Hae Anna.fi-sivustolta

Henkisyys?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä *wink*, 20.01.2010.

1. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 846
    Luitko yksityisviestisi? Pyysin anteeksi myös Huhille vastausviestissä. Selitin, mitä ymmärsin väärin ja miksi.

Pallon puolella mikäli tarkoitit sitä henkisyys -ketjua, niin olen hiton monta kertaa sanonu mitä tarkotin , jo heti alotuksessa, ja tässä ketjussa kanssa siinä kun toin sen mun Pallon alotukseni tänne.

Mutta sanotaan se uudestaan, aloitin Mitä on henkisyys -ketjun, kun en ymmärrä sitä, että huudetaan "rakastakaa kaikkia", alotetaan semmonen ketju. Sitte toises ketjus hyökätään "vittu saatana mitä sä tää kirjottelet -tyylillä" eri mieltä olevien kimppuun. Näin teki Outohyypiö.

Tosta lähti Mitä on henkisyys ketju.

ANTEEKSI INKE, OLEN TÄYSIN SYYLLINEN TÄHÄN KOKO SOTKUUN, SYY EI OLE MITENKÄÄN SINUSSA.

Ja ota tää kohteliaisuutena sulla on niin luova kirjoitustapa, samoin kuin Semillä, että tämmönen suoraviivainen typerys ei pysy perässä. :D

Anteeksi kun pahoitin mielesi.

2. Huh Vesimiehelle Vierailija

Ymmärrän ja kunnioitan syvästi kykyäsi selittää ja pyytää anteeksi. Sitä sattuu ja rapatessa roiskuu.

3. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    536
    Luin kyllä ja vastauksenkin siihen pykäsin. Olisko kuitenkin parempi tapa kysyä miksi joku hyökkää sinua kohtaan. Jos yksi huutaa niin kai sillä pastalla on ainakin viisi huutamatonta. Kumpaa olisi järkevämpää kuunnella.

Ei minun mieltni ihan noin kepiällä viestinnällä pahoiteta, voin puoliääneen korkeintaan itselleni tokaista sanat, no nii ei kun menoksi. Maapallo ei lakannut pyörimästä, eikä kivitalot kaatuneet, mikäs hätä tässä olisi.

4. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Minun tuttavapiirissä olemme kaikki uskonnottomia vaikka keskuudessamme on muhamettilainen, kristittyjä, "vapaasti kulkevia", buddhalaisia ja vanhemmasta kaartista iältään juutalainen. Ihmisiä kuitenkin, se riittää. Ja kyllä sitä joskus syvyyksiä naarataan, mutta mitäs siitä, kuten aina elämässä. :) Näiden kaiken yli menee kuitenkin miten ihminen elonsa näyttää kasvokkain.

5. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 846
    Mäkin pykäsin. Mua kohtaan ei hyökättykää. Toisia. Ei siltä uskaltanu kysyä, ku ei tiä mitä olis saanu vastaukseksi. Ja jos joku asia askarruttaa noin niinkun muutenkin, siitä haluaa enemmän keskustelua eli uuden ketjun.

Henkisyydestä mun mielestä kannattaa keskustella ja vähä siitäki mitä se on ja mitä ei...Vai mitä??? On aina vähä hyvä herätellä...ja kun siinä oikeesti on se vaara mennä yli...

Nii ja sit kun mulla on vähä ikävä luonne siinä mielessä, että haluan saada selvyyksiä ristiriitoihin...Että ku julistaa "rakastakaa kaikkia" ja sit rakkaus loppuu siihen hältä itteltään kun joku on eri mieltä ("saatana vittu mitä kommunikoit tää kun et oo samaa mieltä...rakkaudellista???...) Mä oon vähä ikävä persoona kun pidän tota sinä teatterina ja rooleina mitä sä ihmettelit että mitä niillä tarkotin...

Joskus kattoo vaan sormien läpi, joskus on pakko vastata...

Mut ethän sää ny meinannu et ei ois koko henkisyysalotusta tarvittu ollenkaa?? Et suinkkaa??? :D Kun sanoit "olisko parempi tapa kysyä...??(Mää en sit suuttunu, mää vain kysyn, sää neuvoit kysymään, otin neuvosta vaarin, joku mummu otti sen latotansseista...vaarin siis..)

Yritän tästälähin olla suuttumatta. Eli vittuilijat vaivautukaa :D :D Mitä enemmän suuttumattomuusharjotuksia sitä parempi tulos. :D

Pitäskähän mun poistaa se yks juttu...Tulis heti helekatisti harjotusta...:D ;D

Last edited: 29.01.2010
  6. Healer Luajan lapsi

Saadut tykkäykset:
    0
    Tässsä vielä henkisyydestä:
    "
    Pyhä Kolminaisuus
    ja Säteet
    Pyhä Kolminaisuus liittyy Kolmoisliekkiin sydämessäsi. Tämä Kolmoisliekki on myös yhteydessä kolmeen ensimmäiseen Säteeseen, Jumalan ominaisuuksiin. Kolme pääsädettä ovat Voiman, Rakkauden ja Viisauden/ Aktiivisen Älykkyyden Säteet, jotka siis viittaavat Jumalaan, Kristukseen ja Pyhään Henkeen.
    Henkinen kehitys on oman henkilökohtaisen Voiman kehittämistä ja astumista omaan Mestaruuteen ja luopuminen uhrina olemisesta. Siihen liittyy kaikkien elämän aspektien mestaruus, niin ajatusten, tunteiden, energian, fyysisen kehon, kuin tapojen, ruokatottumusten yms. mestaruus.
    Dr. Joshua Stonen kanavoimana, Lord Maitreyan, planeettamme korkeimman Hallitsijan, Planetaarisen Kristuksen mukaan ”Jumala = ihminen miinus ego”.
    Tämä tarkoittaa, että kun luovut negatiivisesta egostasi, sinusta tulee Jumalan kaltainen. Negatiivisesta egosta irtipääseminen alkaa oman itsensä ja ajatustensa mestaruudella ja henkilökohtaisella voimalla, Ensimmäisen Säteen avulla.
    Seuraavaksi opitaan käyttämään Ensimmäisen Säteen Voimaa Toisen Säteen pyyteettömän Rakkauden avulla, ja kolmanneksi käyttämään sitä Kolmannen Säteen Viisaudella ja Aktiivisella Älykkyydellä.
    On oleellista astua omaan voimaansa ja itsensä hallitsemiseen, sillä pelkästään Rakkauden ja Viisauden avulla ei pääse uhrina olemisen tilasta. Ilman voimaa ei pysty pääsemään irti negatiivisesta egosta, mikä on välttämätöntä korkeammille tietoisuuden tasoille nousemisessa.
    Ylösnousseet Mestarit ovat eri Säteiden johdossa ja he auttavat meitä erityisesti omaan Säteeseensä liittyvissä asioissa."

Täältä: Untitled Document

7. Healer Luajan lapsi

Saadut tykkäykset:
    0

No ollaanpa sitten rehellisiä ja realistisia,,,koska viimeksi katsoit peiliin?
    Sinä puhut täällä todella paljon toisia syyttelevästi,mutta koska halusit myös keskustella vaikeista asioista niin saamasi pitää..nostetaan kissa pöydälle ;)
    Se mistä toisia syyttelet on suoraan sanottuna sinusta itsestäsi nähtävissä äärimmäisen selkeästi.Joskus olen ihan ajatellut että kuinka KEHTAA puhua omistaan tuolla tavoin ne toisille syytäen.

Mutta sinä olet sinä ja ilmeisen sokea ja SE sinulle myös suotakoon,sillä me kaikki kuljemme sama päämäärä laitettuna energiaan,eli oli polku sitten pitkä tai lyhyt,me kuljemme samaan suuntaan kuitenkin.
    Voit vaikka kääntyä takaisinkinpäin,mutta kerran me kaikki kohdataan ihan samassa paikassa ja se paikka ei ole kuuma =)

JaPS:jos et jostain bannisyistäsi tätä näe,pikkulinnut kertonee ;)

8. Mitä kukin haluaa Vierailija

Tämä kohta herättää nykyään joissakin huolta. Ehkä joku pitääkin ajatuksesta. Healerin sanoin toisessa ketjussa: Ihminen-ego =Healer = Jumala.
    Jos luovumme egoistamme täyttyy maa healereista. Jos maa täyttyy healereista tietävät jotkut mikä täällä sitten on irti :O
    Kannustava ajatus?

9. Healer Luajan lapsi

Saadut tykkäykset:
    0
    Ennenkuin poistun,kysyn miksi et voi sietää "parantajaa" itsessäsi? Healerhan on parantaja suomeksi.

Se mikä minussa ärsyttää,on itsessäsi vielä epätasapainossa jne .
    Minä olen sinulle peili.Toki voit kertoa mitä muuta peilisi näyttää,TAI voit pohtia sitä syvemminkin itsesi kanssa.

Yrittämällä häpäistä tai alentaa minua,teet sen samalla itsellesi.Näin se vain on.

10. voihan hiisi Vierailija

[viesti moderoitu]

Lasted edited by : 01.02.2010
  11. huono näköinen Vierailija

Olisiko vielä isompia kirjaimia? Ei vieläkään saa selvää kaikesta.

12. maadoita vähän Vierailija

Vesimies tuolla jossain sanoo tuonneensa pallonpuoleta tämän aloituksen. Onko *wink* sama kuin vesimies. Härskisti kehuu hyvää aloitustaan. Tämän ketjun etenemisen kuka tahansa olisi arvannut miten rumaksi se menee. Oletko nyt ylpeä itsestäsi?

13. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 846
    Ei, mä en oo wink, wink on skeptikko. Mä oon selittäny mihin mä uskon tässä ketjussa. Minä siis toin pallonpuolen aloitukseni tähän winkin aloittamaan ketjuun ihan omin nimin. Wink aloitti siis tämän ketjun mun Pallolla aloittamani innoittamana. Minä toin sitten tähän winkin ketjuun oman pallonpuolen aloitukseni, mut se siis ei ole tämän ketjun aloitus. Se on se missä alussa sanotaan, että laiskuuksissani kopioin tämän....Ja ihan omalla nimelläni.

Sinällään hyvä kysyä, jos on epävarma mistä kyse, mut sä nyt vähä hutkit ennenkö tutkit...Tai hutkit yhtäaikaa kun tutkit...No ei se mitää, se on ihan inhimillistä. En kanna sulle kaunaa.

Hyvää lauantaita ja hyviä saunalöylyjä sulle!!!

14. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 846
    Tässä on winkin aloitusviesti. Siis tämän ketjun aloitus

Tässä on mun aloitukseni samaan asiaan Pallon puolella, johon viittasin kun sanoin tuoneeni pallon alotuksen tänne. Siis tämä oli pallolla aloitus ei täällä. Täällä oli tuo winkin aloitus, johon toin tämän pallon aloitukseni sitten niinkun jutun jatkoksi. Kun samasta puhuttiin.

15. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 846
    Sinänsä hauskaa, että joku luulee, että mä olen wink, kun mähän oon keskustellu winkin kanssa. Tuolla "Miksi tämä on niin vaikeaa" -ketjussakin just tänään joku aika sitte. Mä siis olisin keskustellu itteni kanssa ja oltais vielä eri mieltä. :D :D

16. Eli... Vierailija

Sinä siis oletat, että muut kertoo Vesimiehelle, mitä sinä kirjoittelet? Tuon pikkulintujutun ymmärsit kyllä väärin. Olen tässä seurannut tätä kirjeenvaihtoa, niin se ei kyllä viitannu sinuun.

17. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 846
    Tuota...mistä tässä nyt on kyse??? Mistä pikkulintujutusta? Öö..ei mulle kerro kukaan mistään kenekään kirjoituksista...???

Mä luen mitä mä luen joita en lue en lue...Ei niistä kukaa mulle mitää luentoa pidä joita mä en lue...????

Mä oon kyllä ny ihan?????

18. *wink* Vierailija

Paha jakomielitauti?

Minä olen *wink*, entinen ;} ja Vesimies (luullakseni...?) aivan eri ihminen. Saatan toki olla väärässäkin, mutta skeptikkona epäilen sitä suuresti. Todistakaa se minulle.

19. Hauska :)

20. *wonk* Vierailija

Sää mikään skeptikko ole riitaa vaan rakennat. Argumentti löytyy sanoista "saatan toki olla väärässäkin". Yleensä skeptikko tai kuka tahasa muu terve ihminen tietää kuka on ilman itsensä epäilyä.

21. itte olet! Vierailija

En ole seurannut keskustelua, enkä tiedä asian juuria, mutta tähän kommenttiin on pakko sanoa oma mielipide siltikin, kun silmiin sattui osumaan.

Minä en pidä tästä, että ihmiset käyttävät peiliteoriaa lyömäasena toisia vastaan. Jos kritisoit minua, kritisoit itseäsi. Minä saan olla ilkeä ja ajattelematon, eikä minun tarvitse parantaa tapojani tai kasvattaa luonnettani, koska sinä tässä vaan omaa egoasi peilailet minussa. Eli itte olet! Eikö tämä olen vain peili -asenne muissa keskustelijoissa herätä tunnetta, että kirjoittaja itse ei näe, miten hän peilaa itseään toisista? Eli ei mene itseensä silloin kun ehkä kannattaisi. Siihen peili-valekaapuun on niin helppo pukeutua, se on kuin poliitikkojen teflonia.

Yhdellä keskustelupalstalla näin jopa erään ihmisen kerskuvan, miten hänen elämäntehtävänsä on olle peili, eli ärsyttää toisia ja se ärsytyspuoli näytti tosiaan aika hyvin hoituvan häneltä. Hän siis on vain heijastava peili ja tekee oikeastaan palveluksen toisille, jotta toiset näkisivät itsensä paremmin hänen kauttaan =D

22. moninainen Vierailija

Jospa se onkin tämä sama peilailija siellä toisessakin paikassa. Taitaa häärätä monellakin palstalla.

23. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    536
    Nii-ih Sem, jokaisella on oikeus muodostaa mielipiteensä ja suuntansa mihin uskoo tahi on uskomati sen takaa jo Suomen laki.

24. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    536
    Jokaisella aloituksella on paikkansa ja tehtäväsä. Ei sinun tarvinne mitään poistaa ellet itse niin halua. Yritä päästä tämän ketjun yli, ei tämä ole elämää kummempaa. En tiedä miten herkästi suutut vai suutuko lainkaan, niin vähän olen kanssasi ajatuksia vaihdellut. En voi sanoa tuntevani sinua kovinkaan hyvin niin että voisin sanoa sinun olevan sitä tai tätä. En ole suuttunut ja siksi sinulla ei ole tarvetta anteeksipyyntöihin. Ei mielipiteitään tarvitse anteeksi pyydellä, sillä niihin meillä jokaisella on oikeus ja se sama oikeus on sinullakin.

Minulle jäi vähän tunne, että minun pitäisi vakuuttamalla vakuuttaa ettei sinulla ole mitään syytä anteeksipyyntöön, enkä tarkoita ettenkö anteeksi jos kokisin tulleeni loukatuksi taholtasi.

25. sanna Suomalainen Vierailija

" Näiden kaiken yli menee kuitenkin miten ihminen elonsa näyttää kasvokkain"

Voiko joku ystävällinen ihminen tulkita mitä tämä Semin lause tarkoittaa?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri