Hento viiva n. 30 min. jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja realmerkku78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

realmerkku78

Jäsen
05.10.2008
548
0
16
Jaahas..nyt tein apteekin oman testin. 5 min. sisällä nega. Ja kuinkas meninkään vilkaisemaan testiä, n. 30 min kuluttua testissä oli toinen viiva. Viiva ei ole vahva, mutta näkyy kyllä.. Olisiko siinä hiven punertavaa..

Nyt sitten kokemuksia, että olisikohan tämä plussa?? Tiedän kyllä, että näitä viivoja ei saisi testiajan jälkeen tutkia.. :ashamed: :ashamed:

Noh..itseasiassa laskin tänään ussiksi, kun en enää itsekään ollut varma, eli 28/22-27 (ongelmana mulla ollut tuo lyhyt luteaalivaihe..) Kyllä se viiva punertaa. Jossain ketjussa oli vaan juttua, että testiviiva voi värjäytyä myös esim. virtsassa olevien epäpuhtauksien, tms vuoksi..

apteekin testiin ei minunkaan käsittääkseni tule mitään viivanpaikkoja, tai virheellisiä plussia. että kyllä viivasi raskauteen viittaa... itse testailin samaisella testillä joulukuussa hentoisen haamun, joka päivän aikana muuttui testissä ihan selkeäksi viivaksi (vaikka eihän niitä saisi testiajan jälkeen tulkita :whistle: ). varovaisesti onnittelen, ja toivon haamulle vahvistumista! :flower:

Hei! Minun kokemuksen mukaan roskishaamu valitettavasti on ollut nega, näin olen ainakin 2 kertaa saanut todeta, ja toisella kerralla tais olla just apteekin oma, mut tsemppiä sulle että se osottautusikin plussaksi!

:heart: Hurjat onnittelut plussasta :heart: :heart: Ja toivotaan että pikkuinen pysyy kyydissä d :) b Luin sun gyne käynnistä tuolta "toiselta puolen"..gynetkin on vaan ihmisiä, ne mitään tiedä tarkkaan :p
Ihana uutinen =)

Terkuin, Emppu

onnea merkku mahtavasti, mä vaan kattelin, että sulla oli samanmerkkinen testi ku mulla, ja mullakin oli hentonen viiva. Oisit koklannu niinku minä, tuolla kuvia-testeistä-pinossa, fikkari testin läpi ni johan alkaa viivat erottumaan!!

:laugh: :laugh:

Oma apteekin testin "roskishaamu" leikkii tuolla kovin äänekkäästi :D kaikki muut tolla testillä tehdyt on ollu ja pysyny negana, en ole onnistunut saamaan ensimmäistäkään roskishaamua, edes läpivalaisemalla :p onnea :flower: :heart:

Yhteistyössä