa. Joko aivan nuoria vasta aikuistumassa tai sitten sen verran nuoria aikuisia, ettei elämä ole vielä hionut. Käytöksen puute paistaa monista kommenteista läpi ja joskus suora ilkeyskin, mutta eihän iälleen kukaan mitään voi. Se muuttuu kyllä vuosien mittään jokaisella, eikä sanomisista kannata kenenkään pahastua.

Se kyllä ärsyttää kun puhutaan jostain jumalallisesta rakkaudesta ja melkein samassa lauseessa piruillaan ja osoitetaan toiselle hänen alemmuutensa, tietenkin suhtessa omaan "henkisempään" itseen. Sehän on oikeastaan huvittavaa vaan, mutta silti se myös ärsyttää sivusta seuraavaa. Muutaman vuoden kuluttua toivottavasti itsekin alkavat huomaamaan, miten läpinäkyvää tuo on.

10. sixsex Vierailija

healer on sanonnu et se om yli 40 v.. lapsisieluko..?

11. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Ikänsähän voi aina valehdella. En väitä että Healer olisi näin tehnyt, mutta mahdollisuus siihen on olemassa. Toisaalta, vanhempi ihminen ei välttämättä ole sen fiksumpi ja paremmin käyttäytyvä kuin nuorempikaan. Ikä ei tässäkään asiassa ratkaise. Teot ratkaisevat, tai täällä netissä keskustellessa, puheet.

12. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Kuten huomaat henkisyys on juuri sitä mitä ihmiset määrittelevät suhteessa muihin, on meidän, on muiden, ja kaikkea siltä väliltä, huomaat sen koostumuksen myös täällä pallolla kuin missä tahansa mitä elämässäsi suinkin teet ja vaikutat. Ratkaisevaa se on siellä missä kulkijat kohtaavat kasvokkain. :)

13. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Se on totta mitä sanoit, jokainen voi olla mitä on täällä, mutta jokainen tietää senkin että tämä on yksi vaihtoehto käyttää aikaansa, ei mikään ehdottomuus jonka olisi yleistettävissä. Tekojen edessä kun näet ja koet ihmisen niin silloin tiedät Voiman olemassaolon.

14. vesinäkki Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    [​IMG]http://www.kuvittajat.fi/uudetsivut/portfoliot/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=1304&g2_serialNumber=1

15. Healer Luajan lapsi

Saadut tykkäykset:
    0
    Mitä enemmän tiedät,sitä vähemmän huomaat tietäväsi..=)

Jaa niin,mutta mistäs taas puhuttiinkaan....öö

16. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Totuus on tie joka vie ymmärryksen ja ymmärtämättömyyden, se on, tässä ja nyt, vailla rajojen muotoa se läpäisee kaiken. Silloin se on siinä. :)

Mitä se on enemmän tai vähemmän, katoaa merkitys, se on juuri siinä hetkessä, sen totuudellinen vaikutus meissä. Katoaa siinä hetkessä kun sen määrittelee enempään tai vähempään, kun siitä pääsee niiin se on juuri Siinä. :)

17. puheet ja teot Vierailija

Olet oikeassa. Ikänsä voi valehdella ja esittää mitä tahansa roolia haluaa, vaikka sitten sellaista kuin "henkisesti hyvin kehittynyt" tai "valaistunut". Tämä on monta kertaa käynyt mielessä, kun jotkut "valaistuneet" on niin järkyttävän häijyjä ja pitkävihaisia. Sanotaankohan sitä piiloaggressioksi, kun täytyy aina piikitellä toisia.

Tuli mieleen sekin, että tällainen palsta taitaa olla nimenomaan egoilijoiden pesäpaikka. Juuri koska täällä voi esittää muuta kuin mitä on ja jos "henkisesti kehittyneen" rooli menee läpi, niin hännystelylstähän ne egoilijat elää. Saa esittää suurta viisasta, opettajaa tai parantajaa ja alkaa vielä itsekin uskoa omaan suuruuteensa. Voihan tästä olla tietysti se hyöty, että ihminen kasvaa oikeasti siihen rooliinsa sitten ajan mittaan ja valaistuneen teeskentelijästä tulee aito. Tai sitten ei..

Kai se on niin, kuten sanoit, että netissä tosiaan lopulta puheet ratkaisevat. Voi sanoa mitä vain, mutta jos teeskentelee fiksumpaa mitä on ja puhuu harkitsemattomasti mennen tullen, niin kyllähän sen pian huomaa muutkin. Rooli pääsi unohtumaan ja uskottavuus meni sen mukana.

18. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Luonnollinen totuus: netti on netti ja live on liveä, kasvokkain asiat ovatkin aivan toista kuin kirjoitajalla epäilys uskoa mihin uskoo:))))

19. näin on Vierailija

Niin että netissä kaikki valehtelee joka tapauksessa.

20. Healer Luajan lapsi

Saadut tykkäykset:
    0
    Kristallipallo on pääasiassa kasvun paikka,jossa pyydetään ja saadaan apua ja "vertaistukea".

21. vesinäkki Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minusta esimerkiksi minun nikillä ei ole persoonaa, se ei ole minulle mikään itsestäni luoma virtuaalihenkilö. Se on vain mielipiteiden ilmaisun tai keskustelun apuväline.

Mie olen toki niitten ilmaisujen takana. Mutta mitä järkeä olisi käyttää nikkiään valehteluun? Eihän se edesauta keskustelua millään tavalla? Mitä hötyä siitä olisi minulle?

Nikkini ei ole minä. Se se vielä puuttuisi että sillä olisi oma tahto ja ajatuksia...

22. vesinäkki Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tuo "mitä enemmän tiedät sitä vähemmän et tiedä" tuli tuosta tv-sarjan Monkista. Jota tuijotin tuossa eilen, ennen kuin tulin tähän koneelle:)

23. velvet Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Henkisyys on minusta täydellisyyden tavoittelemista hengessä.
    Mutta miksi sinä tätä kysyt *wink*?

24. avulias aatu Vierailija

Tässähän nämä on selitetty.
    Kävisikö vaikka tuo "koska samaa on mietitty"?

25. Elli alusta asti Vierailija

Wink* hakee kysymyksellään utopiaan pyrkivää vastausta. Kun elämä on elettävä tässä maatasossa niin kohtuuton sfääreissä surffailu ei ole henkistä kasvua vaan pakeneista elämästä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri